ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אני יכול למצוא על כל אופנוע מנוע שהיתפוצץ כי הרי מי יכתוב בפורום "אני רוכב על אופנוע X כבר 50000 קילומטר והמנוע עוד לא התפוצץ"
זקני הפורום זוכרים איך בהונדה RR כלשהוא של חברת פורום לשעבר יצאה בוכנה לטייל אחרי קילומטרז נמוך מאד.

רוכבי קטמ בדרך כלל מאתגרים את מכלולי האופנוע הרבה יותר מרוכב הונדה NC למשל ככה שסביר להניח שיהיו יותר כשלים בKTM אבל עדיין קביעה שמנוע עליון מחזיק רק 50000 ק"מ היא לא נכונה באף אופנוע שהוא לא מוגדר כתחרותי.
קח בחשבון את הספציפיקה של רוכבי ה-690 אנדורו.
חלק מרוכשי הדגם - עושים בו שימוש שלא רחוק משימוש שעושים בכלי אינדורו מקצועים (כן, אלה שעוברים מנוע כל כמה מאות ש"מ - וזה תקין).
לכן, ייתכן מאוד שישנם הרבה מנועי 690 שדרשו שיפוץ "מוקדם" אחרי 20-30 אלף ק"מ.
עם זאת, לא מאמין שמנוע מסיים את הקריירה שלו מוקדם כ"כ בשימוש כביש/דו"ש הגיוני.

אני עם עוד שני חברים שכרנו בגרוזיה לפני כשנה 3 ק.ט.מ 690 אינדורו.
רכבנו עליהם בכביש ובשטח קל עד בינוני. האופנועים היו עם 25-30 אלף ק"מ על השעון.
ניכר היה כי מדובר בכלי השכרה שלא מרחמים עליהם - פרונטים מזיעים/נוזלים, צלקות קרב, מושבים שמתנתקים בקלות מהתושבת (בשניים מהם), מסכה שדרשה חיזוקים באזיקונים (באחד).
עם זאת - שלושת המנועים נשמעו תקין לחלוטין. אחד מהם דרש הוספת שמן קטנה (על פני 1500 קילומטר כביש ושטח), השניים האחרים לא איבדו שמן כלל.
לכן, אני חושב שאברי מגזים קשות בנוגע לאורך חיי המנוע הזה - שוב, אם מתייחסים גם לאופי הרכיבה.