קח בחשבון את הספציפיקה של רוכבי ה-690 אנדורו.
חלק מרוכשי הדגם - עושים בו שימוש שלא רחוק משימוש שעושים בכלי אינדורו מקצועים (כן, אלה שעוברים מנוע כל כמה מאות ש"מ - וזה תקין).
לכן, ייתכן מאוד שישנם הרבה מנועי 690 שדרשו שיפוץ "מוקדם" אחרי 20-30 אלף ק"מ.
עם זאת, לא מאמין שמנוע מסיים את הקריירה שלו מוקדם כ"כ בשימוש כביש/דו"ש הגיוני.
אני עם עוד שני חברים שכרנו בגרוזיה לפני כשנה 3 ק.ט.מ 690 אינדורו.
רכבנו עליהם בכביש ובשטח קל עד בינוני. האופנועים היו עם 25-30 אלף ק"מ על השעון.
ניכר היה כי מדובר בכלי השכרה שלא מרחמים עליהם - פרונטים מזיעים/נוזלים, צלקות קרב, מושבים שמתנתקים בקלות מהתושבת (בשניים מהם), מסכה שדרשה חיזוקים באזיקונים (באחד).
עם זאת - שלושת המנועים נשמעו תקין לחלוטין. אחד מהם דרש הוספת שמן קטנה (על פני 1500 קילומטר כביש ושטח), השניים האחרים לא איבדו שמן כלל.
לכן, אני חושב שאברי מגזים קשות בנוגע לאורך חיי המנוע הזה - שוב, אם מתייחסים גם לאופי הרכיבה.



ציטוט ההודעה בתגובה