וואוו כמה מקום בתא.
ותגיד היורו 4 גם מגביל את הרעש מהאופנועים והקטנועים?
וכמה כ"ס הוא?
האיקסמקס 400 החדש, שעוצב בהשראת הטימקס 530, מקבל חלק גדול מהחידושים של האיקסמקס 300 ומתמקם בין השניים
http://fullgaz.co.il/?p=123670
![]()
וואוו כמה מקום בתא.
ותגיד היורו 4 גם מגביל את הרעש מהאופנועים והקטנועים?
וכמה כ"ס הוא?
יש לי נסיון עם ה400 היוצא.
שתי מגבלות עיקריות:
א. רחב, רחב רחב. ברמה שמפריעה בעיר (האגזוז ממש בולט).
ב. לא מתקבל על הדעת שבקטנוע בשנת 2017 אין שקע טעינה מסוג כלשהו.
מקווה שבדגם הנכנס הם שיפרו את הנקודות הנ"ל, אחרת הוא נפסל מבחינתי על הסף.
קטע שעם תקנות יורו 4 הם הוציאו מהמנוע יותר כוח סוס ומומנט בהשוואה לדגם קודם
מה יהיה עם האגזוז של ה400? מה התועלת שאגזוז כזה מפיק שהוא צריך להיות עד כדי כך ענק?