נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 1-סל"ד סרק עוצר את המצערת מלהיסגר - במקום שאתה תיתן גז בסרק הוא עוצר אותה מלרדת עד הסוף. 2-בורג פיילוט קובע כמה אוויר יגיע לחליל של דיזת סרק (פיילוט ג'ט). בד"כ הכיוון שלו הוא באזור ה 2.5 פתיחה. נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי רק מחדד שצריך לבדוק הספר הרכב מה הסט-אפ המדויק ולפתוח את בורג הפיילוט בהתאם. קריטי מאוד, במיוחד ב-2 פעימות ובמיוחד ב-125. תודה על העזרה, בנוגע לבורג 1, ראיתי באיזה סרטון ביוטיוב שמסביר שהוא מכוון את כמות התערובת שנכנסת, כנראה שזה לא נכון\ מדובר בבורג אחר? ואת בורג 2 אני מכוון מהרגע שאני סוגר אותו עד הסוף ואז פותח לפי הכמות שרשום בספר רכב?
חוקי הפורום