לא הייתי עושה דרמה מהצהרה של חברה שמוכרת פחות ממאה אופנועים בשנה.
נ.ב אני לא מבין איך מצליחים לעצור עם דיסק קידמי כל כך קטן.
מודה שלא ראיתי את זה בא, החברה שהפכה את האופנועים שלה ליצירות אומנות קינטיות מציגה את דגם הבנזין האחרון שלה ועוברת לייצור אופנועים חשמליים!
מיד לאחר היחידה האחרונה שתמכר שם החברה ישונה ל-Curtiss Motorcycles וכל הדגמים העתידיים יהיו 100% חשמליים.
נראה שזירו שותפים איתם לפיתוחים העתידיים.
משמעויות:
1) רוצו לשריין לכם את הקונפדרט האחרון, זה כלי אספנות מדהים כבר היום.
2) אנו צפויים לקבל אופנועים חשמליים מאוד מאוד מעניינים בשנים הקרובות.
![]()
לא הייתי עושה דרמה מהצהרה של חברה שמוכרת פחות ממאה אופנועים בשנה.
נ.ב אני לא מבין איך מצליחים לעצור עם דיסק קידמי כל כך קטן.
יש הרבה פרמטרים שקובעים את עוצמת הבלימה. אפשר לעשות מערכת חזקה מאוד עם דיסק קטן ומערכת חלשה מאוד עם דיסק גדול.
לא, אלו מכוניות למיליונרים, אופנוע של 50K פונה לפלח אוכלוסיה רחב הרבה יותר שבכל זאת לא רוכש אותו.
המחיר פי 3 ממה שכתבת אבל למה להיות קטנוני.
אופנוע בחצי מיליון שקל זה הרי המוני לחלוטין.
נ.ב
נותרו 8 יחידות אחרונות. מהרו![]()
נערך לאחרונה על ידי אRני; 01-09-2017 בשעה 03:59.
טוב, לא מוצא את העמוד, אבל אתמול ראיתי מחיר של 54K, עכשיו בדקתי שוב וזה באמת מעל 100K.
נכון היה בעבר ניסיון לדגם זול שהתחיל באזור 50 אלף דולר, שזה מחיר של מרצדס חדשה בארה"ב. גם במחיר הזה אתה מתקרב או עובר חצי מיליון ש"ח ביבוא אישי.
בכל אופן הדגם הנוכחי והאחרון P51 נמכר ב-155 אלף ירוקים והאמת יש מצב שזו עסקה לא רעה אם שוק האספנות ימשיך לשגשג.
יצירת מופת הייתי מת לשים ידיים על אחד. אולי יום אחד...
עלה בחדשות האתר:
http://fullgaz.co.il/%D7%A7%D7%95%D7...0%D7%99%D7%9F/
יפה מאוד!
שאפו על הכתיבה וברכות על חדשות חשמל ודו גלגל
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו