
נכתב במקור על ידי
Vaderom
הנצילות בשימוש קצה - אולי, נצילות ייצור החשמל - ממש לא. אתה לוקח נצילות נמוכה ממקום אחד ומעביר לאחר.
מנוע חשמלי נשחק גם כן, לא כמו מנוע בעירה פנימית, אבל הוא בהחלט לא נצחי. מה שכן, הוא לחלוטין יותר זול ופשוט לתחזוקה.
וההפצה והפרישה אמנם נעשות במהירות האור, אבל צריך תשתיות מתאימות להספקים וקיבולות שנדרשים לטעינה המונית של רכב חשמלי, וזה לא קיים עדיין ויקר למדי.
אבל הכיוון בהחלט נראה שהולך לשם, במיוחד אם יפתרו כל (או חלק מ) בעיות היסוד - טעינה איטית וקיבול נמוך (או יותר נכון - יחס קיבול/משקל נמוך)
וכמובן שגם זה בעיקר במקומות בהם משתלם לבנות תשתית. ספק לי שבהרי גיאורגיה יהיה רכב חשמלי בעשרות השנים הקרובות..