עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן על ה VERSYS 300

  1. #1

    חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן על ה VERSYS 300

    אז חזרתי עכשיו מנסיעה של שעה, עשיתי מסלול די גדול יחסית - מהסוכנות בשוקן לכביש 1, עד גנות, משם כביש 44 לתוך חולון, סיבוב בתוך חולון עד מחלף יוספטל, איילון עד השלום, ואז דרך מנחם בגין, יגאל אלון, לה גארדיה וחזרה לסוכנות (יצא משהו כמו 30 ק"מ)
    יש לציין שהייתה התרגשות מסויימת מזה כי זאת פעם ראשונה שיוצא לי לנסוע על אופנוע נורמלי פה בארץ.. נסעתי רק כמה פעמים במזרח אבל על אופנועים קקמייקה כאלה של 125 סמק

    רשמים:
    1. בואנה זה עולם אחר לגמרי מהטוסטוס המעפן שלי D:
    2. גיר וקלאץ' נוחים מאוד, ממש קל למצוא את הניוטרל (מצד שני זה אופנוע שנסע 1000 קמ אז נראה לי מתבקש..)
    3. מאיץ טוב עד 90 ככה, אחר כך פחות
    4. אפשר לנסוע במהירות נמוכה בהילוך גבוה גם והוא סוחב יפה אם לא הספקת להוריד הילוך או משהו
    5. במעט שיצא לי לנסוע בכביש 1 הרגשתי ממש יציב. שוב צריך לזכור שאני נוסע על קטנוע של 125 סמק אז כל דבר בערך ירגיש יציב יותר נראה לי
    6. כל מיני בורות ושיבושים בכביש כמעט לא מורגשים, הוא אוכל אותם יפה
    7. השתחלתי בין מכוניות בקטנה, בכל זאת לא רציתי לקחת סיכונים מיותרים אבל די קל להשתחל איתו, הוא די קליל יחסית. גם די קל להזיז אותו אחורה כשיושבים עליו
    8. לא התרשמתי שהבלמים חזקים במיוחד, מצד שני לא ניסיתי לאתגר אותם יותר מדי. צריך ללחוץ יחסית חזק כדי לבלום. אולי זה עניין של כיוונון

    דברים שפחות אהבתי:
    1. לא יודע אם זה בכל האופנועים (לא הרגשתי את זה באינזומה למשל בשיעורים) אבל הוא פולט מלא חום על הרגליים
    2. המושב קשה רצח.. אחרי חצי שעה כבר כאב לי התחת והhuevos
    3. יש ויברציות החל ממהירות מסויימת (לא זוכר בדיוק אבל לא גבוהה במיוחד) - הוא טען שזה בגלל שזה 2 צילינדרים, בעוד שמקריאה פה בפורום אני הבנתי שדווקא זה אמור להיות הפוך..
    4. לא יודע אם זה רק אני אבל מרגיש שהFOOT PEGS לא בדיוק במקום הכי נוח, כל פעם שהורדתי רגל נתקעתי איתה בהם.. (לא קרה לי באופנועים אחרים)
    5. העובדה שהוא עולה 41k
    עוד דברים מסביב:
    הרגיש לי קצת גבוה (אני 1.70) אבל מניח שזה עניין של הרגל - בזמן שיוט נותן תחושת בטחון, אבל בנסיעה איטית או עמידה מוריד לי את הבטחון
    חזרתי מהנסיעה עם ירכיים קצת תפוסות , נראה לי שזה בגלל שהייתי לחוץ קצת בנסיעה..

    צעדי המשך - הולך לבדוק גם את ה Z300 נראה לי
    נערך לאחרונה על ידי whiterabbit; 17-07-2017 בשעה 19:15.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    תעדכן פה אחרי שתסע על הZ300.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    תעדכן פה אחרי שתסע על הZ300.
    בכיף רק שנראה לי שZ300 כבר יש לדי הרבה אנשים בניגוד ל VERSYS שנראה לי עוד אין ממש על הכביש

  4. #4
    41 גם לדעתי מחיר לא מספיק אטרקטיבי. בלשון המעטה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לא מחיר משתלם לדעתי. אני חושב שהמושב הקשה זה משהו גורף ל 300'ים של קוואסאקי. גם המושב של ה Z300 (שעליו למדתי ל a1) קשה מאוד.

  6. #6
    ב41 אלף יש אופציות טובות יותר לדעתי.
    תודה רבה על ההשקעה.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  7. #7
    כן זה מחיר שחיטה
    כמו כל דבר אחר במדינה הזאת

    מוזר, למה לעשות מושב קשה באופנוע שאמור להיות אדוונצ'ר כביכול ואתה אמור להיות מסוגל לנסוע עליו יותר מ 10 דקות, ובכלל זה כולה מושב זה לא משהו יקר במיוחד
    אני לא מתכוון להוציא 40 אלף על אופנוע כרגע.. הלכתי לנסיעת מבחן יותר בשביל הכיף ולראות על מה מדובר, התקציב שלי יותר 30. מה גם שאני מעדיף יד 2.. בגלל שאני חדש בתחום אני לא בטוח שיהיה לי נוח לאורך זמן עם אופנוע ואולי ארצה לחזור לקטנוע, אז רוצה למזער הפסדים במקרה הזה. מצד שני, נהניתי מאוד היום ודי בא לי אופנוע..

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    את המושב אפשר לסדר בכמה מאות שקלים - לנסוע לששון ולהוסיף ריפוד.
    זה לא דיל-ברייקר.
    מבחינת מחיר... לא זול, אבל הוגן יחסית לשוק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    עוד דבר קטן שהפריע לי זה המראות, לא רואים בהן כל כך הרבה. אבל זה ככה גם ב Z300
    כן המושב אני לא מחשיב בתור דיל ברייקר כי באמת אפשר לסדר את זה..פשוט זה קצת מעצבן לשלם 40+ על אופנוע שבכל מדינה נורמלית עולה 20 ועוד להוסיף כסף על מושב

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים לגמרי. מילא אופנוע שהכל בו מושלם חוץ מהמושב, אבל כאן באופנוע שמלכתחילה מתומחר ב 10000₪ מעל השווי הריאלי שלו (לדעתי הוא צריך לעלות גג 10% מעל הנינג'ה וה Z), עם אופי עצבני משהו (לפי המבחן שנעשה כאן), נפח מנוע שמזכה בביטוח חובה מקסימלי ומראות קטנות 😉
    לא רואה סיבה לקנות כזה חדש ולא הונדה Cb500x בן שנה פלוס או איזה מוגבל בגזרת ורסיס/וויסטרום 650 בן שנתיים או אפילו bmw f700gs בן שלוש-ארבע.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    מסכים לגמרי. מילא אופנוע שהכל בו מושלם חוץ מהמושב, אבל כאן באופנוע שמלכתחילה מתומחר ב 10000₪ מעל השווי הריאלי שלו (לדעתי הוא צריך לעלות גג 10% מעל הנינג'ה וה Z), עם אופי עצבני משהו (לפי המבחן שנעשה כאן), נפח מנוע שמזכה בביטוח חובה מקסימלי ומראות קטנות נŸ˜‰
    לא רואה סיבה לקנות כזה חדש ולא הונדה Cb500x בן שנה פלוס או איזה מוגבל בגזרת ורסיס/וויסטרום 650 בן שנתיים או אפילו bmw f700gs בן שלוש-ארבע.
    מבחינתי הסיבה לא לקנות את הכלים שאמרת זה כי אני לא רוצה משהו מעבר ל 300, אני גם ככה מתחיל ונוסע מעט ולצרכים שלי 300 זה מעל ומעבר, הייתי מסתפק גם ב 250 ומוריד לעצמי קצת את הביטוח רק שאין כמעט שום אופנוע של 250 בשוק.. כלומר יש את ה Z250 אבל באמת בשביל עוד 5000 שקל לקבל את ה -300 כנראה עדיף

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    לי יש את הZ250 ואני מניח שזה אותו המושב הקשיח כמו ב Z300 ובוורסיס ואין לי שום בעיה את האמת.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    41 לגרסאת ה-300 כשה-650 מגיע מוגבל ל-A1 ועולה בערך 52 אלף...אין הגיון לקחת את ה-300. מיילא היו מתמחרים באזור ה-30, אז זה היה הפרש לגיטימי, אבל עם מחיר כזה - אני לא רואה איך הם ימכרו כשההפרש במחירים כזה קטן ואפשר לקבל בתוספת אופנוע "גדול".

