אגב אני בעיצומו של תהליך שיכפול הKEYFOB בקאוואסאקי.
על פניו זה לא כזה קל ומצריך לרכוש את הKDS3 (יש לי ) שהיא מערכת דיאגנוסטיקה שמתחברת לכלי.
בתהליך הלמידה כן מצאתי דרכים לעקוף את המערכת ( מצריך פירוק וחיתוך חוטים) אבל אפשרי ודי קל אם אתה לא בלחץ זמן.

לגבי השלט קרבה (פוב) כנראה של כל ת"ת דגם יש קידוד שונה - אני בעיצומה של פנייה לפרטזילה לגבי השלט שרכשתי מהם שאינו מתאים לאופנוע והמערכת אינה מצליחה לזהות אותו (את האמובילייזר כן - שוכפל כך שיש לי אמובילייזר אבל לא שלט קרבה).

מסכים עם מה שיורי כתב אני מניח שהעניין הוא לא זלזול אלא רווח והפסד במובן של משקל, עלות מול תועלת ועוד פרמטרים שאני בטח לא חשבתי עליהם.