אם אין מגבלות גובה מיוחדות הייתי עולה דווקא על ה PR5 ולא על האחרים. הפערים ברמת הביצוע של האופנוע ( מכלולים , הרכבה וגימור בכללי) טובים בהרבה מאחיו הקטנים וגם לא תרגיש מחסור בכח לעומת ההונדה שלך.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אם אין מגבלות גובה מיוחדות הייתי עולה דווקא על ה PR5 ולא על האחרים. הפערים ברמת הביצוע של האופנוע ( מכלולים , הרכבה וגימור בכללי) טובים בהרבה מאחיו הקטנים וגם לא תרגיש מחסור בכח לעומת ההונדה שלך.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
תודה בוצון וג'וני.
חשבתי עליו אבל מכיוון שהוא אמור להיות גם עם הזרקה, קירור מים וקלאץ' הידראולי, הוא מפחיד אותי עוד יותר בהיבט האמינות של הכלי. הייתי שמח לקבל את כל זה אם זה היה כלי יפני, אבל כשזה מנוע סיני בהרכבה ספרדית אני לא בטוח, יותר מדי חלקים עם אמינות יצרן לא מוכחת שיכולים להתקלקל.
לכן מאוד אשמח לקבל חוות דעת לגבי האמינות של הכלים האלה, שעד עכשיו לא מצאתי גם כמעט בשום מקום. המקום היחיד שמצאתי זה היה חוות דעת מיד שנייה: "אמרו לי, סיפרו לי, שמעתי ש..." שזה מאוד מוזר ביחס לחברה שקיימת כבר 30 שנה, ו-6 שנים בישראל.
לפחות מאיתנו הישראלים ציפיתי למשהו: פירגון או תלונות, לא מתאים השקט הזה.