    ורכבתי גם על הזד 250 וגם ה-300, עולם אחר לגמרי. אני גם פאנבוי של מנוע הטווין המקביל, אבל בגדול ה-300 מרגיש אופנוע פולסייז לכל דבר בעוד שה-250 מרגיש קטנטן ודקיק. לדעתי האישית אם יש באפשרותך לקחת את ה-300, אין פה שאלה בכלל, אבל גם ה-250 לא רע בכלל ובגדול - עושה את העבודה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    איפה היו צעקות ה"יקר!", כשהונדה תמחרו את ה-250 ראלי ב-38?
    שם זה בכלל מנוע עם הספק של טוסטוס. הורסיס כנראה מטוס קרב לידו.
    ואיפה אותן צעקות, כש-CB500 עולה יותר מ-SV650?
    העובדה הזאת לא מונעת מסדרת ה-500 של הונדה להימכר בכמויות.
    יש לי ניחוש פרוע למה זה קורה - כנראה כי יש המון אנשים, שחושבים שזאת עסקה טובה והמחיר לא מוגזם.

    למי שבכל זאת משווה מחירי אופנועים לחו"ל...
    אנא מכם, תזכרו איך לפני קצת פחות מעשור - נינג'ה 250 עלה כ-44K, ויוסאנג היה "זול" כי הוא תומחר רק ב-35 (מחיר חדירה!).
    באמצע שנות ה-90, GS500 עלה כ-30K. אתם זוכרים מה הייתה משכורת המינימום אז? והמשכורת החציונית?

    מחירי האופנועים הריאליים (שנמדדים בכמות משכורות לאופנוע) בישראל שנת 2017 נמוכים בצורה חסרת תקדים למדינתינו.
    ולכן גם הפערים ה"קטנים" האלה בין הדגמים מפסיקים להיות שיקול עיקרי בבחירה. אפשר להוסיף עשיריה ולקנות CB500X, אפשר להסתפק בורסיס. אין עשיריה, ועדיין רוצים 500? קונים אופנוע בן שנה, לא ביג דיל. בכל מקרה - שני האופנועים מספיק טובים כדי להתמודד כראוי עם מגוון רחב של משימות, מהתניידות עירונית ועד לטיולים בזוג. מכאן, זה כבר עניין של טעם, ריח ועומק כיס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איפה היו צעקות ה"יקר!", כשהונדה תמחרו את ה-250 ראלי ב-38?
    שם זה בכלל מנוע עם הספק של טוסטוס. הורסיס כנראה מטוס קרב לידו.
    ואיפה אותן צעקות, כש-CB500 עולה יותר מ-SV650?
    העובדה הזאת לא מונעת מסדרת ה-500 של הונדה להימכר בכמויות.
    יש לי ניחוש פרוע למה זה קורה - כנראה כי יש המון אנשים, שחושבים שזאת עסקה טובה והמחיר לא מוגזם.

    למי שבכל זאת משווה מחירי אופנועים לחו"ל...
    אנא מכם, תזכרו איך לפני קצת פחות מעשור - נינג'ה 250 עלה כ-44K, ויוסאנג היה "זול" כי הוא תומחר רק ב-35 (מחיר חדירה!).
    באמצע שנות ה-90, GS500 עלה כ-30K. אתם זוכרים מה הייתה משכורת המינימום אז? והמשכורת החציונית?

    מחירי האופנועים הריאליים (שנמדדים בכמות משכורות לאופנוע) בישראל שנת 2017 נמוכים בצורה חסרת תקדים למדינתינו.
    ולכן גם הפערים ה"קטנים" האלה בין הדגמים מפסיקים להיות שיקול עיקרי בבחירה. אפשר להוסיף עשיריה ולקנות CB500X, אפשר להסתפק בורסיס. אין עשיריה, ועדיין רוצים 500? קונים אופנוע בן שנה, לא ביג דיל. בכל מקרה - שני האופנועים מספיק טובים כדי להתמודד כראוי עם מגוון רחב של משימות, מהתניידות עירונית ועד לטיולים בזוג. מכאן, זה כבר עניין של טעם, ריח ועומק כיס.

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון לנסיעת שטח יומיומית
    על ידי idonueman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2017, 23:36
  2. מה דעתכם על ה-versys 300?
    על ידי doog בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 20:17
  3. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 19:43
  4. חזרתי
    על ידי SuperRuti בפורום אוף טופיק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 17-03-2016, 22:13
  5. רישומים מנסיעת מבחן-cb500f/cbr500r/duke390/mt07
    על ידי Chubby Hubby בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 00:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO