מה שאני לא אהבתי זה שהמוסכניק היה צריך לדחוף את החוות דעת שלו. הוא בסך הכל מבצע העבודה ואין לי שום מילה בעניין, הוא בהתחלה התחיל ואמר שזה קרה כיוון שנסעתי בלי מים ושהרדיאטור היה ״כמעט ריק״ המשיך מזה שאני וכל האנשים הצעירים בגילי לא יודעים לרכב ואז קבע שימוש לא נכון.
בישביל מה הוא צריך לדחוף את החוות דעת שלו? הוא עושה את העבודה ומקבל כסף או ממני או מהאוסטרים וזה הכל.
אבל לעניינו, באמת שירות מדהים. הייתי בשוק. אנחנו לא רגילים למשל שנציגים ונותני שירות חוזרים אלינו, המנהל שירית לקוחות חזר אליי עם כל עדכון, אפילו מספר פעמים ביום, הסביר לי למה לקח צאופנוע 3 ימים להגיע אליי, דיבר יפה בכבוד בנימוס, לא ניסה להתנער ממני ועשה את מירב המאמצים לארגן לי אופנוע. באמת שבחווית שירות כזאת בחיים לא נתקלתי