תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: (כע) חוקיות הסבה לקפה רייסר

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    11

    (כע) חוקיות הסבה לקפה רייסר

    אהלן מה שלומכם שאלה לי שלא מצאתי לה תשובה ברחבי הרשת אז בתקווה שאולי אתם תוכלו לעזור לי..
    אני מעוניין לקחת ימאהה ויראגו ולהפוך אותו לקפה רייסר
    עכשיו מעבר לבעיות הטכניות שהן פתירות השאלה שלי האם הדבר הזה חוקי מבחינת הרישוי במדינת ישראל?
    אם כן אני אשמח להפניות לאתרים המתאימים.
    תודה רבה ויום טוב!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ברוך הבא לפורום,
    השאלה על חוקיות או בעיות טכניות?

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    נראה שהוא שואל על החוקיות:
    עכשיו מעבר לבעיות הטכניות שהן פתירות השאלה שלי האם הדבר הזה חוקי מבחינת הרישוי במדינת ישראל?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    תישאר על אותן מידות גלגלים.
    תהפוך את האופנוע בבלנדר,שים טורבו,צבע לסגול עם כוכבים ירוקים,שים פנסים של משאית,הרכב ג'ק פניאומטי וכו' אבל שוב,תישאר על אותן המידות.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא חוקי אבל אין שום אכיפה בעניין.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    בתור בעלים לשעבר של 750 ה"בעיות" הן ממש לא פתירות בהסבה של כלי כזה לקפה.
    מדובר בפרוייקט שמצריך ידע וניסיון של בניית כלים והתעסקות מקיפה בשינוי השילדה.
    מעצם השאלה ניכר שלא התעסקת בתחום זה בעבר ולכן אני ממליץ לך לא להתעסק באופנוע הזה.
    עדיך לך CB400 אספנות שעולה חצי מהויראגו והרבה יותר פשוט להסבה (או cb750 אם יש תקציב)
    בכל מקרה כל שינוי לאופנוע בישראל שלא נעשה ע"י מוסך מוסמך הוא לא חוקי
    מידות צמיגים,שידרוג לבלמים/בולמים,וכו וכו
    טכנית,אפילו אם ברצונך לשנות את הגובה של החלק האחורי ע"י החלפת את שני הלינקייגים האחוריים (באופנוע בעל תצורת מונו שוק) הוא לא חוקי ונחשב לשינוי מבנה.
    אבל,כמו שכתבו לפניי,מידות צמיגים ומספרי מנוע ושלדה זה בערך כל מה שמעניין את הטסטרים בישראל.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    בתור בעלים לשעבר של 750 ה"בעיות" הן ממש לא פתירות בהסבה של כלי כזה לקפה.
    מדובר בפרוייקט שמצריך ידע וניסיון של בניית כלים והתעסקות מקיפה בשינוי השילדה.
    מעצם השאלה ניכר שלא התעסקת בתחום זה בעבר ולכן אני ממליץ לך לא להתעסק באופנוע הזה.
    עדיך לך CB400 אספנות שעולה חצי מהויראגו והרבה יותר פשוט להסבה (או cb750 אם יש תקציב)
    בכל מקרה כל שינוי לאופנוע בישראל שלא נעשה ע"י מוסך מוסמך הוא לא חוקי
    מידות צמיגים,שידרוג לבלמים/בולמים,וכו וכו
    טכנית,אפילו אם ברצונך לשנות את הגובה של החלק האחורי ע"י החלפת את שני הלינקייגים האחוריים (באופנוע בעל תצורת מונו שוק) הוא לא חוקי ונחשב לשינוי מבנה.
    אבל,כמו שכתבו לפניי,מידות צמיגים ומספרי מנוע ושלדה זה בערך כל מה שמעניין את הטסטרים בישראל.
    כמובן שאתה צודק וזה פרויקט לא פשוט ומורכב מאוד ויש לי עוד מה ללמוד כמו קורס טכנאות אופנועים וכו אך כמו שאמרתי זה בסופו של דבר רק ידע שצריך לרכוש.
    אז לפי מה שהבנתי ממך וממכם אם אני נשאר עם אותם מידות צמיגים ומנוע אז הכל בסדר והכלי יוכל לעלות על הכביש באופן חוקי העניין הוא שאני רוצה להחליף גם מזלג קדמי ולקצר של התת שלדה האם שני הדברים האלה בעייתים ברישוי?

