עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אופנוע מתחיל לרוכב ללא ניסיון | רישיון A1

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7

    אופנוע מתחיל לרוכב ללא ניסיון | רישיון A1

    שלום חברים,
    שמי עמית ואני חדש בפורום, התחלתי לאחרונה לימוד לקבלת רישיון A1.
    אני חדש לגמרי בתחום ומעולם לא רכבתי על אף דו-גלגלי.

    אני נמצא בסוג של "הליך בזק" לקבלת רישיון וקניית אופנוע מכיוון שנוצר מצב שאשתי צריכה בלעדיות על הרכב ואני מנצל את המצב להגשמת חלום קטן.
    אני בן 26, סטודנט ונוסע מדי יום נסיעה של כ-50 ק"מ סה"כ, בעיקר בכבישים בין עירוניים ומהירים.
    הידע שלי בנושא שואף לאפס ואת מה שאני כן יודע למדתי בכמה ימים שאני משוטט פה בפורום.
    התקציב שלי לאופנוע עצמו לא כולל הוצאות נוולות (ביטוח,ציוד וכו') הוא כ-50K ולכן אני גם רוצה להתפנק ולקנות חדש מהניילונים

    אני עדיין לא יודע אם אני מסתכל על הדברים שנכונים לצרכיי אבל קיבלתי את הרושם שיכול בהחלט להתאים לי הנינג'ה 650/ Z650.
    לא אשקר אתכם אני קצת אוהב פוזה והירוק של קוואסקי תמיד קרץ לי אבל אני שומר על ראש פתוח כרגע.
    השאלה אם לסטודנט כמוני הכלים האלו יתאימו (לא בהיטב הכלכלי)? אני אפילו לא יודע עדיין לשאול את השאלות הנכונות ואשמח שתעלו כמה היבטים לצורך הדיון.
    כמובן אם לדעתכם כלים אחרים יתאימו יותר אשמח לשמוע.

    כמובן שלפני קנייה אבצע נסיעות מבחן על כל האופציות.

    תודה רבה מראש חברים!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי amitoriginal צפיה בהודעה
    שלום חברים,
    שמי עמית ואני חדש בפורום, התחלתי לאחרונה לימוד לקבלת רישיון A1.
    אני חדש לגמרי בתחום ומעולם לא רכבתי על אף דו-גלגלי.

    אני נמצא בסוג של "הליך בזק" לקבלת רישיון וקניית אופנוע מכיוון שנוצר מצב שאשתי צריכה בלעדיות על הרכב ואני מנצל את המצב להגשמת חלום קטן.
    אני בן 26, סטודנט ונוסע מדי יום נסיעה של כ-50 ק"מ סה"כ, בעיקר בכבישים בין עירוניים ומהירים.
    הידע שלי בנושא שואף לאפס ואת מה שאני כן יודע למדתי בכמה ימים שאני משוטט פה בפורום.
    התקציב שלי לאופנוע עצמו לא כולל הוצאות נוולות (ביטוח,ציוד וכו') הוא כ-50K ולכן אני גם רוצה להתפנק ולקנות חדש מהניילונים

    אני עדיין לא יודע אם אני מסתכל על הדברים שנכונים לצרכיי אבל קיבלתי את הרושם שיכול בהחלט להתאים לי הנינג'ה 650/ Z650.
    לא אשקר אתכם אני קצת אוהב פוזה והירוק של קוואסקי תמיד קרץ לי אבל אני שומר על ראש פתוח כרגע.
    השאלה אם לסטודנט כמוני הכלים האלו יתאימו (לא בהיטב הכלכלי)? אני אפילו לא יודע עדיין לשאול את השאלות הנכונות ואשמח שתעלו כמה היבטים לצורך הדיון.
    כמובן אם לדעתכם כלים אחרים יתאימו יותר אשמח לשמוע.

    כמובן שלפני קנייה אבצע נסיעות מבחן על כל האופציות.

    תודה רבה מראש חברים!
    כל עוד אתה לא מצפה שהאופנוע יהיה פתרון כלכלי, ואתה מוכן לשלם על הכיף והחיסכון בזמן - השמיים הם הגבול.
    אופציות מועדפות (מה שמעניין אותך - חפש מבחני דרכים, כדי להבין במה מדובר:
    1. סוזוקי SV650/ קאוואסקי Z650/נינג'ה 650: אופנועי ביניים. מספיקים לכל מטרה, עם הסרת ההגבלה (באופן לא רשמי, ולא חוקי) - תוכל לינות מארווה מלאה של למעלה מ-70 סוסים. לחילופין, תוכל לרכוש הונדה CBR500 - אופנוע משעמם יותר מהכלים שהוזכרו, אבל נוח, ידידותי, שימושי וחסכוני.
    2. מוטו גוצי V7 - אופנוע קלאסי, עם אופי של "טרקטור". אמינות שנויה במחלוקת, אבל בתמורה - אופי איטלקי אוטנטי. לא מתאים לרכיבה מהירה מאוד, כן מתאים לרוכב רגוע שאוהב כלים קלאסיים.
    3. סוזוקי DR650 - משאיר עודף מ-40K, ואת ההפרש תוכל להשקיע כדי לעצב את האופנוע .אופנוע דו-שימושי, פשוט עד פרימיטיבי, אמין מאוד. יאפשר לך בסופ"שים לרדת לשטח קל, שזה בית-ספר מעולה לרכיבה. בסכום הנותר מהתקציב, תוכל לטפל במגרעות של הדגם שפוגמות ביכולת הבינעירונית - טנק דלק קטן, משוב לא נוח והעדר מיגון רוח.
    4. קאוואסקי ורסיס 300 - על אותו משקל, עם פחות יכולת שטח, אבל כמעט בלי צורך לשפצר לשימוש כביש אינטנסיבי.
    5. הונדה CB500X - עוד צעד לכיוון הכביש. מעט מאוד יכולת שטח (שבילי קק"ל בלבד), אבל נוח, חסכוני וידידותי בכביש.
    6. ק.ט.מ דיוק 390 - ישאיר לך המון עודף. תצטרך לשדרג מושב (לא חובה) ולהוסיף מיגון רוח. כלי מעולה ומאוד כיפי.
    אני בטוח ששכחתי עוד כמה כלים מעניינים. תצטרך להתאפס קצת יותר על סגנון האופנוע והדרישות שלך ממנו. תתחיל מלקרוא על הדגמים שמניתי, כדי להבין (בערך) אילו סגנונות קיימים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים עם KKATOV, בתקציב כזה תוכל למצוא מגוון גדול מאוד של אופנועים בשלל סגנונות. תתחיל קודם מהסגנון המועדף עליך- ספורט/נייקד/דו"ש [מוטה שטח/כביש]/קרוזר וכו'.
    לגבי רכישה חדשה, אני לא בטוח שזה הצעד הנכון, בעיקר בגלל ירידת הערך הגדולה שמתלווה להוצאת כלי מסוכנות.
    למרות שהתקציב שציינת אמור להתאים רק לאופנוע, אל תשכח את ההוצאות הנלוות, ולצערך וצער כולנו, יש הרבה כאלה- ביטוחים (חובה/צד ג'/מקיף), ציוד מיגון לרוכב ולכלי, ועוד. הדברים האלה הם חשובים לפחות כמו הכלי, לכן אל תחסוך עליהם.
    לגבי השימושים שלך, גם אצלי הדו"גי (כרגע קטנוע בשלבי החלפה לאופנוע) הוא כלי הרכב שלי, בעוד האישה קיבלה בלעדיות על הפחית. אני עושה 30-50 ק"מ יומיים ונכון לעכשיו ה 125 שלי עושה את הנסיעות האלו כבר מעל לשנה וחצי בלי בעיה, כל כלי 'שמנמן' יותר יבלע את זה בלי מלח.
    בהצלחה!

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    חברים תודה רבה על התשובות, אני אעשה שיעורי בית על הדגמים האלו ואחזור בטח עם אפילו יותר שאלות

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    תראה גם אתמשפחת ה-MT07 של ימהה, לדעתי נשארו להם כמה כלים מהמבצע

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי etz301 צפיה בהודעה
    תראה גם אתמשפחת ה-MT07 של ימהה, לדעתי נשארו להם כמה כלים מהמבצע
    לא ראיתי מבצע עליו באתר שלהם והוא לא בתקציב :/

    אני חושב שכרגע הכיוון שלי הוא לספורט/נייקד.
    האופציה הראשונה שציינת: סו
    זוקי SV650/ קאוואסקי Z650/נינג'ה 650 אני חושב שזה הכיוון.
    למרות שגם הסגנון של הורסיס בא בחשבון (לא יודע איך לקרוא לסגנון).

    אני מבין שהנינג'ה 650/Z650 חדשים יחסית וחבל כי הייתי שמח מאוד לדבר עם מישהו שרוכב על הגרסאות המוגבלות.

    מה תוכלו להגיד עליהם ברמת רישיון A1?
    מה הכוונה לאופנועי ביניים? (לפני אופנועי A ?..)

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי amitoriginal צפיה בהודעה
    לא ראיתי מבצע עליו באתר שלהם והוא לא בתקציב :/

    (לפני אופנועי A ?..)
    נכון רשמית המבצע נגמר לפני שבועיים אבל לדעתי נשארו להם כמה Tracer 07 שנמכרים עדיין במחיר מבצע - 56 כולל אגרות רישוי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אופנועי ביניים - כי זה חצי דרך מאופניים עם מנוע לאופנוע ליטר

    הסגנון של הורסיס/ויסטרום/MT-07 TRACER נקרא "אדוונצ'ר". אופנוע שיכול (תאורטית) לגמוע בנוחות מרחקים בכביש, מתמודד יפה עם כל רמות הסלילה (כולל כבישים משובשים מאוד), ויכול לרדת לשבילים מהודקים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ה650F של הונדה מאפשר הגבלה לA1?..
    נראה מעניין מאוד.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי amitoriginal צפיה בהודעה
    ה650F של הונדה מאפשר הגבלה לA1?..
    נראה מעניין מאוד.
    ?..

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי amitoriginal צפיה בהודעה
    ?..
    https://m.yad2.co.il/ad/65wdtv

    Sent from my T5 using Tapatalk

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    https://m.yad2.co.il/ad/65wdtv

    Sent from my T5 using Tapatalk
    כן יד 2, מכיר.
    מה רצית להגיד?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    איך אתם ממליצים פה על 500 סמ''ק+?
    כל האופנועים פה בכלל לא מתאימים לבן אדם, אני בתור רוכב על נינגה 250 שנמצא בהמון ימי מסלול ורואה ומדבר עם רוכבים יכול להגיד לך בוודאות שאין לך מה לרכב על 300+ בתור רוכב מתחיל
    אני הייתי הולך על הנינגה 250 דיוק 200, ואז קופץ, ואחרי כמה החלקות וקורסים וימי מסלול, תוכל כבר לעלות רמה.
    בהצלחה

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Drflotz צפיה בהודעה
    איך אתם ממליצים פה על 500 סמ''ק+?
    כל האופנועים פה בכלל לא מתאימים לבן אדם, אני בתור רוכב על נינגה 250 שנמצא בהמון ימי מסלול ורואה ומדבר עם רוכבים יכול להגיד לך בוודאות שאין לך מה לרכב על 300+ בתור רוכב מתחיל
    אני הייתי הולך על הנינגה 250 דיוק 200, ואז קופץ, ואחרי כמה החלקות וקורסים וימי מסלול, תוכל כבר לעלות רמה.
    בהצלחה
    זה שאתה נהנה מה-250 שלך, לא אומר שיש בעיה להתחיל מ-600 מתון. עם כל הכבוד, אופנוע 250 זה אופניים עם מנוע.
    למי שהתוואי שלו כולל הרבה כבישים מהירים - 400 זה המינימום כדי לרכב בלי לקרוע את האופנוע בסל"ד אסטרונומי.

    ד"א - האופנוע הראשון שלי היה דיוורז'ן 400, 4 בשורה מתון עם 42 כ"ס. אחרי שנה וקצת (ו-25 אלף ק"מ) עברתי לבנדיט 1200 - 4 בשורה עם 100+ כ"ס.
    כמו שאתה רואה, שרדתי כדי לספר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי amitoriginal צפיה בהודעה
    ה650F של הונדה מאפשר הגבלה לA1?..
    נראה מעניין מאוד.
    מישהו יודע?..

אשכולות דומים

  1. ייעוץ לרוכב מתחיל, A1 אופנוע כביש.
    על ידי Birkagal בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 30-12-2016, 19:19
  2. ייעוץ | קניית קטנוע לרוכב מתחיל ללא ניסיון
    על ידי Orbitton27 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-10-2016, 12:52
  3. ייעוץ| רכישת אופנוע A2 לרוכב מתחיל ללא ניסיון
    על ידי Andy12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 00:18
  4. אופנוע חדש לרוכב מתחיל
    על ידי Zollo15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 00:39
  5. דרושה המלצה על אופנוע לרוכב מתחיל :)
    על ידי blich.mike בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 14:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO