למישהו הנסיון או הידע על תהליך הבאת מיכל דלק מחו"ל?
נניח שאני פשוט מביא איתי את הארגז ועובר במסלול האדום בנתב"ג ומצהיר עליו,
מכאן למה אני צפוי ?
לחלופין למישהו נסיון עם הבאת אחד בדואר?
למישהו הנסיון או הידע על תהליך הבאת מיכל דלק מחו"ל?
נניח שאני פשוט מביא איתי את הארגז ועובר במסלול האדום בנתב"ג ומצהיר עליו,
מכאן למה אני צפוי ?
לחלופין למישהו נסיון עם הבאת אחד בדואר?
48.1 אחוז מיסוי, אם יגיע בדואר רגיל וייתפס במכס( לא ems, dhl, ups ושאר חברות השילוח) לא צריכה להיות תוספת על ה48.1 אחוז.
בהנחה ואחת מהחברות יביאו לך את המשלוח כנראה שתשלם לה עמלה נוספת.
אם זה דרך הדואר ייתכן והחבילה לא תעבור מכס בכלל (הבדיקה נעשית מדגמית).
לגבי מסלול אדום ירוק הייתי אומר לך לעבור בירוק אבל זאת דעתי האישית בלבד.
אגב זה בהנחה ועלות המיכל מעל 75 דולר, מתחת לזה אין מיסוי בכלל.
נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 15-12-2015 בשעה 18:40.
דבר עם ליאור ברוך, הבעלים של סדנת BOT, משפץ אופנועים שיודע כנראה הרבה על הבאת חלקי חילוף לאופנוע מחו"ל.
http://www.backontwo.com/
מצטער על ההקפצה
גם אני עומד בפני קניה (משלוח דרך הדואר USPS) של מיכל מוגדל של המותג IMS
אשמח לדעת ממישהו שכבר עבר בעצמו את התהליך... מה אני עומד לחטוף..?
קשה להביא מיכל דלק בטיסה. תבדוק אפשרות של משלוח ימי.
עוד דבר, חל איסור להכניס לארץ מיכל דלק משומש.
אני כבר הזמנתי שניים מאיביי, משומשים...והם אפילו לא נעצרו.
אבל אני מניח שאם אין לי חשבונית קניה ואו שמרתי את האריזה...
מישהו כבר יגיד שאני שקרן, הוזה ומעוות את המציאות.
אז אולי אל תאמין לשטויות שאני כותב.
אגב, גם קליפרים משומשים, סעפת פליטה משומשת, משאבות מצמד ובלמים משומשות וג'אנטים משומשים...
כולם אסורים בהכנסה לארץ!
גם אותם רכשתי באיביי וכולם אצלי, אבל עזוב...יש מצב שאני ממציא ושקרן פתולוגי.