1-סל"ד סרק
עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף.
2-בורג פיילוט
קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט).
בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה.
1-סל"ד סרק
עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף.
2-בורג פיילוט
קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט).
בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה.
בורג 2 הוא בורג האוויר. הפיילוט ("חלילית") היא דיזה שמגיעים אליה ע"י פתיחת בורג ריקון הכוסית שבתחתית הקרבורטור. בורג 2 נועד לכוון את התערובת עבור המעבר מסל"ד סרק ל1/8 מצערת. יש לו מעט מאד השפעה על הכיוון בכללותו. החלילית אחראית לתחום המצערת שבין 1/8 ל 1/4. המחט (סוג וגובה) אחראית לרוב התחום השימושי והדיזה הראשית לתחום שבין 3/4 למלא. יש בין המעגלים גם השפעות הדדיות. בזמנו פירסמתי באתר הישן מדריך לכיוון קרבורטור דו"פ. לא חושב שניתן לשחזר. זה הרבה (הרבה...) יותר מורכב משני הברגים הללו. ההבדל בין דו"פ מכוון טוב לכזה שאיננו מכוון הוא גדול מאד. בכל הדו"פים שנתקלתי בהם ובוודאי ה 125, לא ראיתי אפילו פעם אחת כזה שהגיע מכוון כמו שצריך בכיווני המקור.