עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: בלמים קדמיים נתפסים כאשר הם מתחממים,אוויר במערכת יכול לגרום לזה?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    וואו. מפחיד קצת הסיפור הזה
    תודה על השיתוף.. לנעול קדמי באמצע נסיעה זה לא צחוק
    זה לא קיים יותר בידיות של אופנועים מהשנים האחרונות, לא?

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    תיקון קטן: לא ראש הבורג מעוגל אלא הקצה שלו.
    לא קיים באופנוע שלי
    בכל מקרה מחר אחליף משאבה ואבדוק אם יש שינוי
    עד עכשיו זה עלה לי בקייס מנוע צד שמאל,מכה במיכל דלק וקצת אגו פגוע.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    דבר ראשון מומלץ לבדוק תקינות עבודה של הקליפר, סביר שמשהו נתפס לך והרפידות פשוט לא מרפות.
    שני קליפרים
    8 בוכנות בסה"כ
    הגיוני שבשני הצדדים ולכל רוחב שטח המגע של הרפידות עם הדיסק יופיעו אותם סימני חום?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הגיוני זה מה שרואים במציאות ולא דרך טקסט שמישהו רשם.
    בלם עובד על חיכוך וחיכוך מייצר הרבה חום,ככה שסימנים של חום עשויים להיות הגיוניים וזה שהם סימטריים מעיד שכל הבוכנות לוחצות באופן שווה.

    תופעה שמשאבה מפעילה את עצמה יכולה לקרות בגלל עודף של נוזל או בגלל זה - חריר שחרור לחץ סתום.

    החריר הזה בד"כ מוגן על ידי דיסקית מתכתית בגלל שמשקעים של הנוזל מצטברים בתחתית מיכל המשאבה וסותמים אותו.

    כאשר החריר סתום זה מקשה על הנוזל לחזור חזרה למעלה ובונה לחץ גם כאשר אתה כבר שחררת את המנוף.
    צריך לנקות את המשאבה ביסודיות.

    pressure relief hole


  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אכן על החריר הזה דיברתי מקודם. תודה טרייבל על ההסבר עם הציור המפורט.

  6. #21
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    תודה לכולם על המידע.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    תודה!
    באף אופנוע שיצא לי להתעסק איתו לא ראיתי בורג כזה. יש מצב שזה רק בידיות מסויימות של סוזוקי?
    שזה מבאס כי בהרבה מקרים הבורג הזה מועיל מאוד.

    תודה, למדתי משהו חדש.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אוקיי
    משאבת בלם הוחלפה לחדשה והבעיה לא נפתרה
    קליפרים פורקו מהאופנוע ונראה ששם הבעיה
    הם לא שווים שיפוץ
    יש לי סט של R750 ישן שאני חושב שאוכל להתאים והם במצב יחסית סביר וצריכים רק החלפה של מחזירי אבק ושמן
    מחר אדע לאן מתקדם.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אוקיי
    משאבת בלם הוחלפה לחדשה והבעיה לא נפתרה
    קליפרים פורקו מהאופנוע ונראה ששם הבעיה
    הם לא שווים שיפוץ
    יש לי סט של R750 ישן שאני חושב שאוכל להתאים והם במצב יחסית סביר וצריכים רק החלפה של מחזירי אבק ושמן
    מחר אדע לאן מתקדם.
    איזה קליפרים זה? NISSIN עם 4 בוכנות?
    יש מצב שיש לחבר שלי סט שהוא יהיה מוכן לשחרר במחיר סביר.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    איזה קליפרים זה? NISSIN עם 4 בוכנות?
    יש מצב שיש לחבר שלי סט שהוא יהיה מוכן לשחרר במחיר סביר.
    אם אלו היו ניסין 4 בוכנות הייתי משפץ אותם
    הקליפרים שכרגע נמצאים על האופנוע הם כאלו: https://i.ebayimg.com/thumbs/images/...EHF/s-l225.jpg
    והם לא מספיק טובים כדי להשקיע על סט שיפוץ+זמן
    מעדיף כבר לשפץ סט יותר טוב ולהרוויח בלם קדמי אגרסיבי יותר (אבל לא אגרסיבי מידי) ובעל עוצמת בלימה גדולה יותר על הדרך.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    1
    גם לי קרה אתמול בדיוק אותו דבר, זה קרה אחרי החלפת קיט משאבת שמן בלם קדמי ורפידות. אחרי נסיעה בבמפרים הבלמים הקדמיים ננעלו,
    עצרתי בצד, ידית הבלם היתה רפויה ויצא לחץ אדים מהשסתום הקטן שבקליפרים. אחרי שהבלמים התקררו הם השתחררו שוב.
    ניקו לי את הבוכנות של הקליפרים, בינתיים לא נהגתי הרבה כדי לדעת אם זה עזר.
    אני אנסה גם לשחרר את הבורג כפי שהציע שעיר בגגב"ב, אעדכן בהתפתחויות.
    נערך לאחרונה על ידי רונצ'; 15-08-2019 בשעה 14:25.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ידית הברקס מקורית או לא?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    תודה!
    באף אופנוע שיצא לי להתעסק איתו לא ראיתי בורג כזה. יש מצב שזה רק בידיות מסויימות של סוזוקי?
    שזה מבאס כי בהרבה מקרים הבורג הזה מועיל מאוד.

    תודה, למדתי משהו חדש.
    קצת באיחור אבל נתקלתי בכמה כלים שיש בורג כיוון (כזה או דומה) בידית הבלם.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 12:40
  2. טיול אופנועים מאורגן לדרום אפריקה
    על ידי moshmosh בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 19:59
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. שותפים לטיול לדרום הארץ .
    על ידי ITAYSKI בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-12-2015, 16:27
  5. כאשר כתוב לנקות פילטר אוויר בממיס (solvent) מהו החומר אליו מתכוונים?
    על ידי קשיש עם טוסטוס ושפם בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 00:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO