עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: עזרה בשיפוץ קרבורטור של דוקאטי (Mikuni BDST 38)

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי כיוון ברגי פיילוט:
    הערך בספר הוא רק נקודת התחלה. באופנוע ישן (או עם רכיבים לא מקוריים - מע' פליטה, פילטר אוויר וכו') הערך שייתן את תגובת המצערת הטובה ביותר בד"כ יהיה שונה מהערך בספר.
    אם ישנה הפרדה בין כל הדברים שצריכה להיות ביניהם הפרדה (יניקות אוויר או דלק לא רצויות) וקידום ההצתה מתפקד כמו שצריך לא רואה איך זה מתקשר לגיל האופנוע.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בד"כ המברגים שמגיעים בערכת כלים של האופנועים/קטנועים היפנים הם jis.
    אם לא,
    יש בערכות ביטים.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יכול לערוך. יש לך גם כאן:

    http://www.toptool.co.il/hebrew/Prod...ubCategory=135

    ובעלי אקספרס. מלא.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם ישנה הפרדה בין כל הדברים שצריכה להיות ביניהם הפרדה (יניקות אוויר או דלק לא רצויות) וקידום ההצתה מתפקד כמו שצריך לא רואה איך זה מתקשר לגיל האופנוע.
    קומפרסיה משתנה (לא תמיד בצורה אחידה בין הצילינדרים), שינויים של מע' פליטה וכמות האוויר שנכנסת דרך הפילטר.
    לכל אלה יש השפעה על מילוי הצילינדר או על הואקום שנוצר בו.
    זה עוד לפני שמייחסים לגובה מעל פני הים וטמפרטורת האויר.
    הערך שניתן בספר הוא "כלל אצבע" למנוע חדש. הוא הבסיס שממנו אתה מכוון כדי להגיע לתגובת המצערת הטובה ביותר.
    בדיוק בשביל זה בורג הפיילוט קיים - כדי לאפשר לך משחק עדין עם התערובת בסרק, ולתת לך את היכולת לבצע התאמות לתנאים שונים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קומפרסיה משתנה (לא תמיד בצורה אחידה בין הצילינדרים), שינויים של מע' פליטה וכמות האוויר שנכנסת דרך הפילטר.
    לכל אלה יש השפעה על מילוי הצילינדר או על הואקום שנוצר בו.
    זה עוד לפני שמייחסים לגובה מעל פני הים וטמפרטורת האויר.
    הערך שניתן בספר הוא "כלל אצבע" למנוע חדש. הוא הבסיס שממנו אתה מכוון כדי להגיע לתגובת המצערת הטובה ביותר.
    בדיוק בשביל זה בורג הפיילוט קיים - כדי לאפשר לך משחק עדין עם התערובת בסרק, ולתת לך את היכולת לבצע התאמות לתנאים שונים.
    שינויים במערכת הפליטה \ יניקה והלחץ האטמוספרי או הטמפ' של האוויר לא קשורים לגיל המנוע.
    לבורג הפיילוט גם אין השפעה מעבר לרבע מצערת ולכן ההתאמות שהוא יוכל לבצע מוגבלות.
    ההתאמות שאתה מדבר עליהן מתבצעות על ידי כיוון כללי יותר - דיזות,מחט ומרססים כאשר ברירת המחדל של הבורג ברוב המקרים נשארת סביב ה 2.5.

    אתה צודק בקומפרסיה - היא הדבר היחיד ששייך לגיל.

  6. #21
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fazer צפיה בהודעה
    מדהים מה 23 שנים של הזנחה עושות לאופנוע - רק כצללתי לנבכי האופנוע (תרתי משמע) גיליתי חיבורים מאולתרים, צינורות שהולכים משום מקום לשום מקום אחר (כנראה סוגים שונים של נשמים שפעם היו מחוברים למשהו) ודברים שמחוברים באזיקונים במקום בנדים ממתכת או קליפסים יעודיים (דוקאטי דוקאטי, אבל בכל זאת...).


    (רציתי לשתף בתמונות, אבל לא מצליח להעלות תמונות כחלק מההודעה - לא ברור לי למה)
    למה אתה מתכוון בצינורות שלא הולכים לכלום?
    מבחינת צינורות "שלא מובילים לכלום", אמור להיות צינור נשם שמתחבר לאזור החלק העליון
    ואמור להיות צינור ניקוז/עודפים מתחתית הכוסית.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    למה אתה מתכוון בצינורות שלא הולכים לכלום?
    היו לפחות שני צינורות שאני מניח שהם צינורות עודפים, כיון שהם תועלו לתחתית המנוע ויצאו שם - אבל בקרבורטור הם לא היו מחוברים לכלום, פשוט היו מונחים באזור הכללי של הקרבורטור. יש עוד צינור שלמיטב הבנתי אמור להיות נשם ולהתחבר לאחד ממשולשי הפלאסטיק שיש בחלק הקדמי של השלדה, אבל הוא לא היה מחובר לכלום. כשאני אגיע להרכיב את הקרבורטור מחדש, אני מעריך שתהיה לי עבודה ארכיאולוגית לעשות (+אני אצטרך למצוא איפה קונים צינורות חדשים).

    הזמנתי עכשיו אז קיט השיפוץ הזה - בררתי במקור על קיט מקורי של מיקוני, אבל רצו עליו משהו כמו 290 פאונד (לפני משלוח לארץ, מיסים ושאר שטויות). עכשיו אני צריך להזמין מברג JIS, ולמצוא איפה קונים נפט כדי לנקות איתו את הטינופת מהקרב'.

    אחרי שיהיה לי את הכל, כל מה שישאר זה לבקש מאשתי להקצות לי מקום בבית....

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    סליחה על הבורות אבל למה צריך ציוד מיוחד לברגי JIS? הסטנדרט היפאני תואם סטנדרט ISO או DIN מטרי. ההבדל העיקרי הוא בראש הבורג (שמגיע עם פלאנג׳)... לסט בוקסות מטרי יש מידה מתאימה גם ל״ראשי JIS״. תקנו אותי אם אני טועה, זו פשוט פעם ראשונה שאני נתקל במישהו שמחפש מברג לJIS...

  9. #24
    ברגי jisמוטב לפתוח עם מברג מתאים, אחרת קיים סיכוי סביר לחרישה של הבורג. למרות שהם נראים דומים, ישנם מספר הבדלים.
    http://www.webbikeworld.com/motorcyc...-screwdrivers/
    קצת הסבר על ההבדלים

    ולקנות אפשר מכאן
    https://www.amazon.com/Hozan-JIS-4-J...dp/B00A7WAHTU#


    Sent from ...

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    הבנתי, תודה על ההסבר. אני לקחתי בחשבון יותר לכיוון של ברגי JIS ״סט״ משושים (מה שאני מכיר מהאופנועים היפאנים ה״צעירים״ שהיו לי (שנות ה90 ומעלה). אחרי שראיתי את הלינק ששמת, הבנתי את ההבדל בין ראשי הביטים שיש לי עבור מברגה.

    אז בגדול אם יש לך גישה חופשית לבורג, פשוט כדאי לקנות סט ביטים כמו שיש בכל חנות, בדכ זה זול וכולל אינספור ביטים של פיליפס או JIS במקרה הזה...

  11. #26
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    על הדרך מומלץ מאוד להחליף את כל הברגים לברגי
    אלן.
    כמובן לוודא שהאורך והתבריג זהים.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    למה להחליף לברגי אלן?

  13. #28
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    כי הברגים המקוריים נוטים לעשות בעיות בפתיחה ונוטים
    להיחרש...
    ואז זה מציק לך ואתה מנסה בכל זאת לפתוח
    והם רק מתפוררים עוד...
    ואתה מתחיל להזיע כי אתה עובד בחוץ כי אתה מוכן לנקיון עם הספריי קרבורטור ואתה לא רוצה שהוא יסריח לך את הסלון (הממוזג) והתסכול הופך לעצבים...
    ובהתחלה אין לך נסיון אז אתה לא חושב לתפוס את הראש עם ג'בקה וגם אם כן תמיד יש איזה בורג אחד שהג'בקה כל הזמן מחליקה ממנו, ואוגוסט עכשיו וחם וכאמור אתה לא בסלון הממוזג שלך.
    וכוסאומו החום הזה למה תמיד אני נזכר בדברים באוגוסט?
    מה רע בנובמבר? למה לא בנובמבר לעזעזל בן זונה של קרבורטור מזדיין!! למה באוגוסט?!!

    לכן אלן
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    נו, ההסבר הזה בהחלט עושה שכל :-)

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    I can relate.

    אתמול שטפתי את האופנוע ב18:00.. איזה גהינום... לא נוגע בו עד החורף.

אשכולות דומים

  1. עזרה בנוגע לשני ברגים ותפקידם (קרבורטור 2t)
    על ידי zivv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-07-2017, 22:06
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 14:45
  3. (כ"ע) מחפש ליפט לאופנוע בשיפוץ
    על ידי ArikC בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 02:04
  4. עזרה במיציאת חלק לקרבורטור
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 06:44
  5. ניקוי קרבורטור kle
    על ידי liorr בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 18:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO