אגב, ידיעה שעלתה בדוג"רי מספרת על כך שהוקפאה הפעילות בדלתון עקב המקרה.
מי האשם? יאיר מסלולים. (מוזר שלא עמותת מסלול...)
מתי תפסיק הפעילות? אחרי המרוץ. (ככה ילמדו!)
עד מתי היא תפסיק? עד הודעה חדשה. נחייה ונראה
 
			
			אין קשר לעמותה, זה היה יום אימון עצמאי של יאיר מסלולים המפעילים של דלתון מטעם ההתאחדות.
3 רוכבים חדשים שרצו לטעום מסלול.
הבעיה הייתה באכיפה ופיקוח.
פאק רציני, יפיקו לקחים.
מסלול זה לא כביש שכל אחד יעשה כרצונו. חליפה מלאה מיגון מלא זה מאסט.
כביש- סעו עם גופייה, מסלול מטבעו מזמין רכיבה ספורטיבית, אין מקום לטעויות (אלא אם כן אתה ממוגן כראוי).
 
			
			אני חושב שיש פה קצת משחק של חתול ועכבר....
אם היה הרבה ספורט מוטרי בארץ, המחירים היו יורדים (ציוד מסלול), ואנשים היו מרשים לעצמצם להחזיק בצד.
כנ"ל המחירים/הנגישות למסלולים/מחירי כלים אפורים וכו, היו נגישים דברים היו נראים כמו במסלולים באמריקה.
כל שכיר ממוצע יכול להחזיק ציוד ליום מסלול וללכת מתי שבא לו.
בארץ אתה חייב להיות עשיר/חייך סובבים סביב זה, כדי שזה יהיה לגיטמי להחזיק.
בשורה התחתונה התמונה של הבחור בג'ינס נראת כמו מישהו שבא חד פעמי למסלול, כמו שהוא נוסע לעבודה או משהו אחר...
ברגע שהתחום יתפתח בארץ גם המודעות תעלה, יהיה שוק לציוד, תהיה תחרות ומותגים חדשים שהם לא אלפיין וכו.
אני לא חושב שזה כזה לגיטימי להסתכל בחו"ל איך ולהגיד נו נו נו...
ברור שזאת השאיפה- שכל מי שעולה למסלול יהיה ממוגן, אבל המדינה עושה 0 מאמץ לתמוך בזה בהיבט הכללי ומודעתי וזה ניכר.
הדבר הכי בסיסי לדעתי זה לתת /לחייב קורס רכיבה.
בדיוק כמו שמחייבים כל נהג בקורס נהיגה מונעת אחרי 5 שנים, אפשר לחייב אופנועים בקורס רכיבה מתקדמת אחרי x שנים.... בתקווה שנה שנתיים.
הצעד הזה לדוגמא יסנן הרבה אנשים שעשו רשיון כדי "שיהיה" ומעולם לא רכבו, אחרי 10 שנים עולים על איזה קטנוע כי התחילו לעבוד בעיר הגדולה ומתפרקים על האספלט (הם כנראה בשלב הקורס יוותרו על הרשיון) , מהצד השני זה יחדד את אלו שכן רוכבים ורוצים לרכב, ויעלה מודעות.
קיצור לא מאשים את הבחור בג'ינס בלי מגני ברכיים...
ושלא נדבר על סקוטרמן שכל מבחן היה עם קסדת 3/4...
זה נכון שצריך להעלות מודעות ולהנגיש פתרונות, אבל לא מסכים עם אופי הכתבה הטיפה מתנשאת
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי משה; 31-08-2017 בשעה 12:18.
 
			
			לא כך עובד היצע וביקוש.
ביקוש רב יותר לא בהכרח יגדיל היצע.
סביר להניח שאם הייתה יותר דרישה, החנויות היו מעלות את המחירים של ציוד ״כשיר מרוץ״ בגלל שמי שרוצה למדוד ולרכוש בארץ הוא לקוח שבוי.
לחברי הכנסת אין אינטרס לקדם שום דבר דו גלגלי.
המדינה מרוויחה יותר על רכבים, במיוחד כאלו שעומדים בפקק.
לצערי אני עם אברי, אתה לא יכול לחנך כלב זקן.
זה רק מוכיח שהבעיה העיקרית היא החומר האנושי והחינוך הלא קיים בכל מה שקשור לתחבורה בארץ.
עוד לפני שהיו מסלולים כבר אמרו מראש שזה לא יפסיק את ההתגרזונויות והתאונות בכבישים כמו נס הרים וכביש הצפון, אותם ערסים ימשיכו לרכב שם כי זה בחינם לעומת מסלול בכסף, ואותם ערסים גם יבואו למסלול פעם ב... כדי "להשכיב" ולהצטלם לפייסבוק, והנה זה קרה. כל עוד יאפשרו התנהגות כזאת כמו לעלות למסלול בלי ציוד מיגון מינימלי, הסוף ידוע מראש
 
			
			מסכים אתכם, אבל עדיין אם ההיצע יגדל המחיר לא יעלה... יש תחרות מחו"ל, עבור ציוד שאינו יומימי התחרות גדולה יותר.
ונכון שהמדינה לא מרוויחה מזה, והיא גם לא מרוויחה מתמא 38, ודברים אחרים...
לא הכל זה כסף, וכן צריך לתת למישהו שם בעיטה בתחת ולהזיז דברים.
למדינה יש אינטרס ברור להעביר רוכי רכב לדו גלגלי, בצורה בטוחה.
כל הערים הגדולות לא עומדת בזה... זה עניין של זמן עד שזה יגיע
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
			
			אולי לא הדוגמא הכי טובה... אבל לא הכל כלכלי... אני רואה שהטענות שלכם נכונות... אבל אני לא מאמין שזה המצב....
יותר מידי אופטימיות אולי...
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
			
			LIVE AND LET LIVE
כל אחד שירכב איך שבא לו.
 
			
			לי רק חורה דבר אחד..... הבחירה בין אירופאי להודי... הלו! בתחום הדו גלגלי הודו גדולה עלינו מי עשרות מונים.
מבחר עצום של כלים, מחירים ברצפה, ליגות מרוצים ומסלולים, מיליוני רוכבים והממשל שלהם לא מנסה לז*** את ציבור הדו גלגלי.
 
			
			הודו וישראל בנות אותו הגיל, בוא נשווה את מצב התחבורה הציבורית לדוגמא.
אברי, המדינה בהודו ממש לא מזיינת את כולם באופן שווה. המעמד העליון חי שם כמו מלכים, עם רחובות מצוחצחים ובלי פרות או קבצנים שמסתובבים להם ברחוב. שני רחובות ליד אפשר למצוא מאות שישנים ברחוב, פרות וכלבים שמסתובבים כמו ברפת, וביוב זורם חופשי. פערי המעמדות וההבדל במידת התערבות המדינה הוא עצום!