11000
לא התפלק לי כלום
הלוואי שהיה
זה כולל שיפוץ משאבת מים החלפת מייסבי היגוי, רינגים, שרשרת טיימינג, החלפת כל האטמים וכמובן שכל החלקים במחיר שחיטה בחסות מטרו
בסוף זה הגיע ל11K
אני אשמח לשמוע כמה אתם חושבים שזה היה צריך לעלות
אגב שלא תגיד לא אמרתי
נכתב במקור על ידי danielk
11000
לא התפלק לי כלום
הלוואי שהיה
זה כולל שיפוץ משאבת מים החלפת מייסבי היגוי, רינגים, שרשרת טיימינג, החלפת כל האטמים וכמובן שכל החלקים במחיר שחיטה בחסות מטרו
בסוף זה הגיע ל11K
אני אשמח לשמוע כמה אתם חושבים שזה היה צריך לעלות
נערך לאחרונה על ידי Ritalin; 11-08-2017 בשעה 13:54.
עלות החלקים היא קבועה. עלות העבודה יכולה להשתנות. אם תפרט מה בוצע וכמה שילמת עבור העבודה שבוצעה (ללא חלקים) יהיה אפשר לתת חוו"ד.
יש הבדל בין 80 אלף ק"מ (לאוברול יזום) ל30 אלף שאתה טוען לאורך חיים נורמלי.
אגב כדי להצדיק את הטענה שלך אתה גם זוכר "פחות מ80 אלף ק"מ", הולך על הנמוך כדי להצדיק את טענתך. (בפועל יש מעל 82 אלף, אבל מי סופר)
כן, אסכים איתך שהם רגישים יותר לתחזוקה לקויה, הם גם מפצים על זה ביג טיים בחיוכים בקסדה, אבל ממש לא 30 אלף, זה כבר תחזוקה לקויה, תאמין לי, עברו לי כמה 690 בידיים.
ברור שזה יזום. אם לא יוזמים יש חורי פיצוץ במנוע וצריך להחליף מנוע לגמרי. בהנחה ומשהו שרד את ההתרסקות שבאה בדרך כלל אחרי מנוע שגומר.
וזה היה אופנוע טורינג עם מנוע טווין שעלה כמו כל אופנוע טורינג פרימיום. רק מחזיק חמישית מהזמן. (אגב היה לי ורדרו 125 של הונדה עם מנוע בצורה דומה שהחזיק מרחק דומה [שיתקן אותי הרוכש אם הוא רואה את זה] ולא היה צריך ליזום כלום)
שוב, אחלה כלים כתחביב, לא ככלי תחבורה.
להגיד שהישראלים מזניחים זה פתרון פחדני וקל.
בוא נגיד שק.ט.ם חדש שיקבל תחזוקה שקיבל דיאר350/400/650 בשנות התשעים ימות מהר מאוד כשהדינוזאור המעושן והמיושן של סוזוקי ימשיך להתגלגל גם עם פור של 17 שנה עליו בתחזוקה כושלת וחאפרית(לכאורה, דאוס אקס מכינה)
ואני לא מאוהדי סוזוקי, בכלל.
יש הבדל בתפיסה, ומצחיק שאתה בתור אחד שמוכר את זה לא מבין אותה.
אתה מוכר אופנועי תחביב, משהו כמו המאנקי בייקז של הונדה רק עם ימבה שרירים. זה נחמד וזה כיף בזמן הפנוי אבל זה לא עסק לחיות איתו.
להביא לך סיפורי זוועה על מנועי הlc מadvrider?
אני אמנם לא בגיל להתווכח בפורום על שטויות, אבל יש לי זמן.
מעוניין?
1. לשאלה המקורית: ה-XTZ660 מאוד אמין, ויכול להגיע הרבה מעבר ל-100 אלף לפני שיפוץ.
יכול להיות שהיו כמה אופנועים בעייתיים שדרשו פתיחת מנוע לפני עקב בעיה בייצור. אני יכול לנסות לבדוק ממי שבאמת יודע.
2. לגבי הק.ט.מ - אברי מגזים.
נכון שזה מנוע רגיש, אבל לא עד כדי כך. בעיות בראש מנוע שמעתי בעיקר על ה-640. חשוב לזכור שאלה מנועים ש"נקרעים" כמעט תמיד, בעיקר בדגמים כמו ה-640 אדוונצ'ר/ 690 אנדורו, שרואים גם הרבה רכיבת שטח מאומצת.
אופנוע שנרכב כביש ושטח (50/50), מבעלים קפדן:
http://advrider.com/index.php?thread...12-000.632893/
לגבי מנוע ה-990... אתן לאחרים לדבר.
http://advrider.com/index.php?thread...ngine.1076612/
http://advrider.com/index.php?thread...e-club.813023/
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
דווקא ה640 וה620 לפניו היו הפחות רגישים.
יש איפשהו בארץ 640 עם יותר ממאה על השעון.
שישיית גולדסטאר למי שיראה לי 690 שעשה חמישים על מנוע שלא נפתח.
מתלבט אם לפרסם את זה בקבוצה של KTM ולגרום לך לפשיטת רגל...
עזוב... עברתי את הגיל..
http://www.giantloopmoto.com/giant-l...tm-690-enduro/
עושה משלוחים לשומרון?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אגב
http://advrider.com/index.php?thread...ebuild.902063/
מנוע תחתון אחרי 18 אלף, באותו השרשור יש בחור אחר שסיפר שהחליף ראש ב12 אלף (9k מייל)
בפורום של ק.ט.ם זה יותר גרוע. מישהו שהיה צריך לפתוח מנוע אחרי 350 ו500 ק"מ.
אגב, בקבוצה של ק.ט.ם יחשבו משהו אחר וזה בסדר גמור.
שיצחקו מהחדר המתנה במוסך כמה שירצו
גם נשים מוכות חושבות שהן לא יסתדרו בלי הבעל ובצרפת מאמינים באמת שזו לא ארוחה אם לא פתחת בשבלול או שניים.
דעה כמו תחת, יש לכולם.
מעייף או לא...
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...219#post105219
לא נגעתי.
אני יכול למצוא על כל אופנוע מנוע שהיתפוצץ כי הרי מי יכתוב בפורום "אני רוכב על אופנוע X כבר 50000 קילומטר והמנוע עוד לא התפוצץ"
זקני הפורום זוכרים איך בהונדה RR כלשהוא של חברת פורום לשעבר יצאה בוכנה לטייל אחרי קילומטרז נמוך מאד.
רוכבי קטמ בדרך כלל מאתגרים את מכלולי האופנוע הרבה יותר מרוכב הונדה NC למשל ככה שסביר להניח שיהיו יותר כשלים בKTM אבל עדיין קביעה שמנוע עליון מחזיק רק 50000 ק"מ היא לא נכונה באף אופנוע שהוא לא מוגדר כתחרותי.