תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: עזרה בשיפוץ קרבורטור של דוקאטי (Mikuni BDST 38)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    מצאתי סרטון על פירוק הקרבורטורים בדוקאטי - חבל שלא מצאתי אותו לפני שפרקתי את תיבת האויר, היה חוסך לי קצת עבודה.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    מדהים מה 23 שנים של הזנחה עושות לאופנוע - רק כצללתי לנבכי האופנוע (תרתי משמע) גיליתי חיבורים מאולתרים, צינורות שהולכים משום מקום לשום מקום אחר (כנראה סוגים שונים של נשמים שפעם היו מחוברים למשהו) ודברים שמחוברים באזיקונים במקום בנדים ממתכת או קליפסים יעודיים (דוקאטי דוקאטי, אבל בכל זאת...).

    אז היום היו לי כמה דקות פנויות שהוקדשו לפירוק הקרבורטורים, ועכשיו כל שנותר הוא לחכות שקיט השיפוץ יגיע, ולהתחיל לעבוד. מה שכן, כיון שהרבה צינורות בסביבות הקרבורטור היו מחוברים לכלום, אני צופה הרפתקאה מעניינת בסוף שיפוץ הקרב' בניסיון להבין מה הולך לאן.

    (רציתי לשתף בתמונות, אבל לא מצליח להעלות תמונות כחלק מההודעה - לא ברור לי למה)

  3. #3
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fazer צפיה בהודעה
    מדהים מה 23 שנים של הזנחה עושות לאופנוע - רק כצללתי לנבכי האופנוע (תרתי משמע) גיליתי חיבורים מאולתרים, צינורות שהולכים משום מקום לשום מקום אחר (כנראה סוגים שונים של נשמים שפעם היו מחוברים למשהו) ודברים שמחוברים באזיקונים במקום בנדים ממתכת או קליפסים יעודיים (דוקאטי דוקאטי, אבל בכל זאת...).


    (רציתי לשתף בתמונות, אבל לא מצליח להעלות תמונות כחלק מההודעה - לא ברור לי למה)
    למה אתה מתכוון בצינורות שלא הולכים לכלום?
    מבחינת צינורות "שלא מובילים לכלום", אמור להיות צינור נשם שמתחבר לאזור החלק העליון
    ואמור להיות צינור ניקוז/עודפים מתחתית הכוסית.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    למה אתה מתכוון בצינורות שלא הולכים לכלום?
    היו לפחות שני צינורות שאני מניח שהם צינורות עודפים, כיון שהם תועלו לתחתית המנוע ויצאו שם - אבל בקרבורטור הם לא היו מחוברים לכלום, פשוט היו מונחים באזור הכללי של הקרבורטור. יש עוד צינור שלמיטב הבנתי אמור להיות נשם ולהתחבר לאחד ממשולשי הפלאסטיק שיש בחלק הקדמי של השלדה, אבל הוא לא היה מחובר לכלום. כשאני אגיע להרכיב את הקרבורטור מחדש, אני מעריך שתהיה לי עבודה ארכיאולוגית לעשות (+אני אצטרך למצוא איפה קונים צינורות חדשים).

    הזמנתי עכשיו אז קיט השיפוץ הזה - בררתי במקור על קיט מקורי של מיקוני, אבל רצו עליו משהו כמו 290 פאונד (לפני משלוח לארץ, מיסים ושאר שטויות). עכשיו אני צריך להזמין מברג JIS, ולמצוא איפה קונים נפט כדי לנקות איתו את הטינופת מהקרב'.

    אחרי שיהיה לי את הכל, כל מה שישאר זה לבקש מאשתי להקצות לי מקום בבית....

אשכולות דומים

  1. עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)
    על ידי zivv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-07-2017, 22:06
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 14:45
  3. (כ"ע) מחפש ליפט לאופנוע בשיפוץ
    על ידי ArikC בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 02:04
  4. עזרה במיציאת חלק לקרבורטור
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 06:44
  5. ניקוי קרבורטור kle
    על ידי liorr בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 18:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO