ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
ה-690 זולל צמיגים אחוריים וזה לא משנה מה תשים כי 70 כ"ס מפרקים מהר.
ה-בוזוקי יותר שפוי ויתן אורל חיים ועמידות.
הוא שוקל 135 ק"ג ומוציא 40 כ"ס.
מה גם שיש הרבה חלקים משומשים וגם הרבה תחליפיים מה של אוסטרי אין.
לא ממש הבנתי את המשפט , הכוונה כאילו שיש הרבה מומנט ואז כל פתיחה אני גורם לאחורי להתפרפר?
אם הוא עם כזה מומנט להיות יותר רגיש עם הגז לא יעזור?
ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
דיערזד זו אחלה אופציה אבל כמו שכבר אמרת הבעיה העיקרית היא למצוא אחד טוב שטופל כראוי במחיר ריאלי (נכון להיום הרוב מבקשים 29 וצפונה אם אני לא טועה ולאו דווקא לכלים ממודל גבוה). כמו שפלג אמר זה אחלה אופנוע שעושה הכל, אמין לאורך זמן ולא יקרע לך את הכיס אם היה לך מזל ונפלת על אחד טוב. יש גם לא מעט עניין של מזל במקרה הזה כמו רוב אופנועי השטח שעברו אי-אלו ידיים של ילדים ולא מעט שנים של ותק מאז שיצאו מהחברה. תתחיל לחפש ותהיה סובלני, זה יופי של אופנוע למה שאתה צריך, יש כמה וכמה אופציות לשפר ולסחוט עוד כמה סוסים מהמנוע, וכשתרצה לשדרג לא תהיה בעיה למכור אותו.
כנראה שזה באמת מה שאני יעשה.
דרך הגב מה אם הסקוונה te511? איך היא תתמודד