לא מכיר את הכלי, האם בדגם הזה יש חיישן ברגלית שמכבה את המנוע במקרה שמשלבים הילוך כשהרגלית למטה? אם כן, ייתכן והבעיה שם.
שלום לכולם
טוב כמו שנאמר בכותרת האופנוע מתכבה בעת שילוב להילוך ראשון ושני,
הוחלפו דיסקיות מתכת הדיסקיות חיכוך די טובות(עוד יש בשר) נמדד עם קליבר.
האם יש למישהו נסיון עם הכלי הנ"ל,שיוכל לייעץ.
![]()
לא מכיר את הכלי, האם בדגם הזה יש חיישן ברגלית שמכבה את המנוע במקרה שמשלבים הילוך כשהרגלית למטה? אם כן, ייתכן והבעיה שם.
מחזק ומדייק - לא חיישן כי אם מיקרו סוויץ באזור חיבור רגלית הצד לשילדה.
אם התופעה נעלמת כשמגשרים עליו (סוגרים מעגל ), אז הופה.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
המנוף קלאצ' שלך מכוון? נשמע כאילו הוא לא מפריד. האופנוע מקבל מכה או קופץ קדימה כשאתה משלב הילוך?
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
נראה שהכבל קלאץ לא מושך את הסלסלה ומפריד את הדיסקיות מהמנוע.
תנסה לתת סטארטר כשהאופנוע בהילוך . הקלאץ צריך להיות לחוץ. זאת אומרת אמור להפריד.
אם אתה נותן סטרטר והאופנוע קופץ קדימה . אין הפרדה של הקלאץ מהמנוע.
תפתח ותתקן.