הסיפור שלי:
כמידי שנה ביררתי מחירים לגבי ביטוח הבאנדיט שכולל חובה, ג' וגרירה.
עשו לי את הביטוח וגבו את הסכום כפי שסוכם וכיומיים אחרי (אולי קצת יותר אני לא זוכר כבר) הם נזכרו שהבאנדיט מיושן וחברת הגרירה שאיתה הם עובדים אינה מבטחת את הבאנדיט.
כמובן שעל הביטוח הגרירה קיבלתי החזר.
מאחר והייתה חברה אחרת שכן הסכימה לבטח עם הגרירה ביקשתי לבטל את הביטוח ואז כמובן מתחילה הסחבת של הטלפונים וכן עונים ולא ונעביר ויחזרו הניגון של כן ולא וניקויי של ימים ודמי בולים אנא עארף מה עוד? וכן הלאה ואנו מצטערים ושאר ניגונים בשורה התחתונה לא היה שווה להכנס לוויכוח וסיימתי את השנה באודי דגן ללא תקיעות מצד הבאנדיט וללא תביעות מצידי.
הבהרתי להם שאני לא אחזור אליהם בשל הסיפור הזה ובעייני זה מקרין על רמת המקצועיות שלהם שהם קודם ממהרים לנעול את הלקוח ואחרכך תתמודד.
התפיסה שלי ( ומי שמכיר אותי יודע שאני כזה) אם טעית תעמוד מאחורי הטעות שלך ותדאג ללקוח ותדריך את העובדים שלך להבא.
מבחינתי זה FUCK וכפי שכתבתי זה מבדיל בין חברה מקצועית שמכבדת את עצמה לחברה שלא עומדת מאחורי המילה וכאן מדובר בכסף קטן מה יהיה אם מדובר בסכום גדול.