מצבר מתרוקן בגלל שהוא ממשיך לעבוד גם כשהאופנוע עומד או בגלל קצר פנימי במצבר.
אזעקה יכולה להיות אחלה גורם לפריקה.
טען את המצבר בעזרת מטען או רכיבה של כחצי שעה בסל"ד בינוני,עצור ונתק את המצבר.
מדוד מתח על ההדקים,תמתין 24 שעות ומדוד מתח שוב כאשר המצבר עדיין מנותק.
ביום למחרת אתה אמור לראות מתח של כ 12V פחות או יותר.
עכשיו נסה להניע כשהרב מודד מחובר להדקים,המתח לא אמור לרדת מתחת ל 11V בקירוב.
מתח שיורד מתחת ל 9V מעיד על מצבר דפוק ומתח באזור ה 11 זה תקין וזה מעיד שהבעיה היא בצרכן שפועל כאשר האופנוע עומד.