עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: צרפת מצטרפת לגרמניה במעבר לחשמליים

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    כן יהיה צריך לשדרג תשתיות אבל אני מאמין שבמקביל מערכות סולאריות על גגות יהיו נפוצות יותר כך שהבית עצמו מייצר חשמל.
    כמו כן טכנולוגיות V2G (כשהרכב עצמו משמש גורם מאזן ברשת החשמל) יאפשרו ניהול אנרגיה יעיל שמיישר את גרף הצריכה.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    כן יהיה צריך לשדרג תשתיות אבל אני מאמין שבמקביל מערכות סולאריות על גגות יהיו נפוצות יותר כך שהבית עצמו מייצר חשמל.
    כמו כן טכנולוגיות V2G (כשהרכב עצמו משמש גורם מאזן ברשת החשמל) יאפשרו ניהול אנרגיה יעיל שמיישר את גרף הצריכה.
    אני נוטה להאמין שה"ישועה" תבוא דווקא ממעבר (כפוי, במידה מסויימת) לתחבורת המונים בערים, בשילוב עם ציי רכבים אוטונומיים וצמצום כללי של הנסועה הפרטית ה"מיותרת".
    באיזורים אורבניים, מטרופולינים, ברברי ערים גדולות וכד' - לדעתי זה הכיוון.
    באיזורים יותר נידחים - ספק שיוציאו רכבי בנזין מחוץ לחוק כזה מהר.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    מערכות סולאריות על גגות בנינים זה כוסות רוח למת

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    מערכות סולאריות על גגות בנינים זה כוסות רוח למת
    בארץ...כשמחיר המוצר וההתקנה מופקעים והמדינה מאשרת לפי כמות...

    חבר באוסטרליה רישת חלק מהגג ולא רק שהוא מכסה את תצרוכת הבית (כולל התלת פאזי של הגראג') ולא משלם חשבון חשמל, כבר כמה שנים שחב' החשמל האוסטרלית משלמת לו כמה דולרים בסוף כל חודש... true story
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    בארץ...כשמחיר המוצר וההתקנה מופקעים והמדינה מאשרת לפי כמות...

    חבר באוסטרליה רישת חלק מהגג ולא רק שהוא מכסה את תצרוכת הבית (כולל התלת פאזי של הגראג') ולא משלם חשבון חשמל, כבר כמה שנים שחב' החשמל האוסטרלית משלמת לו כמה דולרים בסוף כל חודש... true story
    לא מדבר על גג בית פרטי, אלא על גגות בניינים כפי שהוערך בתגובה קודמת,
    זאת פשוט גיאומטריה ברמה של כיתה ח': שטח הגג בבנין הוא קטן מאוד ביחס לדירה, מאחר ושטח הגג כמעט לא תלוי במספר הקומות אז אם נקח דירה לעומת בית פרטי עם אותו שטח, כבר בבנין בעל 4 קומות ו 4 דירות, לכל דייר יהיה רבע משטח הדירה על גג הבנין מאשר לבית פרטי זהה,
    ואילו בבנין בעל 10 קומות וארבעים דירות, לכל דייר יהיה שטח בגודל עשירית משטח הדירה.
    בקיצור רעיון מקושקש.

    מאותה סיבה אין דודי שמש בבניינים מעל 10 קומות.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    הנצילות בשימוש קצה - אולי, נצילות ייצור החשמל - ממש לא. אתה לוקח נצילות נמוכה ממקום אחד ומעביר לאחר.
    מנוע חשמלי נשחק גם כן, לא כמו מנוע בעירה פנימית, אבל הוא בהחלט לא נצחי. מה שכן, הוא לחלוטין יותר זול ופשוט לתחזוקה.
    וההפצה והפרישה אמנם נעשות במהירות האור, אבל צריך תשתיות מתאימות להספקים וקיבולות שנדרשים לטעינה המונית של רכב חשמלי, וזה לא קיים עדיין ויקר למדי.
    תחנות כח על בסיס פחם כבר עובדות בנצילות של 41% , זה משמעותית יותר ממנוע בנזין, הידרואלקטריות בנצילות כפולה, וכפי שכתבתי, קל יותר לפקח על פליטת מזהמים ממספר קטן של תחנות כח מאשר מיליוני מכוניות.
    ועוד לא הוזכר גם החסכון ואולי החיסול של כל תעשיית השמנים ונוזלי הקירור והסיכה כשהמעבר להנעה חשמלית יהיה גורף.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    לא מדוייק. תחנות הכוח יכולות להיות סולאריות או הידרואלקטריות. טכנולוגית זה אפשרי כבר ממזמן.
    לא ישים כאשר מדובר בחשמל ל80 מיליון איש גם תחנות הרוח שגרמניה מתגאה בהם התגלו כבלוף

