הימור נשמע כאילו הם מטילים מטבע, בפועל זה סיכון מחושב. אין דרך אחרת כשמשלבים את שיא הטכנולוגיה יחד עם המון משתנים וחוסר וודאות.
זה לא כמו הימור על רולטה, מדובר במקצוענים.
כבוד לפולגר ובכלל שנה מדהימה לטק 3 לא ברור מאליו בכלל.
כיף של עונה![]()
נעם מן הכתבה עולה כי יותר מהמרים על צמיגים מאשר בוחרים בהם.זה קצת הזוי..... איך מנצחים אליפות כשאתה מהמר על החלק הכי חשוב שמחבר אותך לאספלט.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
הימור נשמע כאילו הם מטילים מטבע, בפועל זה סיכון מחושב. אין דרך אחרת כשמשלבים את שיא הטכנולוגיה יחד עם המון משתנים וחוסר וודאות.
זה לא כמו הימור על רולטה, מדובר במקצוענים.
כבוד לפולגר ובכלל שנה מדהימה לטק 3 לא ברור מאליו בכלל.
כיף של עונה![]()
ברור שלא מטילים מטבע. אבל עדיין בחירת הצמיגים לא נעשית מתוך ידע מלא ויש פה מן הניחוש מה יתאים
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
בסבב יבש, יש לרוכבים מספיק זמן לבדוק ולבחון את דרגות הקושי השונות של צמיגים מקדימה ומאחור כולל שילובים של צמיגים בדרגת קושי שונה משני צדי האופנוע. בסקסנרינג לא היה די זמן מסלול ביבש לשם כך. מכיוון שהמרוץ היה יבש הרוכבים והקבוצות נאלצו להעריך את התנהגות הצמיגים ולבחור דרגת קושי למרוץ.
בשביל לסבך את העניינים, צמיגי מישלין הם הרבה פחות צפויים מאשר הברידג'סטונים. בעידן ברידג'סטון הרוכבים ידעו בדיוק מה האחיזה\אורך חיים שתתקבל מכל דרגת קושי. העקביות הייתה כל כך גבוהה וודאית שהונדה פשוט בנו את ה RCV213V כך שינצל עד לתום את האחיזה הפסיכית שסיפק הסליק הקדמי של ברידג'סטון. אצל וינאלס המישלין התנהגו היטב בקאטר, ארגנטינה ולה מאן בעוד בחרז ובקטלוניה וינאלס רכב ללא אחיזה כמעט.
ולפעמים פשוט צריך להמר כמו בקזינו. כך עשה נרקז בארגנטינה 2015. שום דרגת קושי לא באמת עבדה לו. מרקז הימר על צמיג רך שסיפק לו את האחיזה הנדרשת אבל היה ברור למרקז שהחל מאמצע המרוץ האחיזה תרד דרסטית. רוסי בחר דרגת קושי אחת מעל. מרקז פתח פער של 4 שניות במהלך המרוץ. שזה נצח. רוסי ניצח. ההימור של מרקז היה על הפער. מרקז העריך שיוכל לפתוח פער גדול שיספיק לו להגן עד לקו הסיום.
איללכא...ומרוצים טובים