תודה!
מדובר על דוקאטי שעומד כבר בערך 4 שנים, ושאני מנסה לאט לאט להחזיר למצב נסיעה.
תודה!
מדובר על דוקאטי שעומד כבר בערך 4 שנים, ושאני מנסה לאט לאט להחזיר למצב נסיעה.
שיפוץ קרבורטור זה לא הליך מסובך או בעיתי הוא דורש עדינות ועבודה מסודרת.
אם זו הפעם ה -1 שאתה נפגש עם קרבורטור מומלץ להתחיל בקטן ולהתקדם אם כי לא חובה.
בסיום החלפת החלקים מכוונים 4 דברים.
כיוון מצופים - פעולה פשוטה (בד"כ הקבלה לגוף המאייד) ובהרבה מקרים נעשית לפי העין בלבד.
כיוון ברגי פיילוט - סוגרים את הברגים עד הסוף ובעדינות ופותחים אותם - בד"כ 2.5 סיבובים (בדוק בספר).
סנכרון מצערות - נעשה בעזרת מד שאפשר לאלתר או לקנות
Throttle Body Synchronization tool.
כיוון סל"ד - נעשה בסיום סנכרון מצערות,כשהמנוע חם מקבעים אותו בטווח הרצוי.
קומפרסיה משתנה (לא תמיד בצורה אחידה בין הצילינדרים), שינויים של מע' פליטה וכמות האוויר שנכנסת דרך הפילטר.
לכל אלה יש השפעה על מילוי הצילינדר או על הואקום שנוצר בו.
זה עוד לפני שמייחסים לגובה מעל פני הים וטמפרטורת האויר.
הערך שניתן בספר הוא "כלל אצבע" למנוע חדש. הוא הבסיס שממנו אתה מכוון כדי להגיע לתגובת המצערת הטובה ביותר.
בדיוק בשביל זה בורג הפיילוט קיים - כדי לאפשר לך משחק עדין עם התערובת בסרק, ולתת לך את היכולת לבצע התאמות לתנאים שונים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
שינויים במערכת הפליטה \ יניקה והלחץ האטמוספרי או הטמפ' של האוויר לא קשורים לגיל המנוע.
לבורג הפיילוט גם אין השפעה מעבר לרבע מצערת ולכן ההתאמות שהוא יוכל לבצע מוגבלות.
ההתאמות שאתה מדבר עליהן מתבצעות על ידי כיוון כללי יותר - דיזות,מחט ומרססים כאשר ברירת המחדל של הבורג ברוב המקרים נשארת סביב ה 2.5.
אתה צודק בקומפרסיה - היא הדבר היחיד ששייך לגיל.