וואו. מפחיד קצת הסיפור הזה
תודה על השיתוף.. לנעול קדמי באמצע נסיעה זה לא צחוק
זה לא קיים יותר בידיות של אופנועים מהשנים האחרונות, לא?
הגיוני זה מה שרואים במציאות ולא דרך טקסט שמישהו רשם.
בלם עובד על חיכוך וחיכוך מייצר הרבה חום,ככה שסימנים של חום עשויים להיות הגיוניים וזה שהם סימטריים מעיד שכל הבוכנות לוחצות באופן שווה.
תופעה שמשאבה מפעילה את עצמה יכולה לקרות בגלל עודף של נוזל או בגלל זה - חריר שחרור לחץ סתום.
החריר הזה בד"כ מוגן על ידי דיסקית מתכתית בגלל שמשקעים של הנוזל מצטברים בתחתית מיכל המשאבה וסותמים אותו.
כאשר החריר סתום זה מקשה על הנוזל לחזור חזרה למעלה ובונה לחץ גם כאשר אתה כבר שחררת את המנוף.
צריך לנקות את המשאבה ביסודיות.
pressure relief hole
![]()
אכן על החריר הזה דיברתי מקודם. תודה טרייבל על ההסבר עם הציור המפורט.
אוקיי
משאבת בלם הוחלפה לחדשה והבעיה לא נפתרה
קליפרים פורקו מהאופנוע ונראה ששם הבעיה
הם לא שווים שיפוץ
יש לי סט של R750 ישן שאני חושב שאוכל להתאים והם במצב יחסית סביר וצריכים רק החלפה של מחזירי אבק ושמן
מחר אדע לאן מתקדם.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אם אלו היו ניסין 4 בוכנות הייתי משפץ אותם
הקליפרים שכרגע נמצאים על האופנוע הם כאלו: https://i.ebayimg.com/thumbs/images/...EHF/s-l225.jpg
והם לא מספיק טובים כדי להשקיע על סט שיפוץ+זמן
מעדיף כבר לשפץ סט יותר טוב ולהרוויח בלם קדמי אגרסיבי יותר (אבל לא אגרסיבי מידי) ובעל עוצמת בלימה גדולה יותר על הדרך.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
גם לי קרה אתמול בדיוק אותו דבר, זה קרה אחרי החלפת קיט משאבת שמן בלם קדמי ורפידות. אחרי נסיעה בבמפרים הבלמים הקדמיים ננעלו,
עצרתי בצד, ידית הבלם היתה רפויה ויצא לחץ אדים מהשסתום הקטן שבקליפרים. אחרי שהבלמים התקררו הם השתחררו שוב.
ניקו לי את הבוכנות של הקליפרים, בינתיים לא נהגתי הרבה כדי לדעת אם זה עזר.
אני אנסה גם לשחרר את הבורג כפי שהציע שעיר בגגב"ב, אעדכן בהתפתחויות.
נערך לאחרונה על ידי רונצ'; 15-08-2019 בשעה 14:25.
ידית הברקס מקורית או לא?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual