אין לי מושג לאיזה אסכולה אני שייך, אם בכלל.
זו התוכנית שלי להרצה: 300 ק"מ ראשונים: שליש אמצעי של הסקאלה (סל"ד), הרבה החלפת הילוכים, כמה שיותר בלימות מנוע, עד שני-שליש מצערת ולא מעבר, ללא נסיעה כלל בסל"ד קבוע (בכביש ישר, מאיץ ומשחרר) האצות מתונות. החלפת שמן ופילטר.
עד 1000 ק"מ: גיחות קטנות, מתונות לאזור ה- 6000 סל"ד, ואולי קצת מעבר. החלפת שמן + פילטר.
אחרי ה- 1000 ק"מ מרחיב בהדרגה את גבולות המעטפת. בשלב זה אני אהיה המגבלה ולא האופנוע. ב- 3000 ק"מ החלפת שמן ופילטר ולאחר מכן כל 6000 ק"מ.