וסתם, כדי להסיר לזות שפתיים: לא עבדתי בקט"מ, לא אעבוד בקט"מ, אינני מכיר את דניאל או מישהו מהסוכנות מלבד מעמד הקניה, ולא קיבלתי או אקבל מהם כסף או טובת ההנאה אחרת בשווי כל שהוא, לא שקלון, לא דגלון ולא בלון.
אז לאחר כמה קטנועים ששירתו אותי בנאמנות, עשיתי את המעבר לאופנוע....
לאחר שבדקתי כמה מועמדים פוטנציאליים לכתר, (מישהו אמר cb500x ולא קיבל?) נפל הפור על החתול-תעלול מסוג קט"מ דיוק 390. נייקד שיתאים לנסיעות היומיות שלי, (בערך 15 ק"מ לכיוון, מפרברי ת"א לתוככי העיר הפקוקה).
לפי כשבוע, כאן על גבי הפורום התכתבתי קצרות עם דניאל, נציג סוכנות קטמ ברובע שוקן. וסוכם כי למחרת (יום ראשון), אקפוץ לביקור.
האמת תיאמר, שכחסיד של יד2 לא האמנתי שאקלף ניילונים מאופנוע חדש, ולכן נכנסתי לסוכנות לסכם על נסיעת מבחן, ומתוך רצון לעשות טרייד-אין משומש>>משומש. דניאל התברר כנחמד עוד יותר ממה שחשבתי, ונתן לי נסיעת מבחן על המקום, בלי ניירת ובלי קשקשת.
לא זו, אף זו, קיבלתי ממנו 'על המקום' הצעה שאי אפשר לסרב לה, מחיר הוגן++ על הקטנוע, (בערך המחיר הריאלי בשוק), ומחיר הוגן+ על אופנוע מהדגם היוצא. נאלצתי, לאחר מחשבה, להסכים עימו ופשוט לקחת את האופנוע, מדונדש ומנוליין. קיבלתי גם הנחה של ממש על אבזור, ברמה שפשוט לא השתלם להזמין מחו"ל
לאורך כל תהליך הקניה, דניאל ליווה אותי במאור פנים, בחיוך, ובזמינות. דאג לעדכן אותי בהתקדמות ונתן פשוט שירות ברמה אירופאית, הצצתי החוצה לראות שאני עדיין ברחוב שוקן האפרורי...
גם אחרי הקניה, שגילית איזו בעיה קטנה באופנוע (פלסטיק שלא הורכב 100%), קיבלתי שירות 'על המקום', והבטחה שיתוקן במסגרת האחריות בטיפול הקררוב.
בקיצור, אפילו כישראלי מצוי שאוהב להתלונן על כל דבר, יש לי רק מילים טובות לומר. בתקווה שכך יהיה תמיד.
עכשיו רק נותר לי להתרגל לכך שאין לי מקום אחסון (עד שיגיע ארגז), לחום הנפלט מהמנוע (נייקד סוף כל סוף), להעברת הילוכים ולכך שאשכרה מרגישים את המנוע זז.
קובץ מצורף 5321
וסתם, כדי להסיר לזות שפתיים: לא עבדתי בקט"מ, לא אעבוד בקט"מ, אינני מכיר את דניאל או מישהו מהסוכנות מלבד מעמד הקניה, ולא קיבלתי או אקבל מהם כסף או טובת ההנאה אחרת בשווי כל שהוא, לא שקלון, לא דגלון ולא בלון.
יפה תתחדש! האם זה ה390 החדש עם המסיכה של ה1290? נסיעות טובות ובטוחות.
הקובץ לא נפתח... זה החדש? ספר לנו קצת איך הוא!
איך מעלים תמונה? מנסה שוב...
זה ה-390 מהדגם היוצא. וכן, יהיה עליו ארגז, מה לעשות. ננסה ארגז נשלף, כרע במיעוטו.
IMG-20170621-WA0041.jpg
ארגזזז לאאאא)
יש תיק זנב)
18740800_10211365394224903_5404292433457747859_n.jpg
נפתח לגודל של קסדה מלאה
למה קנית את הדגם הישן? ללממהה?!
בשיא הרצינות, למה לא את הדגם החדש?
Sent from my T5 using Tapatalk
קיבלת מחיר עם הנחה כי זה הדגם היוצא?
ודרך אגב גם אפשר פשוט לקנות רשת נמתחת מעל התיק גב, יותר זול מלקנות תיק יעודי.
ותתחדש
מסכים אם החברים פה רצוי בלי ארגז.. אני לוקח איתי תיק טיולים ענק במקרים הגרועים
אל תקשיב להם
זו איכות חיים אחרת לגמרי עם ארגז - אפילו אם האופנוע פחות יפה.
רק שיהיה גדול מספיק לקסדה (כשאתה חונה) ולדברים שאתה לוקח לעבודה/לימודים.
תתחדש, תיהנה ובהצלחה.
תתחדש ותרכוב בדרכים טובות ומפותלות.
דניאל זה אחלה גבר, בחור רציני בעל תודעת שירות גבוהה. הוא עוד יגיע רחוק בסצינה המקומית.
פרקטיקה לא תמיד שווה יופי. הלוק של הארגז בעייתי לאללה, אבל פינוק חבל על הזמן. לך תסתובב עם תיקים עם מנעולים במקום
אם היה ארגז שקוף הייתי מרכיב לטואונו כשיגיע![]()
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
תתחדש,אחלה כלי,נראה מכתיבתך שאתה מרוצה וזה הכי חשוב.
בקשר לארגז, האופנוע נועד לשמש אותך ובלי ארגז השימושיות שווה ל0 תתקין ארגז איכותי וטוב ותהנה.
שמור על עצמך
גם אני נתקל ליפעמים בבעלי מיקצוע שיודעים להיתנהג ולתת שרות. לצערנו הם יחידי סגולה.