שלום לכולם. קניתי קטנוע ואחרי שנסעתי עליו. שמתי לב כי הבלם השמאלי קשה יותר לסחיטה משמעותית מימין. כאילו משהו מקשה על הלחיצה.
אשמח לעזרתכם מדוע? וכיצד מתקנים זאת?
שלום לכולם. קניתי קטנוע ואחרי שנסעתי עליו. שמתי לב כי הבלם השמאלי קשה יותר לסחיטה משמעותית מימין. כאילו משהו מקשה על הלחיצה.
אשמח לעזרתכם מדוע? וכיצד מתקנים זאת?
איזה קטנוע? 125 קרור אויר במקרה?
אולי יש מאחור (ידית בלם שמאלית)בלם תוף ומלפנים (ידית ימין) דיסק... אם זה המקרה זה הגיוני שתהיה תחושה שונה לגמרי בין הידיות.
אם הבלימה בסדר ולא ננעל לך גלגל כלשהו בבלימה רגילה (לא חירום), נשמע שהכל בסדר... אם לא נראה לך משהו בבלמים - גש למוסך לוודא, זה בטיחות ולא מזניחים אותה.
אגב,
בלימה בקטנוע תהיה עם הקדמי כ70% ועזרה מהאחורי עוד 30%.
סחיטת הידית צריכה להיות איטית, חלקה ומתמשכת ובעת נעילה יש לשחרר הידית ולהתחיל מהתחלה לסחוט ברצף וברגש.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
קטנוע מדגם vs 125
הבנתי שיש בלם תוף מאחור.
לא ננעלו לי הגלגלים או משהו כזה. פשוט התחושה שקשה מאוד לסחוט את הבלם השמאלי. ואני לא יודעת אם תקין.
הברקס האחורי של ה VS הוא לא משהו.. אני נוסע גם על VS כבר כמה שנים .. כל פעם שאני במוסך אני אומר להם שנראה לי צריך להחליף, הם בתגובה אומרים שזה תקין וככה זה בתוף.. אצלי הידית לא קשה אלא ההפך. בדרך כלל הם מותחים לי את הכבל כל טיפול ואז היא הופכת לקצת יותר קשה.. כנראה אצלך זה מתוח לגמרי. לדעתי זה תקין.. אני מניח שאם ממש קשה לך ללחוץ עליו את יכולה לבקש שישחררו טיפה את הכבל
כן זה לא בדיוק הטופ של הבלמים... ככל שהכלי יותר ישן ומתחו יותר את הבלם ככה יותר קשה ללחוץ.
למרות זה, כל עוד אתה מצליח לנעול את האחורי זה נחשב בסדר.
אתה יכול לשחרר את הברקס לבד, פשוט תסובב את הבורג הזה:
הרעיון מאוד פשוט, שים את הגלגל באוויר, הגלגל צריך להסתובב חופשי כשאתה לא לוחץ, אבל להינעל כשאתה לוחץ חזק.
אם אתה לא מצליח לנעול את האחורי או שממש כבר קשה לך ללחוץ אז זה לא תקין וכנראה צריך להחליף את הרפידות.