עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע חדש sv650 , mt-07

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי mohnad11 צפיה בהודעה
    גם ל sv אין ויברציה כי ישלו מנוע ווי טווין
    רציתי לשאל אך תהיה נסיעה עם אופנוע ניקייד בלי מגני רווח לאורך 80 ק"ם זה נוח?
    תלוי ברוח אבל במהירות חוקית אין בעיה בכלל.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי mohnad11 צפיה בהודעה
    גם ל sv אין ויברציה כי ישלו מנוע ווי טווין
    רציתי לשאל אך תהיה נסיעה עם אופנוע ניקייד בלי מגני רווח לאורך 80 ק"ם זה נוח?
    בסדר, כל עוד לא תרכב מעל 120.
    אם תוסיף מיגון רוח קטן מעל הפנס - זה יהיה בסדר גם במהירויות יותר גבוהות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי יגאל.ש צפיה בהודעה
    רוב האנשים מקובעים בדיעות קדומות. רכבתי על הונדה 500x ועל mt07 ולשניהם יש ויברציה מעצבנת באזור 130 שמרדימה את יד ימין. הדיוק, לפחות זה החדש, לא סובל מוויברציות, יש לו צליל מדהים ומנוע קריספי וחי. נוסע עליו כ 80 ק"מ ביום ונהנה מכל רגע.

    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

    מה היה לך לפני 690?

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    מה היה לך לפני 690?
    דיוק 390

    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי mohnad11 צפיה בהודעה
    גם ל sv אין ויברציה כי ישלו מנוע ווי טווין
    רציתי לשאל אך תהיה נסיעה עם אופנוע ניקייד בלי מגני רווח לאורך 80 ק"ם זה נוח?
    עד 140 סבבה לגמרי. מעל צריך לכווץ שרירים קצת. מעל 170 צריך להתאמץ

    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי יגאל.ש צפיה בהודעה
    דיוק 390

    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
    מצויין
    גם אני עכשיו עם 390

    מה קיבלת במעבד מ 390 ל 690?

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    מצויין
    גם אני עכשיו עם 390

    מה קיבלת במעבד מ 390 ל 690?
    ה-690 זה עולם אחר. מרגיש הרבה יותר איכותי, מכלולים מעולים - תפעול חלק ומדויק בזכות גיר מדהים, קלאץ' הידראולי רך, מצערת אלחוטית מדוייקת ומתלים שהם חוויה בפני עצמה - ה-690 מטפל באספלט מחורבן בצורה מדהימה. המנוע חזק, עם מומנט מעולה מ-4,000 סל"ד.
    אני לא מגרזן את האופנוע, לא יודע לעשות ווילי ולא מחפש לגרד את הרגליות אז לא ממש מכיר אותו בקטע הזה. עיתונאים אומרים שהוא נולד לזה...
    אני גם לא מרכיב אף פעם למרות שלא חושב שישש עם זה בעיה כי האופנוע די גדול ומרווח.
    השימוש שלי זה נסיעות יומיומיות למשרד ולפגישות וטיול ארוך פעם בחודש. ביומיום הוא מושלם, משתחל בקלות, קל לתמרן, חסכוני מאוד בדלק (26-27 ק"מ לליטר ברכיבה סבבה בסביבות 130-160).
    ההפתעה האמיתית הייתה בטיולים הארוכים (רמה"ג, גליל, דרום) שאני עושה. רכיבה משעות הבוקר ועד הערב לצד אופנועי טורינג ואדוונצ'ר גדולים. גם אחרי יום רכיבה שלם התחת לא כואב הגוף מרגיש סבבה לגמרי.
    חסרונות: בימים החמים מרגישים חום ברגליים - אני חושב שזאת בעיה של הרבה אופנועים.
    המנוע לא אוהב סל"ד נמוך. מתחת ל-3,000 המנוע לא מרגיש בנוח. זאת אומרת שבתנועה צפופה ואיטית צריך לשחק עם ההילוכים כדי לשמור את המנוע מעל 3,000.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי יגאל.ש צפיה בהודעה
    ה-690 זה עולם אחר. מרגיש הרבה יותר איכותי, מכלולים מעולים - תפעול חלק ומדויק בזכות גיר מדהים, קלאץ' הידראולי רך, מצערת אלחוטית מדוייקת ומתלים שהם חוויה בפני עצמה - ה-690 מטפל באספלט מחורבן בצורה מדהימה. המנוע חזק, עם מומנט מעולה מ-4,000 סל"ד.
    אני לא מגרזן את האופנוע, לא יודע לעשות ווילי ולא מחפש לגרד את הרגליות אז לא ממש מכיר אותו בקטע הזה. עיתונאים אומרים שהוא נולד לזה...
    אני גם לא מרכיב אף פעם למרות שלא חושב שישש עם זה בעיה כי האופנוע די גדול ומרווח.
    השימוש שלי זה נסיעות יומיומיות למשרד ולפגישות וטיול ארוך פעם בחודש. ביומיום הוא מושלם, משתחל בקלות, קל לתמרן, חסכוני מאוד בדלק (26-27 ק"מ לליטר ברכיבה סבבה בסביבות 130-160).
    ההפתעה האמיתית הייתה בטיולים הארוכים (רמה"ג, גליל, דרום) שאני עושה. רכיבה משעות הבוקר ועד הערב לצד אופנועי טורינג ואדוונצ'ר גדולים. גם אחרי יום רכיבה שלם התחת לא כואב הגוף מרגיש סבבה לגמרי.
    חסרונות: בימים החמים מרגישים חום ברגליים - אני חושב שזאת בעיה של הרבה אופנועים.
    המנוע לא אוהב סל"ד נמוך. מתחת ל-3,000 המנוע לא מרגיש בנוח. זאת אומרת שבתנועה צפופה ואיטית צריך לשחק עם ההילוכים כדי לשמור את המנוע מעל 3,000.
    ענית לי מצויין על שאלה , תודה

