יש לי אופנוע חדש שאינו מאפשר התקנת המערכת של הזעקה האחרונה מהסוג שנותנים החזר כספי ואין לי אימובילייזר ככה שגם מקיף מצומצם לא רלוונטי בשבילי.
כרגע יש לי את האופציה של הזעקה האחרונה עם היכולת להשיב את האופנוע מול חברות אחרות עם מוקדי אכיפה.
למישהו יש המלצה כלשהי על מוקד מסויים מבחינת האכיפה והסיירים?
האם עדיף לסמוך על סיירים או על יכולת ההשבה של הזעקה האחרונה?
בנוסף, האם נעילת הגלגל האחורי היא פיתרון מספיק טוב?
כרגע הגלגל האחורי שלי נעול לעמוד בטון עם מספיק ברזל שרק גנב מטומטם מאוד ינסה לחתוך.
האם קורה שגנבים מתעסקים בפירוק הגלגל האחורי או שזה לא שכיח?
אין אופנוע או כלי רכב אחר לצורך העניין שלא ניתן לגנוב.
אם האופנוע שלך סומן והגנבים מקצועיים אתה בבעיה.
ניתן לצמצם את הסיכויים ע"י כמה כללים פשוטים.
1. אין תחליף לביטוח מקיף, יקר בעייתי, אבל ברגע האמת תקבל החזר גדול מהסכום ששלימת
הבונוס שגם במקרה של תאונה תקבל פיצוי. - בגלל המחיר הגבוה רבים מוותרים עליו.
2. חברות ביטוח כמו שציינת שמציעות החזר, רובם טובות תקשיב להמלצות של בעלי ניסיון.
3. נעילה פיזית טובה, כמה מנעולים, שרשרת עבה ומחוסמת למקום מקובע היטב.
4. כיסוי האופנוע ונעילה של הכיסוי דרך השרשרת בצורה שלא מאפשרת הרמה של הכיסוי.
מה שהעין לא רואה היד לא לוקחת.
5. אמצעי אזעקה גלויים/סמויים.
6. מצלמות גלויות סמויות דמה ואמתיות.
7. חנייה במקום מואר ועם תנועה רבה.
ככל שהגנב יאלץ להיאבק ביותר הגנות, להישאר ע"י האופנוע יותר זמן, ויגדיל את הסיכוי
שלו להיתפס, הוא ייבחר אופנוע אחר פחות מוגן. אי אפשר להגזים בהגנות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!