    גם הרכב החשמלי לא ישים כרגע, דמיין שכל מכוניות הבעירה הפנימית יוחלפו מחר בחשמליות, הגריד לא יוכל לתמוך בזה ובנוסף יש בעיות ליצר מצברים בכמות כזאת.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    ועוד לא הוזכר גם החסכון ואולי החיסול של כל תעשיית השמנים ונוזלי הקירור והסיכה כשהמעבר להנעה חשמלית יהיה גורף.
    יצור מצברים מזהם ופוגע בסביבה יותר מכולם ביחד

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יצור מצברים מזהם ופוגע בסביבה יותר מכולם ביחד
    מקור?

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    מקור?
    המקור היה דיון בתקשורת הגרמנית, שם נאמר ע"י מקור מוסמך שכמובן נסתר ע"י מקור מוסמך אחר שרכב בעל מנוע בעירה פנימית אחרי 7 שנים של נסיעה (ממוצא קילומטרים בשנה) זיהם כמו טסלה שרק עכשיו ירדה מפס היצור, הטיעונים היו משכנעים.
    לא מוצא את זה כרגע אבל מאמרים בסגנון קיימים מאז שבחור בשם נתן וייס יצא במאמר שמתריע על הזיהום הבלתי נראה של מכוניות חשמליות.
    http://seekingalpha.com/article/1430...is-a-dirty-car

    אישית כשאני הקנה רכב חשמלי זה לא יהיה בגלל זיהום האוויר כי על פניו נראה שאנחנו (בני האדם על כדור הארץ) לא מסוגלים למצוא את נוסחת הפלא של הפקת אנרגיה בהלכים פשוטים שלא מזהמים, אני הקנה רכב חשמלי בגלל התאוצה, פשטות מכנית, עלויות אחזקה ושקט.

    לגבי נוזלי הקירור שלויל הזכיר נראה שראדיאטורים עושים קאמבאק גם ברכב חשמלי.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    יש כ"כ הרבה דיסאינפורמציה ומומחים מטעם עצמם...במיוחד במהדורות חדשות שלא בדיוק מתיימרות לעמוד בסטנדרטים מדעיים בסיסיים.
    אבל אני מסכים שהחוסר באגזוז ומנוע מלוכלך ורועש זה רק הבונוס של העניין. זו בהחלט לא הסיבה בגינה רוב האנשים ירכשו או לא ירכשו רכב חשמלי.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הפתרון למזהמים הוא תחבורת המונים יעילה נגישה וטובה, רוב תושבי ניו יורק למשל לא מחזקים רכב פרטי.
    נניח עכשיו שרוב תושבי גוש דן לא יחזיקו רכב פרטי, ובכל משפחה יהיה רכב חשמלי אחד.
    התחבורה ההכרחית משאיות, רכבי הצלה וחירום וכד' תמשיך כרגיל, זיהום האוויר יצטמצם משמעותית.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הפתרון למזהמים הוא תחבורת המונים יעילה נגישה וטובה, רוב תושבי ניו יורק למשל לא מחזקים רכב פרטי.
    נניח עכשיו שרוב תושבי גוש דן לא יחזיקו רכב פרטי, ובכל משפחה יהיה רכב חשמלי אחד.
    התחבורה ההכרחית משאיות, רכבי הצלה וחירום וכד' תמשיך כרגיל, זיהום האוויר יצטמצם משמעותית.
    כדי להגיד "זיהום האוויר יצטמצם משמעותית" צריך באמת לבדוק האם ניו יורק היא עיר נקייה יותר בגלל התחבורה הציבורית החשמלית שלה.

אשכולות דומים

  1. motoGP סבב חמישי, לה מאנס צרפת
    על ידי rusty james בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-05-2017, 17:36
  2. עזרה במעבר לדו"ג
    על ידי Amitsalto בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-05-2017, 13:53
  3. הזמנת מוצרים מגרמניה
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-02-2017, 09:39
  4. חנויות ציוד בחו"ל / צרפת
    על ידי silverball בפורום פורום ציוד
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 17:39
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 11:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO