ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
תראה, תשמע, , יש כל מיני גישות לנושא...
הנה, פה אביעד מפרט: http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%93%D7...5%D7%A0%D7%94/


לדעתי - להקפיד על עומסים משתנים וכל טווח הסל"ד, לא לקרוע ולא מהירות קבועה ולהחליף שמן אחרי כ100 ק"מ (יש הרבה מוסכים שנגד, גם להחליף בסוף הרצה זה בסדר).
קראתי את זה אבל לא הייתי סגור על ההבנה.
מה שהבנתי זה ככה: לא להגיע למהירות סופית (גג 100)
לא להגיע לקוו האדום
לא לעמוד בסרק (או שכן? ואם כן כמה זמן מותר?)
לא להשתגע שהמנוע קר (מובן מאיליו גם לא בהרצה זה ככה...השאלה היא האם אפשר להשאיר את המנוע בסרק עד שיגיע לטמפ' עבודה?)
לא ליסוע במהירות קבועה
טיפול אחרי 100 קמ (למרות שלא בוצעה חריטה בצילינדר? לשם מה הטיפול?)
אני גר בבת ים ככה שאם אסע בעיקר בעיר יקח חודש לסיים הרצה, כל נסיעה שלי המנוע מגיע לטמפ' עבודה לכמה דקות - זה בסדר?
חשבתי אולי לעשות את הנסיעה אחרי ההנעה הראשונה איזה שעה הלוך חזור לאשדוד משהו כזה, אבל זה נשמע לי מסוכן ומפחיד לנסוע במהיר לשם וכל שנייה לעלות למאה לרדת ל40\60.