שיפוץ קרבורטור זה לא הליך מסובך או בעיתי הוא דורש עדינות ועבודה מסודרת.
אם זו הפעם ה -1 שאתה נפגש עם קרבורטור מומלץ להתחיל בקטן ולהתקדם אם כי לא חובה.
בסיום החלפת החלקים מכוונים 4 דברים.
כיוון מצופים - פעולה פשוטה (בד"כ הקבלה לגוף המאייד) ובהרבה מקרים נעשית לפי העין בלבד.
כיוון ברגי פיילוט - סוגרים את הברגים עד הסוף ובעדינות ופותחים אותם - בד"כ 2.5 סיבובים (בדוק בספר).
סנכרון מצערות - נעשה בעזרת מד שאפשר לאלתר או לקנות
Throttle Body Synchronization tool.
כיוון סל"ד - נעשה בסיום סנכרון מצערות,כשהמנוע חם מקבעים אותו בטווח הרצוי.
לגבי כיוון ברגי פיילוט:
הערך בספר הוא רק נקודת התחלה. באופנוע ישן (או עם רכיבים לא מקוריים - מע' פליטה, פילטר אוויר וכו') הערך שייתן את תגובת המצערת הטובה ביותר בד"כ יהיה שונה מהערך בספר.