היי חברים,
קצת עדכונים מהחוויות ושאלות נוספות![]()
עברו שבועיים ועכשיו הצלחתי למצוא את הזמן לעשות קצת נסיעות התרשמות מהכלים.
ניסיתי היום את הקימקו דאון טאון 350, פיאג'ו בוורלי 350 ואת הדיוק 390 החדש של קטמ.
(מתנצל על החפירה, בדיוק קלטתי כמה כתבתי... ככה זה כשמתרגשים)
אז ככה:
הבוורלי הרגיש מאוד חזק ומכיל כל מיני פיצ'רים נחמדים (שלט רחוק, נעילת התאים הקדמיים וכדו').
הגלגלים הגדולים עוזרים בפניות ובנסיעה על כביש משובש (נסעתי בכוונה עם כולם באזור מוסכים ואתרי בנייה, מלאי בורות ומהמורות בכביש, כמו בכל רחוב בירושלים...)
עם זאת, תנוחת הישיבה לא הרגישה לי טבעית והרגליים שלי לא הרגישו במקום כשאין להם מה לדחוף כנגד הנסיעה (בניגוד לאופנוע או לקטנוע בעל מדרסים קדמיים).
בכביש המהיר הרגשתי לא בטוח מהסיבה הזו אבל אולי זה עניין של הרגל.
בכל מקרה, גם בגלל שמדובר בדגם חדש שלא הוכיח את עצמו בשוק (בדיוק להיפך) ואין לו דגמים יד שניה בשביל המחיר, ירדתי ממנו.
הדאון טאון הרגיש הרבה יותר יציב ו"יושב" על הכביש. לעומת ההבטחות של הבוורלי, בכלל לא הרגיש לי פחות חזק, אולי מעט בתאוצה מהמקום ברמזור.
בכביש המהיר העברתי את הרגליים קדימה והקונטרה אפשרה לי להרגיע את הידיים ולרכב בחופשיות גדולה יותר.
הרוח בשני הקטנועים אגב לא ממש התרגשה מהמיגון רוח ונכנסה לי טוב טוב לקסדה (רק במהירות של 120 ומעלה בכביש 4 כמובן), אבל בדאון טאון היא הייתה פחות מורגשת.
תא האחסון הרבה יותר גדול בדאון טאון ולמרות שהוא על הנייר קטנוע פשוט יותר, נראה לי שבגלל השוק, ומלא הפריטים במחירים טובים שקיימים, הוא הקטנוע המוביל מבחינתי.
על האדבנצ'רים ויתרתי בגלל המחיר, כי הבנתי שCB500 בן 5, כנראה יעשה לי כאב ראש גדול יותר מקטנוע בן שנה עם 5,000 ק"מ על השעון.
אבל כדי לוודא סופית שאני הולך על קטנוע ולא אופנוע, ניגשתי לעשות נסיעת מבחן על הדיוק 390, שהוא אמור היה להיות אופנוע "חמוד למתחילים" במחיר די אטרקטיבי.
אז אולי בגלל שאני עדיין נחשב מתחיל בתחום (למרות שאני רוכב כבר 16 שנה, אבל על כלים רגועים וקטנים לרוב), ואולי בגלל שעברו שנתיים מאז שרכבתי בפעם האחרונה, אבל הסיבוב של החצי שעה על הדיוק החדש גרם לי להתרגש כמו ילדה קטנה! כמה זמן שלא הרגשתי סיבוב מהיר ב-140 קמ"ש כשהרגליים מחבקות את מיכל הדלק...
טוב, לא באתי למכור את האופנוע, אבל תכלס הסיבוב הזה רק בלבל אותי ומכאן הפוסט:
1. לדיוק (ולכל אופנוע) יש פער גדול מאוד של אחסון לעומת הקטנועים. האם מישהו פה יודע אם ניתן להתקין תיקי צד לא מקוריים או דרך טובה לחבר תיק אחר למושב המורכב?
ארגז כמובן זה תמיד אופציה.
2. אם להיות קצת רציונלי ולא לבזבז הכל על אופנוע חדש, עד כמה שונה הדיוק החדש מהדגם הקודם (עד 2016)? ועד כמה לדעתכם יהיה לי יותר קשה למכור את הדגם הישן עוד כמה שנים?
3. הסיבוב על הדיוק היה כיף גדול אבל גם השאיר אותי עם צוואר תפוס מהרוח... עד כמה רלוונטי להתקין מיגון רוח לדיוק בערום ועד כמה זה יעזור בנסיעות ארוכות?
זהו, סיימתי לחפור, תודה לעונים (ולקוראים שהגיעו עד הלום)


ציטוט ההודעה בתגובה