    בדיוק כמוני .נוסע יום יום לעבודה 30 ק"מ חלק בפקקים
    פעם בחודש טיול
    מה שחסר לי ב 390 זה עוד 20-30 ק"מ יותר השיוט, נוח לו 120-140,אחרי זה מרגיש שקשה לו
    וגם לחזור חזרה מטיול בדרום על כביש 6 לא ממש נעים
    תודה

    שאלה העיקרית שגם מטרידה אותי ,זה אם להוריד את ההגבלה של A1
    גם 390 שלי לעולם לא ראה ווילי

  9. #24
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אני יודע באיזה מבין השניים אני הייתי בוחר (בסוזוקי) אבל למה שלא תיקח רכיבת מבחן על שניהם, תארגן טבלה של עלות טיפולים ותחליט מה מתאים לך ולא לי.



  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    77
    אני גם עמדתי בדילמה הזאת לא מזמן, (בגרסאות הלא מוגבלות) וזה ממש חשוב ללכת לנסיעת מבחן. כי הם אופי שונה, הMT יותר "קרבי" והSV יותר רגוע (זה גורם לזה להישמע כאילו הSV מעפן, אבל אני פשוט לא מצליח לתרגם refined).
    אני העדפתי את הSV (בסוף לא בחרתי באף אחד מהם). אגב, שתדע לך שזה נורא תלוי למה אתה רגיל עכשיו, אני הלכתי לנסיעת מבחן כשהכרתי רק YBR250, שזה אופנוע חלש וקטן, ולכן חיפשתי את הדומה יותר כי ה-MT היה שונה מאוד (לא שהSV דומה לYBR, אבל פשוט דומה יותר מהשני כלים) ולכן היייתה לי הרגשה שהוא 'לא מתאים'.
    אני יכול להגיד שבסוף הלכתי על אופנוע אחר שהוא גם בסגנון הקרבי יותר (4 צילינדר נייקד) ואני אחרי תקופה של חודש להתרגל מת עליו.

