תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: עזרה בשיפוץ קרבורטור של דוקאטי (Mikuni BDST 38)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    תודה!
    מדובר על דוקאטי שעומד כבר בערך 4 שנים, ושאני מנסה לאט לאט להחזיר למצב נסיעה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    שיפוץ קרבורטור זה לא הליך מסובך או בעיתי הוא דורש עדינות ועבודה מסודרת.
    אם זו הפעם ה -1 שאתה נפגש עם קרבורטור מומלץ להתחיל בקטן ולהתקדם אם כי לא חובה.

    בסיום החלפת החלקים מכוונים 4 דברים.

    כיוון מצופים - פעולה פשוטה (בד"כ הקבלה לגוף המאייד) ובהרבה מקרים נעשית לפי העין בלבד.

    כיוון ברגי פיילוט - סוגרים את הברגים עד הסוף ובעדינות ופותחים אותם - בד"כ 2.5 סיבובים (בדוק בספר).

    סנכרון מצערות - נעשה בעזרת מד שאפשר לאלתר או לקנות
    Throttle Body Synchronization tool.

    כיוון סל"ד - נעשה בסיום סנכרון מצערות,כשהמנוע חם מקבעים אותו בטווח הרצוי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    שיפוץ קרבורטור זה לא הליך מסובך או בעיתי הוא דורש עדינות ועבודה מסודרת.
    אם זו הפעם ה -1 שאתה נפגש עם קרבורטור מומלץ להתחיל בקטן ולהתקדם אם כי לא חובה.

    בסיום החלפת החלקים מכוונים 4 דברים.

    כיוון מצופים - פעולה פשוטה (בד"כ הקבלה לגוף המאייד) ובהרבה מקרים נעשית לפי העין בלבד.

    כיוון ברגי פיילוט - סוגרים את הברגים עד הסוף ובעדינות ופותחים אותם - בד"כ 2.5 סיבובים (בדוק בספר).

    סנכרון מצערות - נעשה בעזרת מד שאפשר לאלתר או לקנות
    Throttle Body Synchronization tool.

    כיוון סל"ד - נעשה בסיום סנכרון מצערות,כשהמנוע חם מקבעים אותו בטווח הרצוי.
    לגבי כיוון ברגי פיילוט:
    הערך בספר הוא רק נקודת התחלה. באופנוע ישן (או עם רכיבים לא מקוריים - מע' פליטה, פילטר אוויר וכו') הערך שייתן את תגובת המצערת הטובה ביותר בד"כ יהיה שונה מהערך בספר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי כיוון ברגי פיילוט:
    הערך בספר הוא רק נקודת התחלה. באופנוע ישן (או עם רכיבים לא מקוריים - מע' פליטה, פילטר אוויר וכו') הערך שייתן את תגובת המצערת הטובה ביותר בד"כ יהיה שונה מהערך בספר.
    אם ישנה הפרדה בין כל הדברים שצריכה להיות ביניהם הפרדה (יניקות אוויר או דלק לא רצויות) וקידום ההצתה מתפקד כמו שצריך לא רואה איך זה מתקשר לגיל האופנוע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם ישנה הפרדה בין כל הדברים שצריכה להיות ביניהם הפרדה (יניקות אוויר או דלק לא רצויות) וקידום ההצתה מתפקד כמו שצריך לא רואה איך זה מתקשר לגיל האופנוע.
    קומפרסיה משתנה (לא תמיד בצורה אחידה בין הצילינדרים), שינויים של מע' פליטה וכמות האוויר שנכנסת דרך הפילטר.
    לכל אלה יש השפעה על מילוי הצילינדר או על הואקום שנוצר בו.
    זה עוד לפני שמייחסים לגובה מעל פני הים וטמפרטורת האויר.
    הערך שניתן בספר הוא "כלל אצבע" למנוע חדש. הוא הבסיס שממנו אתה מכוון כדי להגיע לתגובת המצערת הטובה ביותר.
    בדיוק בשביל זה בורג הפיילוט קיים - כדי לאפשר לך משחק עדין עם התערובת בסרק, ולתת לך את היכולת לבצע התאמות לתנאים שונים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קומפרסיה משתנה (לא תמיד בצורה אחידה בין הצילינדרים), שינויים של מע' פליטה וכמות האוויר שנכנסת דרך הפילטר.
    לכל אלה יש השפעה על מילוי הצילינדר או על הואקום שנוצר בו.
    זה עוד לפני שמייחסים לגובה מעל פני הים וטמפרטורת האויר.
    הערך שניתן בספר הוא "כלל אצבע" למנוע חדש. הוא הבסיס שממנו אתה מכוון כדי להגיע לתגובת המצערת הטובה ביותר.
    בדיוק בשביל זה בורג הפיילוט קיים - כדי לאפשר לך משחק עדין עם התערובת בסרק, ולתת לך את היכולת לבצע התאמות לתנאים שונים.
    שינויים במערכת הפליטה \ יניקה והלחץ האטמוספרי או הטמפ' של האוויר לא קשורים לגיל המנוע.
    לבורג הפיילוט גם אין השפעה מעבר לרבע מצערת ולכן ההתאמות שהוא יוכל לבצע מוגבלות.
    ההתאמות שאתה מדבר עליהן מתבצעות על ידי כיוון כללי יותר - דיזות,מחט ומרססים כאשר ברירת המחדל של הבורג ברוב המקרים נשארת סביב ה 2.5.

    אתה צודק בקומפרסיה - היא הדבר היחיד ששייך לגיל.

אשכולות דומים

  1. עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)
    על ידי zivv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-07-2017, 22:06
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 14:45
  3. (כ"ע) מחפש ליפט לאופנוע בשיפוץ
    על ידי ArikC בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 02:04
  4. עזרה במיציאת חלק לקרבורטור
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 06:44
  5. ניקוי קרבורטור kle
    על ידי liorr בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 18:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO