איפה היו צעקות ה"יקר!", כשהונדה תמחרו את ה-250 ראלי ב-38?
שם זה בכלל מנוע עם הספק של טוסטוס. הורסיס כנראה מטוס קרב לידו.
ואיפה אותן צעקות, כש-CB500 עולה יותר מ-SV650?
העובדה הזאת לא מונעת מסדרת ה-500 של הונדה להימכר בכמויות.
יש לי ניחוש פרוע למה זה קורה - כנראה כי יש המון אנשים, שחושבים שזאת עסקה טובה והמחיר לא מוגזם.

למי שבכל זאת משווה מחירי אופנועים לחו"ל...
אנא מכם, תזכרו איך לפני קצת פחות מעשור - נינג'ה 250 עלה כ-44K, ויוסאנג היה "זול" כי הוא תומחר רק ב-35 (מחיר חדירה!).
באמצע שנות ה-90, GS500 עלה כ-30K. אתם זוכרים מה הייתה משכורת המינימום אז? והמשכורת החציונית?

מחירי האופנועים הריאליים (שנמדדים בכמות משכורות לאופנוע) בישראל שנת 2017 נמוכים בצורה חסרת תקדים למדינתינו.
ולכן גם הפערים ה"קטנים" האלה בין הדגמים מפסיקים להיות שיקול עיקרי בבחירה. אפשר להוסיף עשיריה ולקנות CB500X, אפשר להסתפק בורסיס. אין עשיריה, ועדיין רוצים 500? קונים אופנוע בן שנה, לא ביג דיל. בכל מקרה - שני האופנועים מספיק טובים כדי להתמודד כראוי עם מגוון רחב של משימות, מהתניידות עירונית ועד לטיולים בזוג. מכאן, זה כבר עניין של טעם, ריח ועומק כיס.