החוק הזה עבר רק לפני כמה ימים נראה מה יהיה עם זה במציאות.
ההבדל הוא שכאן הוא חותם שהוא מתחייב לטפל בו ולייבא לו חלקים. זה לא רק לטפל. ז"א שאם הוא חתם ובן אדם בא אליו אם בעיה הוא צריך ללכת ולהזמין לו חלקים כשאין לו שום קשר ליבואן כי הוא לא עובד איתו ואין ייבוא לארץ של האופנוע. זה חתיכת כאב ראש... ובשביל מה? בשביל בן אדם אחד? לא שווה לו את ההתעסקות.
אני חושב שכל מוסך יעשה את השיקול, להתיימר לקבוע פה באופן גורף שזה לא שווה את ההתעסקות זה לא רציני.
מאמין שהיום זה לא סיפור. ייבוא אופנועים וחלקים לא נתפס כדבר קשה כבעבר.