ציטוט נכתב במקור על ידי YossiSiv צפיה בהודעה
זו בדיוק הסיבה למה שאלתי אותך אם אתה מחליק לאותו הכיוון כל הזמן... אם המתיחה לא שווה, אז הגלגלים לא בקו אחד. במידה ויש בלימה חזקה אז יכול להיות שהאחורי מושך לך הצידה (מספיק מעלה אחת מהציר).
ה״ריתוך״ או מה שזה לא יהיה נראה רע מאוד. לך שים איזה כמה גרושים עד כמה מאות שקלים עבור חלק מקורי/חליפי במקום האילתור. זה כבר כיוון להתחלת טיפול בבעיה.

ד״א בנוגע לדיסק, כל עוד אין גלים או עיוותים והמשטח חלק (גם אם יש מדרגה) - הדיסק תקין. צריך לבדוק בעזרת מיקרומטר את עובי הדיסק אל מול הוראות היצרן (קליבר פשוט לא תמיד טוב כי לפעמים יש גם מדרגה בהיקף חיצוני).

המלצה שלי, תחליף מוסכניק. סע לחבר׳ה שהמלצתי לך עליהם (עברתי אליהם לאחרונה אחרי שנה אצל חאפר שהיה קרוב לי לעבודה וזה היה נוח. עכשיו אני מרוצה מטיפול אמיתי).

אז אתה אומר לא ללכת אליו ופשוט להחליף מוסך?

אני מתכוון ללכת מחר בבוקר, אשמח אם תגיד לי מה אתה חושב.
אני חושב על ללכת אליו, להסביר לו את המצב, לראות מה הוא אומר ואז ללכת לעוד מוסך ולהשוות ולהחליט מה לעשות לפי מה שיגידו לי.

איך בידיוק זה מתבטא המראה / ריתוך / וואטאבר של המותחן שרשרת בפעילות השוטפת? זה משנה?
כאילו, זה בסה"כ בורג עם ציר. לא שאני מזלזל, אני באמת לא מבין פשוט, ואני גם לא מבין איך זה מתקשר לגלגלים אם זה מיועד בכלל לשרשרת
(אני יודע שזה משפיע על הגלגלים, אבל אף פעם לא הבנתי איך).