מה שנראה כ"מצבר מתרוקן" יכול להגרם גם מבעיות בטעינה.
יש לך קצת ידע בחשמל? יש לך מכשיר רב מודד?
אם כן, יש בדיקה קלה מאד של זליגת זרם - כשהקטנוע כבוי בודקים את הזרם שיוצא מהמצבר. הוא אמור להיות קרוב מאד לאפס אם אין אזעקה. אם הוא לא אפס זה אומר שאיפשהו יש צרכן שמושך זרם כל הזמן ומרוקן את המצבר (אור שדולק או חוט חשוף שנוגע קצת בגוף או משהו בסגנון).
אם אין זליגה, זו כנראה בעיה בטעינה.
במצב כזה צריך לבדוק את מתח הטעינה על פי המוסבר בספר רכב של הקטנוע.