  8. #8
    הבנת לא נכון.
    כל שינוי שאתה עושה באופנוע הוא בניגוד לחוק, שלא מאשר שום שינוי שלא על ידי מוסך מורשה.
    כך שהכלי עקרונית לא "
    יוכל לעלות על הכביש באופן חוקי" ברגע שיש בו שינוי.
    מעשית, כמו שפלג אמר לך - אין אכיפה קלה למשהו שהוא לא מידות הצמיגים.
    לכן, הסיכוי שהמשטרה תוריד אותך מהכביש אם השארת מידות צמיגים מקוריות הוא נמוך - כי המשטרה אוכפת מה שקל לאכוף.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    הבנת לא נכון.
    כל שינוי שאתה עושה באופנוע הוא בניגוד לחוק, שלא מאשר שום שינוי שלא על ידי מוסך מורשה.
    כך שהכלי עקרונית לא "
    יוכל לעלות על הכביש באופן חוקי" ברגע שיש בו שינוי.
    מעשית, כמו שפלג אמר לך - אין אכיפה קלה למשהו שהוא לא מידות הצמיגים.
    לכן, הסיכוי שהמשטרה תוריד אותך מהכביש אם השארת מידות צמיגים מקוריות הוא נמוך - כי המשטרה אוכפת מה שקל לאכוף.
    הבנתיך.. אך השאלה שלי מתייחסת לטסט וקבלת הרישיון במידה והחלפתי מזלג קדמי וקיצרתי את המושב

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי shlomiye90 צפיה בהודעה
    הבנתיך.. אך השאלה שלי מתייחסת לטסט וקבלת הרישיון במידה והחלפתי מזלג קדמי וקיצרתי את המושב
    מזלג קדמי מבלי להחליף מידות צמיגים? קפה רייסר? ויראגו?
    בהצלחה.
    בכל מקרה
    קיצור מושב זה אומר לחתוך שלדת זנב,לא חוקי בעליל ואם זה יראה כמו קומבינה יש סיכוי של אחד למאה שלא תעבור.
    רוב ה"קפה" בישראל עברו את השינוי הזה,עד עכשיו לא שמעתי על אחד שלא עבר טסט
    קח בחשבון ש"המושב" הזה הוא גם חלק מכל מערך הבולמים האחוריים ואתה צריך לשים לב שאתה לא מחליש אותו יותר מידי או מבטל אותו אלא אם אתה בונה על שינוי לתצורת מונו שוק.
    מזלג קדמי ובהנחה וזה רק הבולמים והבלמים והצמיג הקדמי נשאר על אותה המידה אף בוחן לא ישים לב.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    מזלג קדמי מבלי להחליף מידות צמיגים? קפה רייסר? ויראגו?
    בהצלחה.
    בכל מקרה
    קיצור מושב זה אומר לחתוך שלדת זנב,לא חוקי בעליל ואם זה יראה כמו קומבינה יש סיכוי של אחד למאה שלא תעבור.
    רוב ה"קפה" בישראל עברו את השינוי הזה,עד עכשיו לא שמעתי על אחד שלא עבר טסט
    קח בחשבון ש"המושב" הזה הוא גם חלק מכל מערך הבולמים האחוריים ואתה צריך לשים לב שאתה לא מחליש אותו יותר מידי או מבטל אותו אלא אם אתה בונה על שינוי לתצורת מונו שוק.
    מזלג קדמי ובהנחה וזה רק הבולמים והבלמים והצמיג הקדמי נשאר על אותה המידה אף בוחן לא ישים לב.
    תודה רבה על המידע! עזרת לי מאוד

  12. #12
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    אז את הטסט אפשר לעבור כל עוד המספרים תואמים לרשיון.
    הבעיה עם הביטוח, בזמן הצורך (לא על אף אחד ב"ה..) הם יכולים להוציא את השדים מהארון.
    האם יש הקלות על רכב אספנות? במיוחד צמיגים שלא ניתן להשיג את המידות?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    אז את הטסט אפשר לעבור כל עוד המספרים תואמים לרשיון.
    הבעיה עם הביטוח, בזמן הצורך (לא על אף אחד ב"ה..) הם יכולים להוציא את השדים מהארון.
    האם יש הקלות על רכב אספנות? במיוחד צמיגים שלא ניתן להשיג את המידות?
    לא לקחתי בחשבון את עניין הביטוח תודה שהבאת את זה לתשומת ליבי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO