עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן על ה VERSYS 300

צפייה משולבת

  1. #1
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איפה היו צעקות ה"יקר!", כשהונדה תמחרו את ה-250 ראלי ב-38?
    שם זה בכלל מנוע עם הספק של טוסטוס. הורסיס כנראה מטוס קרב לידו.
    ואיפה אותן צעקות, כש-CB500 עולה יותר מ-SV650?
    העובדה הזאת לא מונעת מסדרת ה-500 של הונדה להימכר בכמויות.
    יש לי ניחוש פרוע למה זה קורה - כנראה כי יש המון אנשים, שחושבים שזאת עסקה טובה והמחיר לא מוגזם.

    למי שבכל זאת משווה מחירי אופנועים לחו"ל...
    אנא מכם, תזכרו איך לפני קצת פחות מעשור - נינג'ה 250 עלה כ-44K, ויוסאנג היה "זול" כי הוא תומחר רק ב-35 (מחיר חדירה!).
    באמצע שנות ה-90, GS500 עלה כ-30K. אתם זוכרים מה הייתה משכורת המינימום אז? והמשכורת החציונית?

    מחירי האופנועים הריאליים (שנמדדים בכמות משכורות לאופנוע) בישראל שנת 2017 נמוכים בצורה חסרת תקדים למדינתינו.
    ולכן גם הפערים ה"קטנים" האלה בין הדגמים מפסיקים להיות שיקול עיקרי בבחירה. אפשר להוסיף עשיריה ולקנות CB500X, אפשר להסתפק בורסיס. אין עשיריה, ועדיין רוצים 500? קונים אופנוע בן שנה, לא ביג דיל. בכל מקרה - שני האופנועים מספיק טובים כדי להתמודד כראוי עם מגוון רחב של משימות, מהתניידות עירונית ועד לטיולים בזוג. מכאן, זה כבר עניין של טעם, ריח ועומק כיס.
    בגדול אתה צודק שהמחירים ירדו וזה מבורך, אבל זה לא משנה את העובדה שהמדינה שלנו היא בשלישייה הפותחת מבחינת מחירים.. אני חושב שאין שום דבר כמעט שזול פה, חוץ מסלולר ואינטרנט.. גם אחרי כל ההורדות האלה עדיין יש פה מס של 100% על רכבים ואופנועים..
    טוסט בבית קפה עולה פה 50 שקל למען השם..
    אבל זה דיון אחר

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    41 לגרסאת ה-300 כשה-650 מגיע מוגבל ל-A1 ועולה בערך 52 אלף...אין הגיון לקחת את ה-300. מיילא היו מתמחרים באזור ה-30, אז זה היה הפרש לגיטימי, אבל עם מחיר כזה - אני לא רואה איך הם ימכרו כשההפרש במחירים כזה קטן ואפשר לקבל בתוספת אופנוע "גדול".

    ורכבתי גם על הזד 250 וגם ה-300, עולם אחר לגמרי. אני גם פאנבוי של מנוע הטווין המקביל, אבל בגדול ה-300 מרגיש אופנוע פולסייז לכל דבר בעוד שה-250 מרגיש קטנטן ודקיק. לדעתי האישית אם יש באפשרותך לקחת את ה-300, אין פה שאלה בכלל, אבל גם ה-250 לא רע בכלל ובגדול - עושה את העבודה.
    תראה, רוב האנשים פה בפורום זאת הגישה שלהם - כמה שיותר גדול יותר טוב.. יש מספר מצומצם של אנשים, כמוני, שפשוט לא רוצים אופנוע גדול יותר וכבד כמו הורסיס 650. מספיק לי ה 300. אני גם חושב שבתור רוכב מתחיל ללכת ישר על משהו כמו הורסיס 650 זה קצת לקפוץ מעל הפופיק.. תתחיל בקטן, תראה אם מתאים לך ואז תשתדרג. אולי בכלל אני ארצה לחזור לקטנוע ? אז עדיף למזער נזקים.
    אגב, באתר של מטרו ה 650 עולה 54 לפני אגרות, ז"א 55 עם אגרות. הבדל של 14 אלף לעומת ה 300,נכון שאולי יגידו שזה כבר לא תוספת גדולה כשמשווים בין ה 300 ל 650, אבל זה לא אומר שאני אעדיף 650.. מה גם ש 14,000 שקל זה לא מבוטל
    בכל מקרה המחיר צריך להיות יותר רחוק מ 650 אני מסכים
    אם אני אבחר ב Z, אני כנראה אקח את ה 300 לעומת ה 250
    דבר נוסף אני לא מבין כל כך מה הקטע לקנות אופנוע מוגבל..אלא אם כן המטרה היא לבטל הגבלה בצורה לא חוקית..אחרת מה אני צריך אופנוע עם נפח יותר גדול, שמן וכבד יותר עם אותו הספק...

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    ציטוט נכתב במקור על ידי whiterabbit צפיה בהודעה
    דבר נוסף אני לא מבין כל כך מה הקטע לקנות אופנוע מוגבל..אלא אם כן המטרה היא לבטל הגבלה בצורה לא חוקית..אחרת מה אני צריך אופנוע עם נפח יותר גדול, שמן וכבד יותר עם אותו הספק...
    הספק זה רק חצי מהתמונה.
    כמעט בכל אופנוע, ככל שתעלה בנפח, האבזור והכללים יעלו ברמה גם הם.
    בנוסף, יש את עניין המומנט וזמינות הכוח. ההבדל בין ה650 ל300 הוא ענק, למרות הפער של כוחות סוס בודדים.

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי jkob.s צפיה בהודעה
    הספק זה רק חצי מהתמונה.
    כמעט בכל אופנוע, ככל שתעלה בנפח, האבזור והכללים יעלו ברמה גם הם.
    בנוסף, יש את עניין המומנט וזמינות הכוח. ההבדל בין ה650 ל300 הוא ענק, למרות הפער של כוחות סוס בודדים.
    נשמע הגיוני נראה לי שהבנתי עכשיו טוב יותר

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    בקט"מ יש לך 250 (וגם 390 כמובן)

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    WR250R ב35K.
    DUKE390 במחיר דומה.
    לא התלהבתי מהבייבי ורסיס.
    הייתי קונה אפילו CRF ראלי ב38.
    אבל זה רק אני.

  7. #7
    אני לא כל כך מבין אבל, דיוק 390 זה סגנון די שונה מורסיס..או שתתקנו אותי אם אני טועה.. ו
    WR250R זה דו"ש ממש. מבחינתי הורסיס הוא לא דו"ש הוא כביש
    אני גם לא מחפש יכולות שטח בכלל
    מחפש אופנוע לכביש עם תנוחת ישיבה זקופה סביב 300 סמק שארגז לא יהיה פשע נגד האנושות עליו
    מה לעשות שאין הרבה אופציות..
    אני כן מתכוון לבחון גם את הדיוק בכל מקרה

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    36
    גם אני חיכיתי לורסיס 300 הרבה זמן ובסוף התאכזבתי. שקלתי את הדגמים שהוצעו כאן, ובסוף איכשהו הפתעתי את עצמי וקניתי בוורלי 350 ואני מאוהב. תעשה עליו נסיעת מבחן.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי doog צפיה בהודעה
    גם אני חיכיתי לורסיס 300 הרבה זמן ובסוף התאכזבתי. שקלתי את הדגמים שהוצעו כאן, ובסוף איכשהו הפתעתי את עצמי וקניתי בוורלי 350 ואני מאוהב. תעשה עליו נסיעת מבחן.
    עשיתי ואהבתי...
    תגיד, בדגם מבחן היו קצת וויברציות, אמרו לי שזה עניין ספציפי, לא האמנתי... איך זה אצלך ?

    בגדול זה כלי מדהים וחזק בטירוף, היו לי קצת ריג'קטים לגבי המושב, אני מקווה שזה עניין של הרגל.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי doog צפיה בהודעה
    גם אני חיכיתי לורסיס 300 הרבה זמן ובסוף התאכזבתי. שקלתי את הדגמים שהוצעו כאן, ובסוף איכשהו הפתעתי את עצמי וקניתי בוורלי 350 ואני מאוהב. תעשה עליו נסיעת מבחן.
    בעקרון כבר די שמתי עליו עין אם אחליט ללכת על קטנוע.. למרות שהוא יקר מאוד.. רק שבא לי יותר אופנוע.. הוא גם בתכנונים שלי לנסיעות מבחן

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אני חושב שהורסיס יכל להיות כלי מצויין מתחת ל30 אלף. לא יודע מה יש לו לעשות אי שם סביב ה-40 כל כך קרוב ל650 למניהם.
    לא לפה ולא לשם וחבל.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    בעיקרון יש את ה crf250l rally שאמור להיות בסגנון. בקרוב (האלים יודעים מתי) אמורים להיכנס לחגיגה גם הבייבי וויסטרום של סוזוקי וה g310gs של bmw. אני רק מקווה שהם לא יתומחרו כמו הבייבי וורסיס...

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    בעיקרון יש את ה crf250l rally שאמור להיות בסגנון. בקרוב (האלים יודעים מתי) אמורים להיכנס לחגיגה גם הבייבי וויסטרום של סוזוקי וה g310gs של bmw. אני רק מקווה שהם לא יתומחרו כמו הבייבי וורסיס...
    זה פשוט - הBMW מוערך ב 20,000~ באירופה (לפי המחיר של ה G310R) אז פה הוא יעלה 40,000, על פי מיטב המסורת של הכפלת הסכום
    ולגבי ה VSTROM לא מצאתי כל כך הרבה מידע

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    36
    הוא אכן קצת מווברץ בעמידה בהילוך סרק, אבל משמעותית פחות מאשר בכלי המבחן (קח בחשבון שאני עדיין בהרצה). אבל בכל מקרה לא הייתי פוסל אותו על זה, הוא פשוט מרגיש חי.
    המושב מאלץ לשבת זקוף, אבל זה נוח לי מאוד, שיפור משמעותי לעומת ספת מנהלים.

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון לנסיעת שטח יומיומית
    על ידי idonueman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 00:36
  2. מה דעתכם על ה-versys 300?
    על ידי doog בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 21:17
  3. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 20:43
  4. חזרתי
    על ידי SuperRuti בפורום אוף טופיק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-03-2016, 23:13
  5. רישומים מנסיעת מבחן-cb500f/cbr500r/duke390/mt07
    על ידי Chubby Hubby בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 01:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO