ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
הנצילות בשימוש קצה - אולי, נצילות ייצור החשמל - ממש לא. אתה לוקח נצילות נמוכה ממקום אחד ומעביר לאחר.
מנוע חשמלי נשחק גם כן, לא כמו מנוע בעירה פנימית, אבל הוא בהחלט לא נצחי. מה שכן, הוא לחלוטין יותר זול ופשוט לתחזוקה.
וההפצה והפרישה אמנם נעשות במהירות האור, אבל צריך תשתיות מתאימות להספקים וקיבולות שנדרשים לטעינה המונית של רכב חשמלי, וזה לא קיים עדיין ויקר למדי.

אבל הכיוון בהחלט נראה שהולך לשם, במיוחד אם יפתרו כל (או חלק מ) בעיות היסוד - טעינה איטית וקיבול נמוך (או יותר נכון - יחס קיבול/משקל נמוך)
וכמובן שגם זה בעיקר במקומות בהם משתלם לבנות תשתית. ספק לי שבהרי גיאורגיה יהיה רכב חשמלי בעשרות השנים הקרובות..
הרוב נכון, חוץ מהפריסה והתשתיות לרכב חשמלי זה דווקא פחות או יותר כמעט קיים. תלת פאזי של 40 אמפר נותך לך בערך 27KWH. הסוללה של zero היא 6-16KWH, ז"א בין רבע שעה לחצי שעה בערך, טסלה זה 70-100KWH, קצת יותר מ3 שעות על חיבור תלת פאזי ביתי חזק רגיל.

קל מאוד לעשות עמדות טעינה מהירות בתחנות דלק למי שצריך. סה"כ קצת קבלים שטוענים בלי הפסקה חשמל ומוכנים לפרוק את זה מהר עם אלקטרוניקה (בקר) מתאימה. כמעט כל הליטיום היום תומך בהטענה של 1C (תוך שעה אחת).