יאללה, פוסט חפירה!
1. לשלוח את הרגליים קדימה בקטנוע זה הרגל מגונה ולא נכון.
מלכתחילה, בקטנוע החיבור של הרוכב למכונה פחות טוב מאשר באופנוע, משום שאין את החביקה של הטנק והורדת משקל לרגליות. רוכב קטנוע מיומן מפצה על זה (קצת) בכך שהוא שם קצת משקל על הרגליים, שעומדות על המדרס, ורק בבלימה אחת הרגליים נשלחת קדימה כדי לתת קונטרה לכוח שדוחף את הרוכב אל הכידון.
2. אין שום בעיה להוסיף ארגז אחורי גדול (45 ליטר ומעלה) לכל אופנוע. ארגז כזה מכיל תיק גב גדול מלא.
3. הדיוק הקודם הוא אופנוע מתחילים מצוין. הדגם החדש מאובזר יותר בפיצ'רים טכנולוגיים (מסך TFT, חיבור לסמארטפון וכו'), מבחינתי זה מיותר.
השיפור האמיתי בו במתלים, אבל גם הדגם הישן היה די טוב מהבחינה הזאת (יחסית לקטגוריה).
מבחינה כלכלית, ההגעה של הדגם החדש מאפשרת לך לקנות כרגע אופנוע מהדגם הישן עם אלפי ק"מ בודדים על השעון, ולחסוך ע-10 אלף שקל. לי זה נשמע כמו עסקה מצויינת.
בעוד שנה - שנתיים, יהיה לך קשה למכור. אין מה לעשות, כשהשוק מפוצץ בכלים עם 5-10-15 אלף ק"מ, למכור אופנוע עם 30-40-50 זה קשה. עם זאת, אני בטוח שאם תרד חזק במחיר אתה תמכור, או שתחליף בטרייד-אין על אופנוע אחר, וזה יהיה הכאב ראש שלהם.
משום שהאופנוע אינו יקר מלכתחילה, אתה לא יכול להפסיד עליו המון. אם אתה קונה ב-25-28, מקסימום תמכור בעוד שנתיים ב-13-15. אופנוע זאת לא השקעה, זאת הוצאה.
4. מגן רוח קטן עד בינוני יכול לעשות פלאים על נייקד. זה לא יהפוך אותו למכונת טורינג מענגת, אבל בהחלט יעלה את רמת החיים בכביש המהיר, והשדרוג הזה לא יקר בכלל.
לדעתי, במקרה של הדיוק זה יעלה את מהירות השיוט הנוחה לאיזור ה-130, אולי 140. יותר מזה ממילא לא בריא למנוע, אז עדיף שתתייחס לזה כסוג של הגבלה מובנת, שמונעת ממך לקרוע לאופנוע שלך ת'אמא (ולשלם על זה בבלאי מואץ).
5. הדיוק כיפי מאוד, אבל אני מניח שבבין-עירוני יש כלים שנוחים ממנו משמעותית. הונדה CBR500/CB500X, סוזוקי גלדיוס/SV, טנרה 660, ויסטרום מוגבל. תבדוק עוד אופציות, אל תקפוץ על הראשנה שראית.


ציטוט ההודעה בתגובה
