מה שקראת באינטרנט זה שאריות מדור ישן של מנועים.
זה יהיה נכון אם תעשה אובראול למנוע אבל לא למנוע חדש מהחברה.
מה שקראת באינטרנט זה שאריות מדור ישן של מנועים.
זה יהיה נכון אם תעשה אובראול למנוע אבל לא למנוע חדש מהחברה.
גם לא רחוק היום שגם באופנועים כמו ברכבים תקבל אופנוע חדש שהחלפת השמן הראשונה תעשה אחרי 20000 ק"מ ללא טיפול 1000.
אם המידע היה רלוונטי אופנוע חדש מהחברה ורכב חדש היה מגיע עם שמן מנראלי
תאכלס ? כולם היום מגיעים עם חצי סינטטי וסינטטי.
כן כן קנה היום במוו או מרצדס במיליון שקל או פרארי וזה מגיע מהחברה עם סינטטי מלא .
מטרת ההרצה היום זה יותר לוודא שאין איזה תקלה שהמפעל פיספס ויפתח לך הגלגל באמצע רכיבה אז הם מכוסים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
זהו, שיש המון מידע סותר ומבלבל. בכל אופן התוכנית שגיבשתי לעצמי תהיה החלפת שמן ב- 200 ק"מ לחצי-סינטטי, ב- 1000 ק"מ לחצי-סינטטי ורק אחרי ה- 5000 ק"מ (או שנה) אעבור לסינטטי מלא. כל ההחלפות כמובן יכללו גם החלפת פילטר.
עדיין יש מספיק עדויות, גם של מישהו שהזדהה בתור עובד לשעבר במפעל קוואסאקי, שהשמן שמגיע מהמפעל זה מניראלי. כרגע, אין שום מקור מידע מהימן בנושא
גם חצי סינטטי
הוא לפחות 70% מנראלי![]()
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שטיפה אחרי 200 ק"מ לא קשורה ל- glazing.
פשוט לשטוף את כל שבבי המתכת שנוצרים מהחיכוך, שהם הכי משמעותיים בקילומטרים הראשונים
4000 סל"ד
תצטרך להסביר לשוטר שאתה בהרצה.
6000 סל"ד יש לך מילים אחרונות לפני שיתלו אותך?
לגבי הרצה אני חושב שדיזל צודק להזיק בטוח זה לא יזיק.
אגב תעשה ניסוי ותביא מגנט להחלפת השמן אם ישנם שבבים אני מניח שהם יתפסו במגנט.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לי ב 2 החלפות שמן הראשונות בXMAX 400 היו המון שבבי מתכת בשמן גיר ומנוע, מאוד בולט לעין וכשבוחשים את השמן רואים אותם זזים להם שם.
אני יכול לבדוק עם חבר של אבא שלי שיצלם דגימה של שמן במיקרוסקופ אלקטרוני.
זה יכול להיות מעניין.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מיקרוסקופ אלקטרוני צריך דוגמא יבשה ומוצקה. כדי לבדוק אם יש חלקיקים בשמן צריך לסנן אותו קודם, הבעיה שאם החלקיקים קטנים מידי הם יישארו בנייר הסינון וכנראה יראו כמו אבקה (ברמה המיקרוסקופית הם כנראה יראו הרבה יותר מעניינים). אפשר לבדוק במיקרוסקופ אור רגיל, ואז אולי יהיה אפשר לראות משקעים.
diesel,
אם אתה רוצה, אתה יכול להעביר לי דוגמא ואני אנסה להוציא מזה כמה תמונות במיקרוסקופ אור, מי יודע, אולי אפילו אצליח לדחוף את זה ל SEM מתחת לראדר.
אחת הסיבות ששמים שמן מינראלי היא בגלל שבמילא מחליפים אותו מהר ואין טעם בשמן עם אורך חיים ארוך יותר. אני לא ראיתי בעין הוראת יצרן המדברות על שמן שונה להרצה, ומכיר את זה בעיקר מ"הוראות מכונאי" בקטע של חסכון.