    בקיצור אחרי חפירה ללא שום פואנטה ומאמין שקשה לעקוב אסכם בזה - לך לנסיעת מבחן, תראה למה אתה מתחבר יותר, אבל קח בחשבון שאלה שתי אופציות ראויות ומעולות, וכל אופנוע שתלך עליו אתה תהיה מרוצה. (וזה גם הסיכום של רוב ההשוואת ביניהם שתראה ביוטויוב \ כתבות)

    עריכה: שכחתי משהו אחד, אם אתה מתכוון ללכת על אופנוע חדש , אז אני חושב שהמחיר משחק תפקיד גדול מדי ואז הייתי הולך על הSV.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    7
    לי יש sv. המהירות שלרוב אני נוסע בה היא 120- 115קמ"ש. נוסע כל יום. 90 קמ( 45 לכל כוון) . ולא מרגיש בעיה .ואכן אין ויברציות .הדבר היחיד ששיניתי זה את כיסא .תמורת 300 שח ריפדתי את הכיסא מבלי לשנות יותר מידי את צורתו .ונוח לי בישבן.
    בכמות כזאת של קילומטרים אני ממליץ לרכוש אופנוע שטווח בין כל טיפול הו מקסימלי .(בsv זה כל 12000)
    בהצלחה

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    7
    לי יש sv.ואני רוכב כ 90 קמ כל יום במהירות 115-120.די כייף לרכב במהירות הזאת מעל ל140 זה מעיק בלי מגן רוח .במידה ותחליט על ה sv אני ממליץ לשפר את הכיסא (אני שיפרתי אצל רפד בעלות 300 שח ). כמו כן כדאי לך לחשוב ל טווח רחוק ככול האפשר בין הטיפולים בsv זה כל 12000 קמ.בהצלחה

  13. #28
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yhayne צפיה בהודעה
    לי יש sv.ואני רוכב כ 90 קמ כל יום במהירות 115-120.די כייף לרכב במהירות הזאת מעל ל140 זה מעיק בלי מגן רוח .במידה ותחליט על ה sv אני ממליץ לשפר את הכיסא (אני שיפרתי אצל רפד בעלות 300 שח ). כמו כן כדאי לך לחשוב ל טווח רחוק ככול האפשר בין הטיפולים בsv זה כל 12000 קמ.בהצלחה
    ה sv שלך מוגבל?

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    ענית לי מצויין על שאלה , תודה

    בדיוק כמוני .נוסע יום יום לעבודה 30 ק"מ חלק בפקקים
    פעם בחודש טיול
    מה שחסר לי ב 390 זה עוד 20-30 ק"מ יותר השיוט, נוח לו 120-140,אחרי זה מרגיש שקשה לו
    וגם לחזור חזרה מטיול בדרום על כביש 6 לא ממש נעים
    תודה

    שאלה העיקרית שגם מטרידה אותי ,זה אם להוריד את ההגבלה של A1
    גם 390 שלי לעולם לא ראה ווילי
    ה"בעיה" שזה גם עוד 30 למחיר, חדש מול חדש...

    במחיר של ה 690 הייתי שוקל כמה אופציות נוספות שלא רחוקות ממחיר שלו.

    בניגוד ל 390 שהמחיר מול הביצועים פשוט מדהים, ה 690 כבר עולה כמו אופנוע ספורטיבי בעל 4 צילינדרים.
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 24-06-2017 בשעה 19:48.

  15. #30
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    א. אתה קונה אופנוע כדי להנות מהרכיבה או אתה קונה אמינות?
    ב.גם אני פחדתי לקנות דוקאטי לפני 20 שנה מהפחד של האמינות...לפני 3 שנים קניתי אחד חדש אחרי שהבנתי שסדרות המנועים החדשות אמינות לפי כל כתבה ופורום שחרשתי בחו"ל. עד היום-53,000 ק"מ ולא הייתה תקלה אחת.

    מצד שני...הוא לא מתחרה עם המחיר של הסוזוקי- אבל כייפי ממנו הרבה יותר מהפרש המחירים.

    תתחדש בכל אופן.
    ציטוט נכתב במקור על ידי mohnad11 צפיה בהודעה
    כי אני אוהב אמינות של אופנועים יפנים אני לא לשמעתי על אמינות של דוקאטי
    וגם בגלל שהמחיר שלו גבוה משניהם
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע ראשון (125 או 250? ואיזה..)
    על ידי el- בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 09:42
  2. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 18:45
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 22:56
  4. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10-02-2016, 10:47
  5. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 20:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO