מישהו יודע איך זה הולך? מה אמורים לעשות והאם צריך לדאוג להורדה מהכביש קודם? והאם בכלל כדאי להתעסק עם זה.
וד"א כמה +- מקבלים על אוטו ישן (מגאן 2001) ?
תודה לעונים
מישהו יודע איך זה הולך? מה אמורים לעשות והאם צריך לדאוג להורדה מהכביש קודם? והאם בכלל כדאי להתעסק עם זה.
וד"א כמה +- מקבלים על אוטו ישן (מגאן 2001) ?
תודה לעונים
כן דואגים להורדה מהכביש קודם, אם האוטו יכול ללכת רק לחלקים. או מחכים ועושים הורדה רק אחרי הסיכום של קניה לחלקים, כי זה בלתי הפיך.
המחיר הוא באזור ה-10% מהמחירון, יכול להיות יותר, תלוי עד כמה החלקים של הרכב שלך מבוקשים ונפוצים. בכל מקרה באזור של כמה מאות עד אלף ומשהו ש"ח לרכב ישן מצוי (בערך).
כדאי? זאת שאלה שאתה צריך לשאול את עצמך. יש בזה הרבה יותר משתנים ממה שפירטת בשרשור.
תודה על התשובה.
מבחינה כלכלית מאמין שכדאי כי אין טסט כבר זמן מה, נגמר המצבר והקילומטרז גבוה- וכי אעבור דירה בקרוב ואין טעם לגרור אותו, וזה בעיקרון השיקול הראשי אחרת הייתי נותן לו למות בשקט.
אבל האם זו פרוצדורה פשוטה או שיש סיבוכים שצריך לקחת בחשבון?
הפעם ערכתי את הכותרת...
מכירה לחלקים אינה כותרת מובנת.
שים לב וכתוב כותרות ענייניות. סבבה? סבבה!
אין סיבוכים, זה רק עלות מול תועלת, ואם אין לזה טסט, זה לא נוסע ואתה לא מתכוון לשפץ - אז התועלת היחידה יכולה לצאת מעוד כמה מאות שקלים בכיס.
הסיבוך היחיד הוא ביטול הרישיון - צריך לעמוד בתור למשרד הרישוי, לא הדבר הכי נעים בעולם כי זה לוקח את השעה-שעתיים שלו בכיף במקומות מסוימים.
וכשמוכרים, אם המוכר מבקש לקבל את הטופס הכתום שמחליף את הרישיון - נותנים לו העתק ולא מקור, או לפחות משאירים את ההעתק.
לצערי הייתי במעמד הזה. אתה מוכר לסוחר גרוטאות, הוא דואג להעברת בעלות, ומשם זאת הבעיה שלו.