ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
הנצילות בשימוש קצה - אולי, נצילות ייצור החשמל - ממש לא. אתה לוקח נצילות נמוכה ממקום אחד ומעביר לאחר.
מנוע חשמלי נשחק גם כן, לא כמו מנוע בעירה פנימית, אבל הוא בהחלט לא נצחי. מה שכן, הוא לחלוטין יותר זול ופשוט לתחזוקה.
וההפצה והפרישה אמנם נעשות במהירות האור, אבל צריך תשתיות מתאימות להספקים וקיבולות שנדרשים לטעינה המונית של רכב חשמלי, וזה לא קיים עדיין ויקר למדי.
תחנות כח על בסיס פחם כבר עובדות בנצילות של 41% , זה משמעותית יותר ממנוע בנזין, הידרואלקטריות בנצילות כפולה, וכפי שכתבתי, קל יותר לפקח על פליטת מזהמים ממספר קטן של תחנות כח מאשר מיליוני מכוניות.
ועוד לא הוזכר גם החסכון ואולי החיסול של כל תעשיית השמנים ונוזלי הקירור והסיכה כשהמעבר להנעה חשמלית יהיה גורף.