תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    20

    עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)

    יש לי husqvarna te125
    רציתי לדעת מה התפקיד של שני הברגים האלו


    לפי מה שהבנתי זה לכוון את כמות הדלק\אוויר שנכנס לקרבורטור.
    אשמח לקבל יותר פירוט על כל בורג והתפקיד שלו ואיך נכון לכוון אותם, תודה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    1-סל"ד סרק
    עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף.

    2-בורג פיילוט
    קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט).
    בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה.

  3. #3
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    1-סל"ד סרק
    עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף.

    2-בורג פיילוט
    קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט).
    בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה.


    רק מחדד שצריך לבדוק הספר הרכב מה הסט-אפ המדויק ולפתוח את בורג הפיילוט בהתאם. קריטי מאוד, במיוחד ב-2 פעימות ובמיוחד ב-125.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    1-סל"ד סרק
    עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף.

    2-בורג פיילוט
    קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט).
    בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה


    רק מחדד שצריך לבדוק הספר הרכב מה הסט-אפ המדויק ולפתוח את בורג הפיילוט בהתאם. קריטי מאוד, במיוחד ב-2 פעימות ובמיוחד ב-125.
    תודה על העזרה,

    בנוגע לבורג 1, ראיתי באיזה סרטון ביוטיוב שמסביר שהוא מכוון את כמות התערובת שנכנסת, כנראה שזה לא נכון\ מדובר בבורג אחר?

    ואת בורג 2 אני מכוון מהרגע שאני סוגר אותו עד הסוף ואז פותח לפי הכמות שרשום בספר רכב?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    בורג 2 הוא בורג האוויר. הפיילוט ("חלילית") היא דיזה שמגיעים אליה ע"י פתיחת בורג ריקון הכוסית שבתחתית הקרבורטור. בורג 2 נועד לכוון את התערובת עבור המעבר מסל"ד סרק ל1/8 מצערת. יש לו מעט מאד השפעה על הכיוון בכללותו. החלילית אחראית לתחום המצערת שבין 1/8 ל 1/4. המחט (סוג וגובה) אחראית לרוב התחום השימושי והדיזה הראשית לתחום שבין 3/4 למלא. יש בין המעגלים גם השפעות הדדיות. בזמנו פירסמתי באתר הישן מדריך לכיוון קרבורטור דו"פ. לא חושב שניתן לשחזר. זה הרבה (הרבה...) יותר מורכב משני הברגים הללו. ההבדל בין דו"פ מכוון טוב לכזה שאיננו מכוון הוא גדול מאד. בכל הדו"פים שנתקלתי בהם ובוודאי ה 125, לא ראיתי אפילו פעם אחת כזה שהגיע מכוון כמו שצריך בכיווני המקור.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי zivv צפיה בהודעה
    תודה על העזרה,

    בנוגע לבורג 1, ראיתי באיזה סרטון ביוטיוב שמסביר שהוא מכוון את כמות התערובת שנכנסת, כנראה שזה לא נכון\ מדובר בבורג אחר?

    ואת בורג 2 אני מכוון מהרגע שאני סוגר אותו עד הסוף ואז פותח לפי הכמות שרשום בספר רכב?
    הבורג ה - 1 שייך לכמות לא לתערובת.
    תערובת היא היחס בין הדלק לאוויר והמצערת מכניסה כמות תערובת ביחס קבוע.

    לגבי בורג הפיילוט - מה שרשום בספר או סטאפ אחר ונכון שלא רשום שם.
    יש לא מעט מדריכים שאפשר למצוא ברשת עם הסברים מאוד מפורטים,המנוע שלך זהה לKTM EXC 125 אם אני זוכר נכון.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הבורג ה - 1 שייך לכמות לא לתערובת.
    תערובת היא היחס בין הדלק לאוויר והמצערת מכניסה כמות תערובת ביחס קבוע.

    לגבי בורג הפיילוט - מה שרשום בספר או סטאפ אחר ונכון שלא רשום שם.
    יש לא מעט מדריכים שאפשר למצוא ברשת עם הסברים מאוד מפורטים,המנוע שלך זהה לKTM EXC 125 אם אני זוכר נכון.
    הכל נכון אבל רלוונטי רק למעגל הסרק. לא תהיה לזה שום השפעה על הכיוונים ברב תחום הסל״ד. לגבי בורג אוויר, אז מזיכרון התחום הוא 1.75 עד 2.5 סיבובים ממצב סגור. הצורה לבדוק את זה היא לתת סיבוב מהיר למצערת ממצב סגור ולבחון : א. שהמנוע לא נחנק בפתיחה מהירה של המצערת ו ב. שהוא חוזר לסל״ד סרק יציב.
    נערך לאחרונה על ידי ROG; 29-07-2017 בשעה 11:18. סיבה: תיקון

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593

    לגבי כיוון בורג פיילוט - חשוב להדגיש שהוא צריך להתבצע על מנוע בטמפ' עבודה כי דברים עשויים להשתנות.

אשכולות דומים

  1. עזרה בנוגע לביטוח חובה
    על ידי HaimCo בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-06-2017, 17:33
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 13:43
  3. עזרה בנוגע למציאת חלקים ועוד
    על ידי BadassPanda44 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 15:07
  4. עזרה במיציאת חלק לקרבורטור
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 05:44
  5. ביטוח חובה אחד לשני אופנועים
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-07-2015, 23:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO