מצאתי סרטון על פירוק הקרבורטורים בדוקאטי - חבל שלא מצאתי אותו לפני שפרקתי את תיבת האויר, היה חוסך לי קצת עבודה.
מצאתי סרטון על פירוק הקרבורטורים בדוקאטי - חבל שלא מצאתי אותו לפני שפרקתי את תיבת האויר, היה חוסך לי קצת עבודה.
מדהים מה 23 שנים של הזנחה עושות לאופנוע - רק כצללתי לנבכי האופנוע (תרתי משמע) גיליתי חיבורים מאולתרים, צינורות שהולכים משום מקום לשום מקום אחר (כנראה סוגים שונים של נשמים שפעם היו מחוברים למשהו) ודברים שמחוברים באזיקונים במקום בנדים ממתכת או קליפסים יעודיים (דוקאטי דוקאטי, אבל בכל זאת...).
אז היום היו לי כמה דקות פנויות שהוקדשו לפירוק הקרבורטורים, ועכשיו כל שנותר הוא לחכות שקיט השיפוץ יגיע, ולהתחיל לעבוד. מה שכן, כיון שהרבה צינורות בסביבות הקרבורטור היו מחוברים לכלום, אני צופה הרפתקאה מעניינת בסוף שיפוץ הקרב' בניסיון להבין מה הולך לאן.
(רציתי לשתף בתמונות, אבל לא מצליח להעלות תמונות כחלק מההודעה - לא ברור לי למה)
היו לפחות שני צינורות שאני מניח שהם צינורות עודפים, כיון שהם תועלו לתחתית המנוע ויצאו שם - אבל בקרבורטור הם לא היו מחוברים לכלום, פשוט היו מונחים באזור הכללי של הקרבורטור. יש עוד צינור שלמיטב הבנתי אמור להיות נשם ולהתחבר לאחד ממשולשי הפלאסטיק שיש בחלק הקדמי של השלדה, אבל הוא לא היה מחובר לכלום. כשאני אגיע להרכיב את הקרבורטור מחדש, אני מעריך שתהיה לי עבודה ארכיאולוגית לעשות (+אני אצטרך למצוא איפה קונים צינורות חדשים).
הזמנתי עכשיו אז קיט השיפוץ הזה - בררתי במקור על קיט מקורי של מיקוני, אבל רצו עליו משהו כמו 290 פאונד (לפני משלוח לארץ, מיסים ושאר שטויות). עכשיו אני צריך להזמין מברג JIS, ולמצוא איפה קונים נפט כדי לנקות איתו את הטינופת מהקרב'.
אחרי שיהיה לי את הכל, כל מה שישאר זה לבקש מאשתי להקצות לי מקום בבית....![]()