אלה בערך החלקים שתצטרך אם אתה מתכוון לשפץ קרב' ישן מקצה לקצה:
1. כל הגומיות. של ברגי התערובת, מכסי תא מצוף, לפעמים של הדיזות או תשבות המצופים (תלוי בקרב'), אלה שיושבות על חיבורי הגופים, אלה של הצ'וק.
2. מחטי תא מצוף. אם אפשר להחליף גם את התושבות שלהן, כדאי.
3. דיאפרגמות.
4. בקרבורטורים מסויימים - מחטים ראשיות. תלוי בדגם, לרוב המחטים האלה לא נשחקות כ"כ.
הדיזות בד"כ לא נשחקות, וניקוי יסודי עם חומרים אגרסיביים (קרב' קלינר, טינר וכו') ואויר דחוס מספיק. כנ"ל המעברים בקרב' - שים שכל המעברים הקטנים מקבלים ניקוי יסודי.
בנוסף, לפירוק של קרב' באופנוע ישן, הייתי קונה מראש מניפולדים (הרבה פעמים אחרי פירוק/הרכבה המניפולד הישן נסדק ומתחיל למשוך אויר).
אם הגומיות של האירבוקס יבשות מאוד - להושיב הכל למקום יהיה קשה (היו לי מצבים שזה היה ברמת ה-"בלתי אפשרי" באופנוע בן 20), אז אולי כדאי לרכוש גם אותן.
עיקר הבעיה בעבודה שאתה נכנס אליה היא אפילו לא השיפוץ עצמו (אם כי, זאת עבודה לא פשוטה). משטח עבודה סטרילי, ספרות טכנית, זהירות והקפדה יאפשרו לך לבצע ניקוי ושיפוץ יסודי.
הבעיה היא לכוון את הקרב' כראוי אחרי ההרכבה - גובה דלק, מצב אופטימאלי של ברגי הפיילוט וכו'. שם העבודה הקשה ביותר.