עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: למצות אופנוע - ולהמשיך לנסוע עליו

  1. #16
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    כל אחד מגדיר מיצוי אחרת, יש כאלו כמו שאתה אומר שאחרי שסימנו וי על סגירת צמיגים\ווילי\סדומערד, ירגישו את הצורך בשדרוג
    יש כאלו שמיצוי עבורם הוא לסחוט מהאופנוע את המיץ "כל עוד הוא לא מת אני לא מחליף" (בערך השיטה שאתה דוגל בה, ואוי כמה כיף אתה מפסיד)
    ויש כאלו שממצים סגנון, "מיציתי את תחום הסופרספורט", לאו דווקא אומר שאני מהיר יותר מולנטינו רוסי, זה יכול להיות שמיציתי את הסכנה הכרוכה ברכיבה הזו או כל סיבה שנראתה לי לנכון, והיום מתחשק לי לשחק במגרשי סופרמטו על אופנוע עם רבע מהכוח של האופנוע הקודם שלי ואותו אטרף.

    אופנועי 250-500 מוגדרים כאופנועי כניסה למתחילים, מעטים אלו שחלומם מתחיל ונגמר באופנוע 250, אך מתוך הבנה שלעלות מ0 לאופנוע ליטר ספורטיבי\סופרמוטו 450\ליטר ארבע מאות ספורט תיור נמשל להתאבדות (ותחסכו ממני את סיפורי ה"יש לי חבר שהתחיל עם 600 4 ציל).
    אז האופנועים האלו ממוצים מהר מאוד, גם אם הגששים שלהם לא פגשו את האספלט.

    אני לא רואה בזה דבר רע או סממן של תרבות הצריכה, אם בא לי אייפון 10 פלוס, ושנה לאחר מכן אני צריך, סליחה, חייב, לשדרג אותו לאייפון 11 אס, אז זה תרבות הצריכה.
    אם בא לי R1 ואתמול הוצאתי רישיון, ובדרך עברתי על אופנוע 250, 500, 650, 600RR, זה לא תרבות הצריכה, זה בן אדם הגיוני.

    כדרך אגב, מיצוי מהיר יכול גם לבוא מחוסר מענה לציפיות, כשאני הוצאתי A בזמנו, אז היה ידוע שאופנוע ראשון לרישיון A הוא GS500. אתה לא חושב מה תקנה כשיהיה לך A, אתה מחפש GS באוטומט.
    אז קניתי GS500, השם ייקום דמו, כי לכולם יש וזה מה שקונים, החזיק אצלי חודשיים של שעמום טוטאלי, הוחלף בג'ילרה ראנר שהייתה חלשה יותר, אבל סיפקה כיף שהGS בחיים שלו לא היה מצליח להסב לי, גם זו סיבה עיקרית, והיום בכלל, ה"לוק" של האופנועים משדר הרבה מעבר למה שהם מסוגלים, אתה מסתכל על cbr500r לדוגמא, זה cbr? רשום לו על הפיירינג R? אז אתה בא עם ציפיות גבוהות ומתאכזב, סוחט כמה שאפשר ומשדרג לדבר האמיתי.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לגבי הכיף שאני מפסיד - אחת הסיבות העיקריות שאני (נכון לעכשיו) נשאר עם האופנוע שלי היא שפשוט לא מצאתי נישה שמתאימה לי, כלומר קטגוריית אופנועים שתמשוך אותי ברמה שנייקדים קלאסיים מושכים...ובכן יש 2 בעצם, סופרמוטו וסקראמבלרים. הראשון יהיה פשרה עצומה בטיולים ארוכים, שלא לדבר על הרכבה, והשני...מה שאני רוצה אין בארץ, לכן אולי אבנה בעתיד מאיזו גרוטאה...או משלי.

    אני לא רואה שום דבר רע בלעלות בהדרגתיות בנפח, אבל צריך לעשות את זה אם ושכאתה מוכן, לא לרוץ עם זה מהר. אנשים שמוצאים רשיון A1 ולאחר שנה רצים לעשות A ורצים עם הנפחים עד הליטר המיוחל...אם הם באמת יודעים להשתלט על הכלי ולמדו את רזי הרכיבה, אולי, אבל הרוב פשוט עושים את זה כי "זה הדבר הטבעי לעשות" ואחרי חודשיים עם 600 הוא כבר משתעמם מ-250 קמ"ש ורוצה 280 ועולה לליטר, שאותו הוא יחליף כל 4 חודשים לליטר אחר כי לזה הוא התרגל ואינו יכול לשמור על אופנוע אחד יותר מעונה אחת.

    ולגבי ה-GS500 - כבעלים, כן, המנוע די פרווה, אבל מתחיל לשיר בסל"ד גבוהה. אני עם שלי כבר שנה ורבע אוטוטו, ועדיין האופנוע מצליח לרגש אותי, גם אם רכבתי על גדולים וחזקים בהרבה ממנו עד עכשיו. אולי זה כי נפלתי על אחד במצב טוב ולכן אין לי טעם רע בפה (בניגוד להרבה מהחברים הרוכבים שלי שהתחילו על אחד וברחו מבלי להסתכל חזרה), עם צמיגים איכותיים ומנוע בריא גם GS עצל יכול להיות מאוד כיפי (זה לא אני אמרתי, זה המורכבות )

    ואני לא רואה שום דבר באופנועי "פוזה" דוגמאת ה-CBR125/250/500. בסופו של יום, רובם הגדול מכוון לקהל הצעיר יותר, שרוצה להרגיש מה זה אופנוע ספורט. אמנם המנוע והביצועים רחוקים שנות אור מ-R אמיתי, כך גם תג המחיר של הכלי, ולילד בן 16-18 שרוצה את הלוק של אופנוע הספורט, אבל עדיין צריך אופנוע ידידותי למתחילים וחסכוני - אלו כלים מעולים. אותו הדבר לגבי סגמנט המיני-קרוזרים (רבל, אקילה, וולקן S וכו', הם לא באמת קרוזרים, אבל הם מספקים את הלוק ותנוחת הישיבה הנמוכה, אמנם בהעדר מנוע V טווין עוצמתי שלדעתי הוא לב כל העסקה, אבל כאופנוע כניסה? מעולים).
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    אני כמעט בן 20 ורוכב כבר כשנה וחצי על CBR125R.
    למה? כי התחלתי את הרישיון בגיל 17. לקח לי קצת זמן להוציא אותי, ושהוצאתי - הבאתי כי כ"כ רציתי.
    נכון, הוא לא בידיוק הכי אופטימלי לנסיעה בכבישים מהירים, אין לו פתיחות, יש לו בלאי מואץ כי זה 125 (וגם עשיתי איתו המון שטויות בהתחלה), הכסף שאני משקיע בתחזוקה שלו
    לא שווה את זה... אבל בסופו של דבר זה האופנוע שלי. אני עושה איתו כול מה שאני צריך, אני אוהב אותו. וסביר להניח שיש לו עוד תקופת זמן יחסית להיות איתו
    עד שבתקווה אשדרג את הרישיון ואביא אופנוע יותר גדול (לא גדול בהרבה, כפול 2.25 בנפח ). שעם האופנוע הבא
    אני מתכנן לקנות מהחברה, להיות איתו מ0 עד 100, כי אני דוגל בלהכיר את הכלי שעליו אתה רוכב, לסחוט אותו כמה שאתה יכול ולהגיד "מיציתי" שבאמת מיצת. ועוד סיבה, האמת, כי, אני לא רואה טעם ביותר מדיי 600RR / 07/ 1000 למינהם, נכון, אולי ביום מין הימים אביא כלים כאלה, אבל אני רוצה לטפס לאט. ה125 לימד אותי גם לא לנסוע כמו חוליגן רק כי אני יכול. וזה יתרון.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אין שום בושה בלרכב על 125 סמ"ק. על כל אחד שרכבתי (שמודה, זה היה בעיר) זה היה פשוט כיף טהור. נכון, הם לא כלים שנותנים ביצועים ספורטיביים...או בכלל, אבל לשמוע את המנוע הקטן הזה צורח ב-80 קמ"ש על הילוך רביעי היה פשוט תענוג. מודה גם שהכלי הכי כיפי שרכבתי עליו היה ללא ספק בטא 125 סופרמוטו של ידידה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    הסיבה העיקרית להתקדם היא שבקצת יותר כסף, אתה יכול לקבל אופנוע הרבה יותר טוב.
    הוא יעשה את כל מה שהעז עושה (מבחינת להניע בבוקר, להגיע לכל מקום בארץ ולהיות סביר בדלק ובתחזוקה) - אבל יעשה את זה מהר יותר, נוח יותר, יציב יותר ובטוח יותר.
    הייתה לי תקופה שבה עשיתי 4-5 אלף ק"מ בחודש על גבי דיוורז'ן 400. אהבתי אותו, וכמוך - חשבתי להישאר איתו "כי זה מספיק". אלא מה, ברגע שקיבלתי A - רצתי לקנות בנדיט 1200, ואז גיליתי דבר משעשע:
    1. אותן נסיעות הפכו להיות משמעותית פחות מעייפות.
    2. מהירות השיוט בכבישים מהירים עלתה.
    3. נהיה הרבה יותר כיף להרכיב.
    4. התחלתי להרגיש הרבה יותר ביטחון בפניות.
    5. גיליתי שלפתוח את הגז זה יותר כיף ממה שחשבתי.

    עם זאת:
    1. צריכת הדלק נשארה זהה, ואפילו השתפרה קצת בטיולים רגועים.
    2. תקלות משביתות באופנוע התחילו לקרות לעיתים נדירות יותר.
    3. התחזוקה לא משמעותית קשה יותר, והחלקים לא יקרים יותר (פרט לצימיגים ושרשרת/גלגל"ש).

    מסקנה:
    הוספתי קצת כסף, קיבלתי הרבה יותר אופנוע. בינגו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    כן, שקלתי גם את הבנדיט 1200, אבל באמת שאין לי מה לעשות איתו. עוד מעט אני מתחיל ללמוד וגם ככה האופנוע ישמש בעיקר לתחבורה בתוך העיר ולתחנת הרכבת, מדיי פעם נסיעות לבקר חברים או משפחה, אבל בגדול הוא לא יצבור יותר מדיי ק"מ וכרגע הוא לאחר יישור קו די יסודי אז אני יכול להתחיל ללמוד בראש שקט שיש לי אופנוע שלא יתקלקל.
    האופנוע היחיד שכן קורץ זה ה-DR650, מהסיבה הפשוטה שחסר לי השטח, אבל גם ככה עם הלימודים והעבודה בקוושי יהיה לי זמן לטייל אז זה לא בסדר העדיפויות שלי.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ה-DR הוא אחלה אופציה.
    גם הטנרה 660, אם יש לך רגליים ארוכות.
    והק.ט.מ 690 אנדורו... אך, איזו מכונה משובחת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. האם אפשרי לנסוע על 125 נסיעות ארוכות בלי להרוס אותו ??
    על ידי אלרועי בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-04-2017, 10:55
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-04-2017, 18:30
  3. שוקל לנסוע לMotoGP Catalunya
    על ידי bluesummers בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-04-2017, 14:25
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 01-10-2016, 15:20
  5. רכבים דו-גלגליים יורשו לנסוע בנת"צים בגוש דן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 14:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO