עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 33 מ 33

אשכול: דעה: אנחנו רוצים ספורט מוטורי אירופאי או הודי?

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    איזה באסה!
    אחרי שכמעט הגענו להסכמה שמרכבה סימן 4 עם מעיל רוח כשהצוות לובש חליפת עור וואן פיס עם מגני מרפקים, מגני ברכיים, מגן עמוד שדרה ומגני בית חזה הוא הכלי האולטימטיבי למרוצים בגזרת דלתון פינת סוריה\איראן\חיזבאללה אתם באים עם הגרוטאות ההודיות הללו כמו רויאל אנפילד או מהינדרה.

    אוי, שכחתי שמהינדרה מהודו מתחרים בסבב העולמי של ה MOTO3.
    מה אמרנו? מה? שמי שמתפעל את המסלול בדלתון צריך לוודא שבאימון במסלול מרוצים שמוכר על ידי ההתאחדות נדרש לרכב עם קסדה, חליפת עור ממוגנת וכפפות עור. אני גם הייתי מחייב במגן עמוד שדרה מלא אבל אני יודע שרק אני רכיכה כאן ולכל השאר יש עמוד שידרה עם חוט שידרה ספייר בבית.

    אבל כיאה לאומה שרוכשת אופנועים בעשרות אלפים אבל מוציאה אגורות בודדות על הדרכות רכיבה ומיגון הדיון הזה ימשיך להתגלגל.
    כשבעצם הדיון צריך היה להיפסק בשלב שבו...
    לרכיבה במסלול עולים עם קסדה מתאימה, חליפת עור עם מיגון ברכיים ומרפקים, מגן עמוד שדרה, מגן חזה וכפפות מעור.

    וכל השאר זה לא הודו, זה פשוט פח אשפה של רוכבים ספורטיביים.

    איללכא...ההבדל בין פח אשפה למיץ זבל הוא רק כמה שעות באוגוסט החם.

  2. #2
    רבותיי, זה בהחלט עניין של תרבות וכבוד לספורט ולמה שאתה עושה.
    על אופניים רכבתי עם קבוצה לא מגובשת של רוכבים, שבעצם כשמישהו בא לו לרכב, היה מפרסם הודעה בפורום על שעה, מיקום, מסלול וכו'. מי שבא מודיע, מחכים לו קצת בבוקר ויוצאים. עניין הקסדה ברכיבה על אופניים לא היה אפילו מוזכר. אבל, אם מישהו היה מגיע ללא, היו מסבירים לו יפה שהוא לא מצטרף. אם הוא היה מתעקש, כולם היו חוזרים הביתה. והרכיבה הייתה מתבטלת, והיו מקרים כאלו! סה"כ קסדה לאופניים, אפשר לקנות גם זולה. כך שמי שאומר שזאת פונקציה של מחיר עוצם עיניים.
    ולמה רוסי או כל רוכב אחר אם מתרסק חוזר על קטנוע עם הקסדה ביד ולא על הראש לפיטס? כי הוא כבר לא במירוץ. גם אם זה אידיוטי, מותר לו. אבל גם בסוף המירוץ, בהקפת הניצחון הוא לא מעיז להוריד את הקסדה, כי הוא מכבד את עצמו ואת המקום.
    וכמו שאמרו קודם, איזה מתאגרף יעלה לזירה בלי כפפות רק כי לא בא לו?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    את הרומן שלי עם דו גלגלי התחלתי עוד לפני שהוצאתי רשיון.
    הרומן הזה כלל שעות על גבי שעות (בעיקר) בפורום פול-גז (הישן), כי אז פשוט לא היה לי מושג ירוק על התחום ולא היו לי קרובי משפחה או חברים שרוכבים.

    למה זה גרם?
    1. זה גרם לזה שזו לא הייתה בכלל שאלה אם לעשות קורס רכיבה (הלכתי בסופו של יום לפרו ריידינג).
    2. זה גרם לזה שהמשפט "עדיף החום של המעיל מהקור של המזגן במחלקת שיקום" להיכנס עמוק עמוק למוח.
    3. לא הכרתי את המושג הזה שקסדה זה המיגון היחיד שלך.
    4. זה גרם לזה שבנושא בטיחות, הבנתי שהנפח לא באמת משנה, מתנייד היום על 125 (סמ"ק לא כ"ס ) ומיגון הוא בלתי נפרד.

    למה אני מספר לכם את זה?
    כדי לחזק את הנקודה שהפלטפורמה משפיעה, שהאנשים בתוך הפלטפורמה משפיעים (לטובה ולרעה כמובן).
    אז אם את הכלבים הזקנים אי אפשר לחנך, לפחות את אלו שעושים את הצעדים הראשונים שלהם אפשר לפנק בתורת רכיבה שבסופו של יום רק תועיל להם.

    זה מתחיל מכתבות והמבחנים שבהם הרוכבים מצולמים עם מיגון שהוא יותר מרק קסדה.
    זה ממשיך מכתבות ספציפיות בנושא מיגון.
    זה נגמר עם מהאנשים הנפלאים כאן בפורום שתורמים מהידע שצברו מתאונות אישיות ומנסיון של אחרים.

    ספורט מוטורי תרצו או לא, זו גם פלטפורמה משפיעה, ומשכך, על פלטפורמה כזו לעמוד בסטנדרטים גבוהים.

אשכולות דומים

  1. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  2. ספורט מוטורי.
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 07:13
  3. Kx450f דגם אירופאי
    על ידי KX_BOY בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 09:26
  4. טור עורך: אין ספורט מוטורי, אין מסלול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 17:09
  5. ספורט מוטורי בשמיים, תופס?
    על ידי עמרי גוטמן בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 15:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO