עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: מי אשם מה דעתכם ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    74

    מי אשם מה דעתכם ?

    טוב אז היום ראיתי עוד תאונה שיכלה להיגמר רע !
    אני מעלה את הסירטון למטרה אחת.
    כדי שאנו כרוכבים נלמד מהטעויות נייעץ ונשתפר

    https://youtu.be/OsAhPLAJSo0


    בנוגע לתאונה מי אשם לדעתכם ואיפה היה צריך לשים לב?

    ובנוגע לרכיבה שלי (הצלם),
    כאשר ראיתי שהולכת להיות תאונה צפרתי
    (חששתי שמישהו יתהפך ולא אוכל לבלום ולכן) בלמתי מייד תוך שמירת מרחק בטוח מהתאונה
    רכב בזק מאחור כמעט התנגש בי (את זה ראיתי אח"כ בסירטון)
    בהמשך הדרך הנהג (תגובה ישראלית טיפוסית) התחיל לצעוק עלי לאיים עליי
    (בוא תעצור בצד אני יראה לך מה זה) וסיפר לי על התעסוקה של הורי וסביי
    מה דעתם על הנהיגה שלי ?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    אני שם לב שרוב (כמעט) התאונות האלה קורות על בגין. אגב, הרכב והקטנוע עצרו לאחר מכן?

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    נהגי הפחיות....
    בראשונה, הנהג התעלם מהתמרור שהמסלול שלו מתחבר למסלול שבו הטוסטוס נוסע.
    בשני, נהג בזק פשוט לא שמר מרחק.
    איך להזהר? לרכב באמצע הנתיב, ככה אף מכונית לא תחשוב שהיא מקבלת "הזמנה" להידחף.
    בזמן בלימת חירום או בלימה חזקה לצורך המנעות ממכשול, לדאוג להסתכל טוב טוב במראות כדי לבדוק שאף רכב לא ייכנס בך.
    זה ענין של הרגל שיציל לך את החיים. ככה תוכל לתכנן מסלול בריחה ממפגע אחורי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    לרכב באמצע הנתיב.
    באמצע הנתיב תמצא כתמי שמן וסולר וחיצי צבע חלקלקים...
    ההמלצה היא לרכוב בשליש השמאלי או הימני של הנתיב.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    מי אשם... מה זה משנה?
    גם רוכב הקטנוע וגם אתה הפגנתם רכיבה לא זהירה, וחשפתם את עצמכם לתאונה - בנסיבות זהות.
    הוא עשה טעות טקטית (לא מפתיע אותי, מדובר בשליח) ואתה חזרת על הטעות שלו.
    רוכב הקטנוע (125 עגלה) נסע בהשתלבות של 2 נתיבים שמאליים ללא פור מהירות על התנועה. התנהגות נהג הרכב, שהתכוון לעקוף אותו על השמאלי, גילה שהנתיב נגמר וניסה לסיים את העקיפה בכל זאת - הינה התנהגות טיפוסית וצפויה, שרוכב צריך לקחת בחשבון.
    אתה, כשראית שהולכת להיות תאונה שתחסום את נתיב הנסיעה שלך, התנפלת על הברקס ועצרת בנתיב השמאלי, תוך כדי שאתה חושף את עצמך לפגיעה מהרכב מאחוריך (מה שכמעט קרה).
    מה שהיית צריך לעשות כשזיהית שמתפתח מצב בעייתי בנתיבים השמאליים, זה להפעיל בלימה בעוצמה נמוכה ולעבור לימני אחרי היונדאי שהייתה מימינך (או לפניה, על הגז. תלוי על מה אתה רוכב). במידת הצורך (אם התנועה תיעצר עקב תאונה) - לסיים את הבלימה על השול הימני.

    אותי לא מעניין מי אשם (מה גם, שבסרטון כל ארבעת כלי הרכב מפגינים נהיגה/רכיבה לא חכמה, לא זהירה ולא מתחשבת).
    אותי מעניין איך לסיים את הרכיבה בריא ושלם. מבחינתי, כל דבר שקורה בכביש (פרט למקרי "כוח עליון") הוא תחת אחריותי.
    אחריותי לזכור שנהגים הם מטומטמים, לא זהירים ולפעמים אגרסיביים. אחריותי לזהות סיטואציות בזמן, ולהשתמש בנתיבי מילוט שתוכננו מראש.
    אחריותי לזכור שרוכבי דו"ג אחרים לוקחים סיכונים לא סבירים, מפריעים לזרימת התנועה ובטוחים ששום דבר לא זז בכביש מהר יותר מהם. בין עם זה על ליטר-ספורט (בחיתוכים פראיים של התנועה) או על קטנוע 125 (שמעכב את התנועה, וגורם לשאר משתמשי הדרך לצאת לעקיפות מיותרות ומסוכנות).
    אחריותי לזכור שהנהג ברכב שמאחוריי יכול להיות עסוק בטלפון, בעיתון או בשינה על ההגה. אחריותי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע חשיפה לפגיעה מאחור.

    אם בנקודה כלשהי אני מגיע לסיטואציה כמו זאת שבסרטון, אני עושה תחקיר והפקת לקחים. לא בשביל להגיד "איזה מטומטמים כולם" (זה ידוע גם ככה), אלא כדי להבין איפה היה הכשל שלי בהתמודדות עם הטמטום האנושי.
    כנראה שבזכות הגישה הזאת אני עדיין על אופנוע אחרי 200 אלף קילומטר שרכבתי בכבישי ישראל.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 16-08-2017 בשעה 14:19.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מי אשם... מה זה משנה?
    גם רוכב הקטנוע וגם אתה הפגנתם רכיבה לא זהירה, וחשפתם את עצמכם לתאונה - בנסיבות זהות.
    הוא עשה טעות טקטית (לא מפתיע אותי, מדובר בשליח) ואתה חזרת על הטעות שלו.
    רוכב הקטנוע (125 עגלה) נסע בהשתלבות של 2 נתיבים שמאליים ללא פור מהירות על התנועה. התנהגות נהג הרכב, שהתכוון לעקוף אותו על השמאלי, גילה שהנתיב נגמר וניסה לסיים את העקיפה בכל זאת - הינה התנהגות טיפוסית וצפויה, שרוכב צריך לקחת בחשבון.
    אתה, כשראית שהולכת להיות תאונה שתחסום את נתיב הנסיעה שלך, התנפלת על הברקס ועצרת בנתיב השמאלי, תוך כדי שאתה חושף את עצמך לפגיעה מהרכב מאחוריך (מה שכמעט קרה).
    מה שהיית צריך לעשות כשזיהית שמתפתח מצב בעייתי בנתיבים השמאליים, זה להפעיל בלימה בעוצמה נמוכה ולעבור לימני אחרי היונדאי שהייתה מימינך (או לפניה, על הגז. תלוי על מה אתה רוכב). במידת הצורך (אם התנועה תיעצר עקב תאונה) - לסיים את הבלימה על השול הימני.

    אותי לא מעניין מי אשם (מה גם, שבסרטון כל ארבעת כלי הרכב מפגינים נהיגה/רכיבה לא חכמה, לא זהירה ולא מתחשבת).
    אותי מעניין איך לסיים את הרכיבה בריא ושלם. מבחינתי, כל דבר שקורה בכביש (פרט למקרי "כוח עליון") הוא תחת אחריותי.
    אחריותי לזכור שנהגים הם מטומטמים, לא זהירים ולפעמים אגרסיביים. אחריותי לזהות סיטואציות בזמן, ולהשתמש בנתיבי מילוט שתוכננו מראש.
    אחריותי לזכור שרוכבי דו"ג אחרים לוקחים סיכונים לא סבירים, מפריעים לזרימת התנועה ובטוחים ששום דבר לא זז בכביש מהר יותר מהם. בין עם זה על ליטר-ספורט (בחיתוכים פראיים של התנועה) או על קטנוע 125 (שמעכב את התנועה, וגורם לשאר משתמשי הדרך לצאת לעקיפות מיותרות ומסוכנות).
    אחריותי לזכור שהנהג ברכב שמאחוריי יכול להיות עסוק בטלפון, בעיתון או בשינה על ההגה. אחריותי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע חשיפה לפגיעה מאחור.

    אם בנקודה כלשהי אני מגיע לסיטואציה כמו זאת שבסרטון, אני עושה תחקיר והפקת לקחים. לא בשביל להגיד "איזה מטומטמים כולם" (זה ידוע גם ככה), אלא כדי להבין איפה היה הכשל שלי בהתמודדות עם הטמטום האנושי.
    כנראה שבזכות הגישה הזאת אני עדיין על אופנוע אחרי 200 אלף קילומטר שרכבתי בכבישי ישראל.
    עדיין מחכה להסבר של התאונה שעברת כאן:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A6%D7%AA%D7%99

    200 ועדיין שורד?
    אפשר לעבור הדרכה אצלך?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    עדיין מחכה להסבר של התאונה שעברת כאן:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A6%D7%AA%D7%99

    200 ועדיין שורד?
    אפשר לעבור הדרכה אצלך?
    רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי, זלזול בכל ה"נורות האדומות" שמסמנות שאני לא בפוקוס וזה לא היום שלי, "אחי, פס אחרון ומספיק, אחרת זה יגמר לא טוב" ותאונה.
    מעבר לזה אני מספר רק לאנשים שאני יושב איתם על בירה.
    להדרכות - לך לכפיר לוין. הוא תותח, עליי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מי אשם... מה זה משנה?
    גם רוכב הקטנוע וגם אתה הפגנתם רכיבה לא זהירה, וחשפתם את עצמכם לתאונה - בנסיבות זהות.
    הוא עשה טעות טקטית (לא מפתיע אותי, מדובר בשליח) ואתה חזרת על הטעות שלו.
    רוכב הקטנוע (125 עגלה) נסע בהשתלבות של 2 נתיבים שמאליים ללא פור מהירות על התנועה. התנהגות נהג הרכב, שהתכוון לעקוף אותו על השמאלי, גילה שהנתיב נגמר וניסה לסיים את העקיפה בכל זאת - הינה התנהגות טיפוסית וצפויה, שרוכב צריך לקחת בחשבון.
    אתה, כשראית שהולכת להיות תאונה שתחסום את נתיב הנסיעה שלך, התנפלת על הברקס ועצרת בנתיב השמאלי, תוך כדי שאתה חושף את עצמך לפגיעה מהרכב מאחוריך (מה שכמעט קרה).
    מה שהיית צריך לעשות כשזיהית שמתפתח מצב בעייתי בנתיבים השמאליים, זה להפעיל בלימה בעוצמה נמוכה ולעבור לימני אחרי היונדאי שהייתה מימינך (או לפניה, על הגז. תלוי על מה אתה רוכב). במידת הצורך (אם התנועה תיעצר עקב תאונה) - לסיים את הבלימה על השול הימני.

    אותי לא מעניין מי אשם (מה גם, שבסרטון כל ארבעת כלי הרכב מפגינים נהיגה/רכיבה לא חכמה, לא זהירה ולא מתחשבת).
    אותי מעניין איך לסיים את הרכיבה בריא ושלם. מבחינתי, כל דבר שקורה בכביש (פרט למקרי "כוח עליון") הוא תחת אחריותי.
    אחריותי לזכור שנהגים הם מטומטמים, לא זהירים ולפעמים אגרסיביים. אחריותי לזהות סיטואציות בזמן, ולהשתמש בנתיבי מילוט שתוכננו מראש.
    אחריותי לזכור שרוכבי דו"ג אחרים לוקחים סיכונים לא סבירים, מפריעים לזרימת התנועה ובטוחים ששום דבר לא זז בכביש מהר יותר מהם. בין עם זה על ליטר-ספורט (בחיתוכים פראיים של התנועה) או על קטנוע 125 (שמעכב את התנועה, וגורם לשאר משתמשי הדרך לצאת לעקיפות מיותרות ומסוכנות).
    אחריותי לזכור שהנהג ברכב שמאחוריי יכול להיות עסוק בטלפון, בעיתון או בשינה על ההגה. אחריותי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע חשיפה לפגיעה מאחור.

    אם בנקודה כלשהי אני מגיע לסיטואציה כמו זאת שבסרטון, אני עושה תחקיר והפקת לקחים. לא בשביל להגיד "איזה מטומטמים כולם" (זה ידוע גם ככה), אלא כדי להבין איפה היה הכשל שלי בהתמודדות עם הטמטום האנושי.
    כנראה שבזכות הגישה הזאת אני עדיין על אופנוע אחרי 200 אלף קילומטר שרכבתי בכבישי ישראל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי, זלזול בכל ה"נורות האדומות" שמסמנות שאני לא בפוקוס וזה לא היום שלי, "אחי, פס אחרון ומספיק, אחרת זה יגמר לא טוב" ותאונה.
    מעבר לזה אני מספר רק לאנשים שאני יושב איתם על בירה.
    להדרכות - לך לכפיר לוין. הוא תותח, עליי.
    מה שהוא אמר...פעמיים

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    מה שהוא אמר...פעמיים
    מסכים איתך לגמרי.

    אגב,
    ריטלין - כל הכבוד על עבודת המחקר!

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    אני בסיטואציה הנוכחית כנראה הייתי בימני כמה שניות לפני שהכמעט-תאונה מתרחשת.
    המיקום שלך בכביש הרגיש לי לא רגוע. שים לב - הכל סוגר עליך. אתה מעט איטי מקצב התנועה, לא ממש יכול להאיץ כי הקטנוע מאט אותך, וכולם סוגרים עליך מסביב - הרכב מאחור, הרכבים בימני, הרכב משמאל והנתיבים המתכנסים. זה מרגיש כמו משפך שמוביל למצב שיתקע אותך תלוי לחסדיהם של נהגים אחרים ללא נתיב בריחה - לא סיטואציה בריאה להיות בה.
    שים לב שהימני די פנוי וזורם ברגע שהרכב השחור מימינך עבר אותך. אני הייתי מאיט טיפה ומשתלב מאחוריו.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    74
    תודה על התגובות אני חשבתי לתומי שנהגתי טוב מאוד
    וזהיר כנראה שטעיתי

    ל Vaderom אני מקבל מה שאתה אומר
    במקרה הספציפי הזה אני אוהב את נתיב שמאל מפני שמיד אח"כ אניצריך את הנתיבים השמאלים לרוב.
    כניסה מייד אחרי הקאמרי נראה לי קצת תמרון מסוכן על פני בלימה\גבולי קצת

    לKKatkov לפי מה שראיתי נהג הרכב וגם נהג הקטנוע לא היו מודעים לקיומו אחד של השני,
    להבנתי נהג הרכב לא ניסה להשלים עקיפה הוא פשוט לא ראה טוסטוס בעינים,
    בנוגע לתובנות אני אמנם בערך עשירית קילומטרים ממך על האופנוע ומשתדל לעשות כמוך אחרי אירועים כאלו

    ל ees איתך יש לי חשבון פתוח

    לtomy669 נהג הרכב לא עצר ולא תיכנן לולא הייתי רודף אחריו

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי יוסי צפיה בהודעה
    תודה על התגובות אני חשבתי לתומי שנהגתי טוב מאוד
    וזהיר כנראה שטעיתי

    ל Vaderom אני מקבל מה שאתה אומר
    במקרה הספציפי הזה אני אוהב את נתיב שמאל מפני שמיד אח"כ אניצריך את הנתיבים השמאלים לרוב.
    כניסה מייד אחרי הקאמרי נראה לי קצת תמרון מסוכן על פני בלימה\גבולי קצת
    נהגת בסדר - לראיה, אתה עדיין כאן.
    הטמבל מאחוריך היה קצת קרוב מידי, מבט במראה תו"כ תחילת בלימה היה עוזר לך לברוח ימינה במקום לבלום, אבל כמובן שקל לדבר בדיעבד ולא בתוך הסיטואציה.
    נתיב שמאל אחלה פה, אם אתה יוצא ראשון מהרמזור ונשאר ראשון. אם אתה תקוע בתוך משפך כזה - עדיף לא להיות שם.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    יוסי, אין ממש מה להוסיף חוץ מלהדגיש שוב - אין להיות צודק אלא תמיד להתייחס לכל כלי הרכב סביבך (מכוניות ואופנוענים אחרים כאחד) כאובייקטים לא צפויים ומאיימים.

    - לפני יציאה מהצומת, להסתכל ימינה שמאלה לוודא שאין אחרים שגונבים אדום
    - תמיד להיות מהיר מהתנועה, לא בהרבה אך מספיק כדי לא להתמקם בין רכבים כמו שהיה בסרטון
    - להיות אקטיבי, לסקור 360 מעלות מסביבך עד כמה שאפשר, להתרחק ולברוח מנהגים פזיזים (למרות שאפשר לתעד אותם ואח"כ להתעצבן..)

    כמה שפחות מגע יעשה רק טוב לבריאות שלך, וזה דורש המון ויתורים של להיות צודק כי כולם בכביש נוסעים איך שבא להם.

  14. #14
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    איך שייף אותו לא יאמן
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  15. #15
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    אותי חותכים ככה רכבים התרגלתי אבל זה
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

אשכולות דומים

  1. מה דעתכם על ה-versys 300?
    על ידי doog בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 20:17
  2. הפרסום בפול גז - מה דעתכם?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 22:21
  3. מפתח אלן בצמיג דעתכם
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-03-2017, 20:10
  4. מה דעתכם על מראות לקסדה?
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2016, 21:14
  5. מכשיר מעקב gps לאופנוע, מה דעתכם?
    על ידי Infifi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 21:45

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO