אז אתה רוצה לקבל מכשיר בחינם?
גם לא לשלם וגם שלא יפרקו?
נו באמת....תבקש לפרק או תשלם. אל תרקוד על שתי חתונות.
גם אתה היית רוצה שיחזירו לך את הציוד שלך. נכון?
לפני מספר חודשים סופרגז החליפו לנו את מחמם המים האוטומטי שלהם בעלות של 1 ש"ח ליום לפני מע"מ (אנחנו לא זוכרים לכמה זמן).
התנתקנו מהם לפני כחודש, אנחנו וכל הבניין עקב בעיות בחשבוניות וחיובים הזויים שכל השכנים שמו לב שהם גובים מאיתנו.
אתמול קיבלנו מכתב מהם שאנחנו צריכים לשלם על המכשיר המחמם 3214.1 ש"ח לפני מע"מ שזה לא המחיר שזכור לי.
לצערי אנחנו לא מוצאים שום הסכם/דף שרשום עליו פרטים ממועד סגירת העסקה איתם.
דיברתי איתם הרגע בטלפון והנציגה אמרה לי שזה בעלות של 1 שקל ליום לחמש שנים לפני מע"מ ללקוחות (בחישוב זריז 2135 ש"ח סה"כ),
3500 לפני מע"מ למי שלא לקוח.
ביקשתי ממנה שתשלח לי את החוזה ומשום מה היא יכולה לשלוח רק לפקס ולא למייל.
שלחה לי לפקס בעבודה.
מה לדעתכם אני צריך לעשות?
במידה והחוזה שהיא שלחה "מזוייף" איך עליי לפעול כדי לא לשלם את המחיר ההזוי הזה שמבקשים ממני?
אגב, בסוף השיחה איתה, שהיא מוקלטת כמובן, היא אמרה לי שבמידה ואנחנו מבקשים מהם לפרק את המחמם
אנחנו לא משלמים כלום, והכסף כבר חויב בהוראת קבע מהכרטיס אשראי.
כמובן שאני מעדיף לא לפרק את המחמם כי זה דיי נוח.
תודה
אז אתה רוצה לקבל מכשיר בחינם?
גם לא לשלם וגם שלא יפרקו?
נו באמת....תבקש לפרק או תשלם. אל תרקוד על שתי חתונות.
גם אתה היית רוצה שיחזירו לך את הציוד שלך. נכון?
תעשה סקר שוק, תבדוק כמה מחמם כזה עולה באופן פרטי או דרך חברת גז אחרת שאתם (כל השכנים) תרצו להתחבר אליה.
עפ"י זה תחליט - אם זה שווה, תשלם 3500 ותשאיר, אם לא - תבקש שיורידו ושיחזירו את החיוב.
זה שיקול כלכלי נטו, אין שום טעם לערב רגשות, עקרונות וכו'.