הגעתי היום למוסך לאסוף את האופנוע, וביקשתי לדבר עם המנהל מוסך.

הסברתי לו את המצב מבחינת ההתנהלות שלהם, ושמתי הכל על השולחן ואמרתי שבכוונה נתתי להם למתוח לי את השרשרת כי ידעתי שהבעיה עם הבורג תגיע בשלב זה או אחר ושאני רוצה לממש את האחריות.

דבר ראשון הוא הודה שהוא לא מכיר את התופעה שמתוארת בפורום בחו"ל וביקש שאשלח לו את הקישור כדי שהוא ילמד את הנושא, וגם כדי להעביר הלאה במטרו את הסיפור הזה יחד עם דרישה להחלפה כוללת של הציר פלוס בורג במסגרת האחריות.
בנתיים הוא אמר שהוא מוכן לספוג את עלות התיקון הנוכחי, ובמידה ויאשרו לו תיקון מלא באחריות, הוא יתאם איתי הגעה נוספת למוסך.

מספר פעמים ביקשתי לשלם על הטיפול הנוכחי ומקסימום לקבל זיכוי במידה ויאשרו החלפה תחת אחריות, אבל הוא סרב ואמר שהוא עושה את זה על חשבון המוסך.

כנראה שלא סתם הוא המוסך היחידי שמומלץ לאופנועי מטרו באיזור המרכז, לא צריך לצעוק ולא צריך להתלם במוסך הזה, פשוט לדבר בהיגיון ולהסביר להם את הנקודה.
עכשיו זה בידיים של הנהלת מטרו, לא שיש לי הרבה תקווה אבל מצד המוסך נעשו הצעדים הנדרשים.

מדובר במוסך מטרו בלומפילד בת"א לכל המעוניין.